KAIKKI KATTOO!

15+5

Eli olen täs miettinyt, onko nää treenit hyvät\ onko ruokavalio kunnossa?

Ma:
aerobinen 1h
vatsa selkä yht. 1h
rintatreeni 20 min.

Ti:
jalat peppu yht. 1h
hyppynarutreeni 30 min.
pilates 20 min.
kuntopiiri 30 min.

Ke:
kädet 20 min.
vatsa selkä yht. 1h
rintatreeni 20 min.
jumppa 15 min.

To:
jalat peppu yht.1h
aerobinen 30 min.

Pe:
Vatsa selkä yht.1h
hyppynarutreeni 30 min.
pilates 20 min.

La:
vapaa

Su:
jalat peppu yht. 1h
aerobinen 15 min.
kädet 20 min.
kuntopiiri 30 min.

jokaisena päivänä vähintään 30 min venyttely
vaihtelen treenejä joka toinen viikko(tarkoitan siis esim.1 vko:lla 30 min aerobinen, niin 3:lla vko:lla se on 40min.9

Tiedän, että tämä ei ole ehkä kaikkein parhain sivusto kysellä, mutta kyselinpähän nyt sitten kuitenkin. :D Tässä ois vielä tää mun ruokavalio:

Aamupala:
250 g maitorahka
100 g mehukeitto\marjoja
1 hedelmä (esim.kiivi)

Lounas:
200 g vihannekset
100 g kana\kala
10 g oliiviöljy
muutama rkl raejuustoa

Välipala:
1 porkkana
kurkkua
50 g marjoja (tiedän ei kyllä paljoa proteiinia)

Päivällinen:
200 g vihannekset
100 g kana\kala

Iltapala:
ei mitään, koska treenit niin myöhään

palkkari
2 l vettä\pvä

En syö tällä hetkellä paljoa hiilareita, ja energiankulutukseni on ilman liikuntaa 1200 kcal vuorokaudessa. tarkoitukseni on laihtua 5 kg, ja kiinteyttää paljoa, erityisesti jalkoja\peppua.

Olisikos jotain korjattavaa\huomioitavaa tässä? Olen nimittäin vasta aloittanut tämän. :) Kiitos jo etukäteen kaikille!

2

297

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssooppii

Onhan tuo hieno ohjelma, ja varmaan tuottaa tulosta. Olo kevenee, mitä peilistä näkyy, on sitten eri juttu, mutta toivottavasti se ei ole pääasia. Myöskään voimaharjoittelun aloittaminen ei laihduta, voi käydä päinvastoin paino lisääntyy. Voi olla on parempi mitata edistymistä vaikka vyötärön mitoista ja siitä miten vaatteet mahtuvat päälle kuin vaa'asta.
      Jos hiilarit ovat kovin vähissä, voi liikunta käydä liian raskaaksi, varsinkin aerobinen liikunta vaatii polttoainetta.
      Harjoitusten jälkeen pitäisi mielestäni aina syödä, oli harjoitus sitten kuinka myöhään tahansa. Muuten palautuminen ei lähde liikkeelle. Nälässä ei muutenkaan pidä olla.
      Itsensä motivointi on se liikunnan vaikein asia. Jos liikuntaan liittyy sosiaalisia suhteita, niin se voi helpottaa. Yksin ei aina jaksa puurtaa.
      Aerobisen liikunnan olisi syytä olla rytmistä ja hauskaa. Jos se tuntuu enimmäkseen miellyttävältä niin sitä jaksaa tehdä.

• Jotain neuvoja

Teet niinkuin 5 päivää putkeen kuntoilua! Ei mitään järkeä lepo on yhtä tärkeätä kuin liikkuminenkin. Kun alkaa kuntoilu puuduttamaan lisäät tuohon vaikka keskiviikon vapaa.

1200kcal ei mitään järkeä! Tuolla jaksa edes hiiri eteenpäin pidemmän päälle.
      Lisäät lämpimiä ruokia niin että saat edes 1700kcal. 2000 on suositus naisilla mutta siitä voi poiketa hieman, mutta itse en lähtisi noin radikaalisesti vähentämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1304
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      23
      945
    3. 68
      782
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      758
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      718
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      655
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      612
    9. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      595
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      538
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      532
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      527
    14. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      75
      516
    15. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    16. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      87
      462
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      455
    18. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      454
    19. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      451
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36