Nyt alkaa ohjelma jääkarhuista tv-1

Mua ei saa häiritä sinä aikana.

16

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kili-Kali Älämölöä:.
    • zisel

Kultaaaa.... kultaaaa.... hei mulla olis vähän asiaa... kuuntele nyyyyyt... kultaaaa! Mä ajattelin keskustella sun kanssa tasa-arvosta.. mulla on just nyt pari hyvää pointtia mielessä!

• Hiljaa mä en nyt keskustele mistään, mutta sen vaan voin sanoa ettei mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Hiljaa mä en nyt keskustele mistään, mutta sen vaan voin sanoa ettei mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen.

"mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen"

• JAA:.!1#%??+
        zisel kirjoitti:

.

"JAA?"

Har!

.

• zisel

• Kyl se on iha ookoo:
        zisel kirjoitti:

Eikös ookkin hyvä toi mun uusi profiili-kuva? :D

Vai pitäiskö ottaa tästä kuvakaappaus ja laittaa se?

http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw

.

Se joku dramaattinen maki olisikin jo K-18 kamaa

.

• zisel
        Kyl se on iha ookoo: kirjoitti:

.

Se joku dramaattinen maki olisikin jo K-18 kamaa

.

Niin se 2 girls in 1 cup tms :D

• zisel kirjoitti:

Kaikki eivät ole yhtä avarakatseisia kuin minä, mielestäni lutkamaisuus tulisi olla kansallisvelvollisuus, mutta niinhän se taitaa ollakin. Huono mies ei tee hyvällä naisella mitään, siinnä menee hyvä mies aivan hukkaan.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Kaikki eivät ole yhtä avarakatseisia kuin minä, mielestäni lutkamaisuus tulisi olla kansallisvelvollisuus, mutta niinhän se taitaa ollakin. Huono mies ei tee hyvällä naisella mitään, siinnä menee hyvä mies aivan hukkaan.

No jos sä haluat lokeroida "hyvät" ja "huonot" niin mä olen sitten varmaan se "huono".. vai?

• zisel kirjoitti:

No jos sä haluat lokeroida "hyvät" ja "huonot" niin mä olen sitten varmaan se "huono".. vai?

Jokainen määrittelee statuksensa omien tekojensa kautta, minä en ole oikea henkilö arvioimaan ketään, koska omat toimeni eivät kestäis edes kuunvaloa.

• Joo...katoin kans tuota ohjelmaa ja mietin, että jos mun pitäis olla jokin muu eläin ku tää nykyinen niin jääkarhu. Ne on kyllä hienoja eläimiä.

• zisel

Riku on kännissä. Taas :D

• Ei ne mitään blondeja ollut, mutta mua pelotti koko ohjelman ajan se että sama tyyppi joka täällä poistaa viestejä niin tulee ja lopettaa sen karhuohjelmankin kesken.

• zisel kirjoitti:

Riku on kännissä. Taas :D

Ja vit.ut. Kaks kaljaa juonu (tähän menessä), mutta vitutus on kyllä tapissa.

• KARHUT:.!!#%??+
        modelli kirjoitti:

Ei ne mitään blondeja ollut, mutta mua pelotti koko ohjelman ajan se että sama tyyppi joka täällä poistaa viestejä niin tulee ja lopettaa sen karhuohjelmankin kesken.

.

Luulen että poistelija pelkää * KARHUJA * kuollakseen

Har!

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe