Jyväskylän MM-ralli on menossa. Olen kuunnellut ralliradiota taajuudella 87,6 MHz, mutta myös kauempana asuvat voivat kuunnella lähetystä netistä osoitteesta http://194.252.88.3/rswebjkl.nsf/sivut/MM-Ralli2004
Suomen MM-ralli
Juha
2
640
Vastaukset
- neste ralli rahastusta
Miksi enää ei voi katsoa väliaika tietoja ajetuista EK-pätkistä, niin kuin TV2 oli ennen. Nyt saa maksaa kaikesta päivällä tulevista ek-kuvista MTV3:lle tai myöhään illalla vasta katsoa koko päivän ek:t. Ennen oli paremmin ylen aikaan. Suomen perinteinen ralli ja nyt siitä saa vain maksaa itsensä kipeäksi ????
- joooopajooo
On tuo kyllä ihan perseestä että ralli siirty eteläsuomeen päin, myhinpään rallia ei enään ole mikä on tosi perseestä, myhinpää on parhaita erikoiskokeita koko helekutin suomessa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249