e-pillerit liikakarvotukseen?

pysyvästipois

Eli onko kenelläkään kokemusta, että toimiiko e-pillerit liikakarvoituksen poistajan? Itse olen nuori nainen jolla on joka paikassa tummaa karvaa joka häiritsee todella paljon. Aloitin e-pillereiden syönnin muutama viikko sitten ja pakkausselosteessa luki niiden auttavan muutaman kuukauden jälken myös siihen vaivaan. Kellään kokemuksia? Ja pillerit ovat cypretyl nimisä

1

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhtttt

Ei ainakaan mulla cypretyl auttanut kun normaalisti söin (3 viikkoa, 7pvä tauko). Söin niitä noin vuoden enkä kauheasti huomannut eroa. Akneen auttoi kyllä tosi hyvin!

Vaihdoin nyt siihen alkuperäiseen(diane nova) joka on muutaman euron kalliimpi mutta halpa silti ja lääkäri antoi ohjeen syödä kaksi liuskaa peräkkäin ja pitää vain viiden päivän taukoa jos haluan jotta saisin parhaimman hyödyn. Diane novassa ei oikeastaan ole mitään eroa vaikuttavissa aineissa eikä määrissä mutta kylkiäiset on erit, joten tiedä sitten vaikuttiko minulla se että teho ei ollut toivotunlainen.

Nyt olen syönyt niitä neljä liuskaa ja niiden välillä viiden päivän tauko ja kas kummaa, ainakin kainalokarvojen kasvu on selvästi hidastunut, karva ohentunut ja määrä vähentynyt.

Leuassa kasvaa vielä karvaa mutta kaulalta olen myös huomannut tumman karvan olevan vähenemään päin.

Kaikillehan ei toimi. ja jos ei toimi niin mene uudelleen lääkärille juttelee.. Älä syö samalla tavalla kuin minä jos ei lääkäri sitä sanonut sinulle.. Ja jos toimii niin loistavaa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27