Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kurdi ja suomalainen nainen

irakinmiesjasuomalai

Olisi kiva kuulla kurdimiesten kanssa suhteessa olevien naisten kokemuksia seurusteluajoilta, arkielämästä, avioliitosta yms? Mieluiten sellaisilta, jotka ovat jo pidemmän aikaa olleet suhteessa. Miten teillä on asiat sujuneet ja ovatko asiat muuttuneet alkuajoilta ja miten miehenne käyttäytyy teitä kohtaan ja onko töissä jne?
Kertokaa mitä vain, hyviä ja huonoja kokemuksia.

Itse olen ollut yli vuoden irakilaisen miehen kanssa. Olemme asuneet saman katon alla yli puoli vuotta ja oikeastaan tapailustamme lähtien olemme nähneet kokoajan. Hän on muslimi. Oli aikaisemmin mustasukkaista sorttia, mutta nyt tuntuu ettei häntä oikeastaan edes kiinnostan kenen kanssa liikun ulkona. Tai kun aikasemmin ei saanu olla kaveripoikia, mutta nyt on aivan sama. Ja hän on tosimukava, mutta nykyään päivät kuluu siinä kun hän puhuu puhelimessa jatkuvasti ja tuntuu turhauttavalta puhua mitään kun aina jää kuitenkin lause kesken, kun jatkuvasti joku soittaa tai on jotain asiaa. Niin ja hän ei tykkää jos liikaa kyselen hänen asioistaan, esim ketä kaveria näet ulkona mikä nimi ja aina on niin vaikea vastata. Tiedän että hän on uskollinen minulle, mutta ärsyttää tommonen ku pitää olla nii vaikea välillä. Ja joo, ois mulla lisääkin kokemuksia mutta enemmän kiinnoistaisi tietää nyt teidän muiden kokemuksia!

26

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xanimamin

      Jos ei ole enään mustasukkainen niin ei välitä mitä touhuat luultavasti hänelläkin toinen nainen. Minä epäilen hänen uskollisuuttaan, mutta enpä tiedä. Tarkkaileppa häntä vähän.

      Ite olen asunut jo muutaman vuoden mieheni kanssa saman katon alla ja on irakin kurdi. Mustasukkainen on, mutta ei kuitenkaan sairaalloisen. Jos mun miestä yhtäkkiä ei kiinnostaisi mun tekemiset ja se kenen kanssa olen vaikkapa kaupungilla niin se olisi todella epäilyttävää! Mustasukkaisuus kuuluu kurdimiehen perusominaisuuksiin silloin kun on rakastunut. Enemmän tai vähemmän.

      • pensselitäti

        Olenko huomaavinani viestisi lopussa yleistämistä?


      • Anonyymi

        Raiskaa lapsia.


    • kurdinnainen

      itse olen seurustellut 2 vuotta kurdimiehen kanssa. Muuten meillä on mielestäni mennyt ihan hyvin, mutta mies on hirveän mustasukkainen. Mustasukkaisuuden vuoksi olen menettänyt lähes kaikki ystäväni, kun en saisi ikinä mennä mihinkään yksin. Muuten hän kyllä kohtelee minua hyvin ja on mukava jne. Ilmeisesti se mustasukkaisuus vain on kurdimiehen perusominaisuus.

      • 23234234

        Että kohtelee muuten hyvin, mutta pitää käytännössä vankinaan. Ja että muuten on mennyt hyvin, mutta kaikki ystävät olet menettänyt. No onhan se hyvä, jos ei liikoja elämältä vaadi, mutta toi on kyllä jo aika paksua.


      • Anonyymi
        23234234 kirjoitti:

        Että kohtelee muuten hyvin, mutta pitää käytännössä vankinaan. Ja että muuten on mennyt hyvin, mutta kaikki ystävät olet menettänyt. No onhan se hyvä, jos ei liikoja elämältä vaadi, mutta toi on kyllä jo aika paksua.

        🤣🤣


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        23234234 kirjoitti:

        Että kohtelee muuten hyvin, mutta pitää käytännössä vankinaan. Ja että muuten on mennyt hyvin, mutta kaikki ystävät olet menettänyt. No onhan se hyvä, jos ei liikoja elämältä vaadi, mutta toi on kyllä jo aika paksua.

        No niinpä🤣🤣


      • Anonyymi

        Hah hah. Pettävät mennen tullen,valehtelevat ym. Suomalaiset naiset vaan ei tajua eikä usko niistä totuutta! Lukekaa akram rikam.


    • roikkuvatmustikset

      Mikään näistä viesteistä ei kuulosta normaalilta parisuhteelta, ettekö ole nähneet että kyllä kurdinaiset saavata liikkua ystävien ja sukulaistensa kanssa ulkona, miksi sitten suomalaisille naisille on eri säännöt ettei saisi olla ystäviä jne?
      ettekö näe että tuo on kontrollointia jos ei saa kysellä toisen tekemisiä/menemisiä ja toinen silti saa määrätä naisen elämästä. No jatkakaa toki rauhassa, onneksi en itse enää seurustele ylimustasukkaisen kontrolloivan kurdimiehen kanssa! oli äärettömän rasittava tapaus ja yrittää vieläkin roikkua vaikka suhteesta aikaa jo yli vuosi. Itse en voi suositella kurdimiestä muuhun kuin hauskanpitoon, koska luottamuspula on useimmiten jatkuva mies on tottunut että saa määrätä koska tulee niin erilaisesta kulttuurista, sanoo että me menemme kuulemma vielä naimisiin, niin hänen unissaan.

