KARI TAPIO OSAA LAULAA KANTRIA TOSI HYVIN
JA KARIN TYYLIIN SOPII KANTRIKAPPALEET.
KARI TAPIO OSAA LAULAA KANTRIKAPPALEITA
eräs joka tietää
2
940
Vastaukset 2
- Merle
Toivoa vain sopii, että Kari Tapio tekisi aidon kantrilevyn. Oletko muuten huomannut, että Karin versio "Seven Spanish Angels" - laulusta peittoaa alkuperäisen mennen tullen? Siis suomeksi "Enkeleitä seitsemän".
- Kari osaa
JOO OLEN HUOMANNUT ETTÄ KARI OSAA LAULAA
JA ODOTAN INNOLLA ONKO KARIN UUDELLA 22.10 ILMESTYVÄLLÄ CD NIITÄ ERÄÄN VANHAN LAULAJAN KAPPALEITA JOISTA KUULIN??
SAA NÄHDÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581