Nyt se on täällä, mut ei haittaa :) Onneksi on viikonloppu, vaikka huomenna menoa.
Mitä teette myrskyöisin. Vai olettek te kaikki pikkujouluissa ja sen semmoisissa?
Lumisade ja myrsky
9
54
Vastaukset
- Valvomme..
tyttöystäviemme unta ja luemme runoja.
- sxth
Hah. Sulla on hieno mielistely-muisti :)
- 1/2
Syön jätskiä ja lämmittelen takkaa kynttilän valossa.
Myrskyöinä voi parhaiten eläytyä Ressu-kirjailijan luomisen tuskaan. Oli synkkä ja myrskyinen yö.. Enempää ei tainnut koskaan keksiä koirankoppinsa katolla.
Vastaus on siis: luemme Tenavia.- sxth
No tämä on juuri sellainen yö :) Alku riittää oikein hyvin. Hain koiran sisälle suojasta, mutta vain minä meistä kaipaan takkalämpöä, hämärää ja myrskyä :)
Mitä touhuilet siellä? :) sxth kirjoitti:
No tämä on juuri sellainen yö :) Alku riittää oikein hyvin. Hain koiran sisälle suojasta, mutta vain minä meistä kaipaan takkalämpöä, hämärää ja myrskyä :)
Mitä touhuilet siellä? :)Olla möllötän. Viikko oli rasittava, joten möllötys riittää hyvin. Takkaa ei kyllä ole mutta ei sekään möllötystä haittaa. Joskus on parasta kun ei ole niin mitään tekemistä. Tassujaan takkatulen loimussa lämmittelevä koira on varmaan hilpeä näky :o)
- tulimieleen
bravo.bravi kirjoitti:
Olla möllötän. Viikko oli rasittava, joten möllötys riittää hyvin. Takkaa ei kyllä ole mutta ei sekään möllötystä haittaa. Joskus on parasta kun ei ole niin mitään tekemistä. Tassujaan takkatulen loimussa lämmittelevä koira on varmaan hilpeä näky :o)
Miten sinun ja puskaliskon romanssi kehittyy?
tulimieleen kirjoitti:
Miten sinun ja puskaliskon romanssi kehittyy?
Kyllä se Iisakin kirkon rakentamista muistuttaa.
- puskaIisko
bravo.bravi kirjoitti:
Kyllä se Iisakin kirkon rakentamista muistuttaa.
bravis ei ikinä tartu pölyinimuriin tai siivoa mitään jälkiämme..
Ei tiedä edes missä päässä kloaakkini on edes
En mä siis todellakaan jaksa kestää tätä hirveen kauan enään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201