      • xanimamin

        Siis tottakai minun mieheni antaa mun liikkua kenen kanssa haluan. Ei hän ole mikään minua määräämään. Mutta toki häntä kiinnostaa kenen kanssa liikun. Hän on myös hyvä ystävä minun ystävieni kanssa, joka on tosi ihanaa.

        En halua itseäni kehuskella, mutta olen nuori, hoikka kaunis nainen. Ja mieheni tietää sen.

        Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa.


      • eienääikinä
        xanimamin kirjoitti:

        Siis tottakai minun mieheni antaa mun liikkua kenen kanssa haluan. Ei hän ole mikään minua määräämään. Mutta toki häntä kiinnostaa kenen kanssa liikun. Hän on myös hyvä ystävä minun ystävieni kanssa, joka on tosi ihanaa.

        En halua itseäni kehuskella, mutta olen nuori, hoikka kaunis nainen. Ja mieheni tietää sen.

        Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa.

        "Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa"


        Et tiedä mistään mitään, olen ollut kurdien illanvietoissa joissa esitellään kovinkin avoimesti 16 vuotiaita suomalaistyttösiä kurdimiesten kavereille ja kaikille mahdollisille ulkkismiehille. Meno on rumempaa kuin minkään muun maalaisten illanvietoissa, jotkut harrastavat orgioitakin. Täällä myös jotkut kurdit useissa ostoskeskuksissa iskevät näitä mielellään alaikäisiä tyttösiä että voivat sitten esitellä yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä kavereilleen pelinappuloinaan, edes poliisi ei asiaan puutu. Jos kyseessä olisi joku suomalainen mies joka ottaisi itselleen alaikäisen tyttöystävän niin hänestä olisi heti suuri juttu iltalehdessä, mutta maahanmuuttajia suojellaan...


      • iknowwhatimtalking
        eienääikinä kirjoitti:

        "Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa"


        Et tiedä mistään mitään, olen ollut kurdien illanvietoissa joissa esitellään kovinkin avoimesti 16 vuotiaita suomalaistyttösiä kurdimiesten kavereille ja kaikille mahdollisille ulkkismiehille. Meno on rumempaa kuin minkään muun maalaisten illanvietoissa, jotkut harrastavat orgioitakin. Täällä myös jotkut kurdit useissa ostoskeskuksissa iskevät näitä mielellään alaikäisiä tyttösiä että voivat sitten esitellä yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä kavereilleen pelinappuloinaan, edes poliisi ei asiaan puutu. Jos kyseessä olisi joku suomalainen mies joka ottaisi itselleen alaikäisen tyttöystävän niin hänestä olisi heti suuri juttu iltalehdessä, mutta maahanmuuttajia suojellaan...

        Se onkin aivan eriasia jos esittelee panokaveriaan, mutta todellinen rakas on täysin eriasia!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Sinkkunaisten toyboyksi kelpaavat. Ei muuhun.


      • Anonyymi
        eienääikinä kirjoitti:

        "Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa"


        Et tiedä mistään mitään, olen ollut kurdien illanvietoissa joissa esitellään kovinkin avoimesti 16 vuotiaita suomalaistyttösiä kurdimiesten kavereille ja kaikille mahdollisille ulkkismiehille. Meno on rumempaa kuin minkään muun maalaisten illanvietoissa, jotkut harrastavat orgioitakin. Täällä myös jotkut kurdit useissa ostoskeskuksissa iskevät näitä mielellään alaikäisiä tyttösiä että voivat sitten esitellä yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä kavereilleen pelinappuloinaan, edes poliisi ei asiaan puutu. Jos kyseessä olisi joku suomalainen mies joka ottaisi itselleen alaikäisen tyttöystävän niin hänestä olisi heti suuri juttu iltalehdessä, mutta maahanmuuttajia suojellaan...

        Nehän pitää naisia panopuina vaan.


      • Anonyymi
        xanimamin kirjoitti:

        Siis tottakai minun mieheni antaa mun liikkua kenen kanssa haluan. Ei hän ole mikään minua määräämään. Mutta toki häntä kiinnostaa kenen kanssa liikun. Hän on myös hyvä ystävä minun ystävieni kanssa, joka on tosi ihanaa.

        En halua itseäni kehuskella, mutta olen nuori, hoikka kaunis nainen. Ja mieheni tietää sen.

        Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa.

        Älä selitä.


