Hei. Oisko joensuussa kuiturastojen tekijöitä? Sellasia,jotka oikeesti tekee ne,eikä vaan puhu tekevänsä. Kuiturastat on ollu mun unelma jo viis vuotta,haluisko joku sen toteuttaa? :) Maksan kyllä.
Kuiturastojen tekijöitä joensuussa?
4
182
Vastaukset
- liinu
asun kontiolahdella mutta voisin tehdä ne sulle..
olen tehnyt ne todells monille ja kuitua on monen väristä..- FrozenLight
Tosi hienoo :) Voisitko antaa sun mailiosotteen niin jatketaan juttua siellä? ja muutenkin jotain tietoja susta. Mua on huijattu niin monesti näillä keskustelupalstoilla,että haluun varmistua siitä ettet säkin oo huijari. Eli mailia/jotain infoa kehiin. Ja voisitko tulla joensuuhun tekemään ne mulle? maksan sulle matkat ja rastojen tekemisen. Eli paljonko otat hintaa?
- LIINU
FrozenLight kirjoitti:
Tosi hienoo :) Voisitko antaa sun mailiosotteen niin jatketaan juttua siellä? ja muutenkin jotain tietoja susta. Mua on huijattu niin monesti näillä keskustelupalstoilla,että haluun varmistua siitä ettet säkin oo huijari. Eli mailia/jotain infoa kehiin. Ja voisitko tulla joensuuhun tekemään ne mulle? maksan sulle matkat ja rastojen tekemisen. Eli paljonko otat hintaa?
ei tarvitse matkoja maksaa koska käyn varmaan muutenkin joensuussa...
meili on [email protected]
niin ja tuo aino ei ole nimeni vaan liinu..tuo on vaan sellainen työ juttu..
eli sinne vaan meiliä..
yleesä otan hintaa semmosen 20-30 euroa... - FrozenLight
LIINU kirjoitti:
ei tarvitse matkoja maksaa koska käyn varmaan muutenkin joensuussa...
meili on [email protected]
niin ja tuo aino ei ole nimeni vaan liinu..tuo on vaan sellainen työ juttu..
eli sinne vaan meiliä..
yleesä otan hintaa semmosen 20-30 euroa...Laitoin mailia tulemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203