      • Anonyymi
        eienääikinä kirjoitti:

        "Suomalaiset miehet yleensäkin haluavat esitellä ja leuhottaa heidän kuumalla misullaan kun sitten kurdit ovat täysi vastakohta tässä asiassa"


        Et tiedä mistään mitään, olen ollut kurdien illanvietoissa joissa esitellään kovinkin avoimesti 16 vuotiaita suomalaistyttösiä kurdimiesten kavereille ja kaikille mahdollisille ulkkismiehille. Meno on rumempaa kuin minkään muun maalaisten illanvietoissa, jotkut harrastavat orgioitakin. Täällä myös jotkut kurdit useissa ostoskeskuksissa iskevät näitä mielellään alaikäisiä tyttösiä että voivat sitten esitellä yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä kavereilleen pelinappuloinaan, edes poliisi ei asiaan puutu. Jos kyseessä olisi joku suomalainen mies joka ottaisi itselleen alaikäisen tyttöystävän niin hänestä olisi heti suuri juttu iltalehdessä, mutta maahanmuuttajia suojellaan...

        Tämä on se totuus niistä.


    • 19+19

      Ei meillä ole juurikaan muuttunut. Ei ole enää tosin niin mustasukkainen ja omistava kuin alussa, koska ilmeisesti olen ansainnut luottamuksen kun en ole tehnyt mitään väärää. Ei rajoita mun menemisiä, ei kysele turhia, mutta tottakai ihan normaalin keskustelun vuoksi me kumpikin kysytään että missäs olit ja kenen kanssa. 2,5 vuotta oltu yhdessä.

      • Anonyymi

        Koska käy vieraissa niin ei kysele sinun menemisiä.


    • Suoraan sanottuna

      Kyllä nainen tietää koska mies on kiinnostunut ja koska ei, ihan sama onko kyseessä tapailuasteella oleva juttu vai jo pidempi suhde joka alkaa osoittaa lopun merkkejä... Etenkin jos asia mietityttää ja tulee tarve kysyä netissä, niin kyllä silloin jotain on jo pielessä.

      Itse sanoisin, että jos kurdimiestä ei kiinnosta (enää) muijansa kaverimiehet ja heidän kanssaan liikkuminen, niin kurdimiestä ei kiinnosta se muijakaan enää. He ovat perusluonteeltaan sen verran mustiksia, etteivät hevillä sulata ketään muita miehiä naisensa elämässä, oli kyse sit ihan vain duunikavereista, saati jostain hyvästä miespuolisesta ystävästä. Sama koskee myös ihan vaan menemisiä. Kyllä naiseensa sitoutunut kurdi haluaa tietää missä ja kenen kanssa nainen menee ja mitä tekee.

      Niin, ja jos mies jauhaa mieluummin puhelimessa maanmiestensä kanssa, kuin keskustelee ja seurustelee naisensa kanssa, niin sanoisin että tunteet ja mielenkiinto hänen kohdaltaan alkavat olla finaalissa. Onhan kurdeille yleensä kaverit ja miesporukat tärkeitä, mutta ei ne kaikkea aikaa vie keneltäkään... Jos vie, niin sitten kiinnostaa muutenkin enemmän sinkkuna ja itsenäisenä oleminen.

      Ikävä sanoa, mutta itse en enää aloittajan kengissä asettaisi isoja odotuksia tuon suhteen osalta.

    • yoroerkfgd

      "Suoraan sanottuna" on niin oikeassa. Kurdimies on kurdimies. Eriasia jos on asunut Suomessa kauan. SIlloin on ehkä niin suomalaistunut, ettei ajattele niinkuin peruskurdi. Mutta silti uskon, että kurdeilla se mustasukkaisuus on vaan verissä. Enemmän tai vähemmän.

    • Anonyymi

      Raiskas lapseni.

    • Anonyymi

      Kurdimiehelle ei todellakaan ole aivan sama, jos arvostaa sinua vaimomateriaalina mitä teet ja kenen kanssa. Eri asia jos olet lompakko, helppo seksi.
      Kurdimiehelle on kunnia että vaimo on kunnollinen, siisti ja jota ei tarvitse hävetä.
      Jos mies on sinun kanssasi tosisaan häntä todellakin kiinnostaa mitä teet ja kenen kanssa .
      Sinuna en ihan purematta nielisi miehesi uskollisuutta. Omakohtaisia kokemuksia on. Mieheni mielestä olin täydellinen nainen mutta jotenkin vain vieras viehätti enemmän. Oli kunnollinen muslimi mies. Ja hän todella vakuutti ettei voi rakastaa kuin yhtä naista.
      Edelleen arvosana häntä ihmisenä ,mitä kaikkea hyvää toi elämääni, vaikken hyväksykään miks hän tuhosi suhteemme.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Nyt kurdi suomessa sama kuin juutalainen saksata 1939,,Suomi haluaa natoa ja kysymys nyt on kurd.Suomalaiset ei uskovat suomi nato se Amerika käsi ei Kurdi ja Turkki,Uskon suomi pääse nato jos ukraina voitta ,Mutta jos Venäjä voitta sanopa suomi nato bye bye,Jos Venäjä voitta maailman histroria kirjoita uudlleen ,Rakaus rakasta kenen haluat älä uskoa joka kirjoita tietokone takana ja uskoalla kirjoita kirjoita omaa nimi,Semoinen ihminen ei uskalla mene yksi wc,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe