Ystäväni 23 vuotias tytär on alkanut seurustelemaan 35 vuotiaan miehen kanssa. En ymmärrä, miksi vanhemmat eivät puutu asiaan. Ihmisen aivot kehittyvät ainakin 25 vuotiaaksi, joten 23 vuotias ei ole samalla tavalla aikuinen kuin 35 vuotias. Sitä paitsi 23 vuotias on ihan lapsi 35 vuotiaaseen verrattuna. Katson pahalla noin suurta ikäeroa, jossa toinen osapuoli on alle 25 vuotias. Mitä liikkuu tuollaisen miehen päässä? Mitä aikuinen mies tuosta suhteesta oikein saa? Tulee vain mieleen, että käyttää tyttöä hyväkseen.
Miksi 35v mies on 23v naisen kanssa?
13
723
Vastaukset
- Ei hyvä!
Vanhemman osapuolen vaikutus nuoreen on tuossa tilanteessa liian voimakas. Erittäin epäreilu asetelma nuoren kehityksen kannalta.
- kokemusta löytyy <3
Monella 23-vuotiaalla on vakituinen työpaikka, aviomies ja liuta lapsia. Yleensä ne vanhemmat miehet jotka etsivät hyväksikäytettävää, suuntaavat katseensa 16-18-vuotiaisiin tyttöihin, jotka oikeasti ovat vielä lapsia ja alttiita manipuloinnille.
Eiköhän 23-vuotias osaa jo tehdä fiksuja päätöksiä. Tämän nuoren naisen asiat eivät vanhemmille enää kuulu.
Tietysti ihmiset ovat erilaisia. Silloin huolestuisin jos tällä vanhemmalla miehellä olisi omia lapsia ja useita exiä (kaikki huomattavan nuoria). Tai jos tämä 23-vuotias ei olisi koskaan asunut omillaan tai ei olisi mitään kokemusta pojista/miehistä. Sitten voisi sanoa että ovat eri tavalla aikuisia. - 15+12
Ja millähän eväillä vanhemmat muka voisivat puuttua? Heidän sananvaltansa lasten tekemisiin loppuu kuin seinään sillä hetkellä, kun lapsensa tulee täysi-ikäiseksi eli täyttää 18.
Ja muuten, mitään merkillistä tuollaisessa ikäerossa ei ole. Se, että edes mietit asiaa, osoittaa, että olet vähäjärkinen. - yksilöllisiä kaikki
No täällä juurikin 23-vuotias nainen! Muutama vuosi sitten tapailin 10 vuotta vanhempaa naista ja hänelle se ikäero tuntu olevan tosi kova pala. Tapailusta ei oikein lopulta tullut mitään. Lopulta lopetin koko homan koska mua alko ärsyttää sellaiset "Sä oot niin nuori" ja "Mä oon niin hirveen vanha ja rupsahdan kohta" -tyyliset puheet. Mun silmissä hän oli todella kaunis.
Nyt olen seurustellut pari vuotta itseäni 16 vuotta vanheman miehen kanssa ja meillä on mennyt todella hyvin. Ihan alkuvaiheessa mieheni saattoi mua katsoessaan kommentoida olevansa "vanha äijä" tai "ikäloppu". Tein kyllä heti selväksi etten kuuntele sellaista. Että jos ikäero häntä häiritsee niin asiasta voidaan keskustella avoimesti niin kuin aikuiset ihmiset, mutta mun miestä ei kukaan hauku, ei edes hän itse. Se ilmeisesti selkiytti asiaa ja meillä pyyhkii hyvin.
Ja sitten siihen "Miksi vanhemmat eivät puutu asiaan!?"- osuuteen. Mielestäni 'kokemusta löytyy - fsdsfd
Hei ihan vaan tiedoksi, eiköhän tämä ole se sama vakavasta pakkomielteestä kärsivä, joka aiemmin kirjoitti miten 23-vuotiaalla tyttärellään on tämä tilanne päällä. Tuo aloittaja tarvitsisi hoitoa, vastaukset eivät hänen tilaansa näköjään auta kun kuukaudesta toiseen jaksaa tuota.
- siksi että
35 v paneskelee mielellään tiukkaa 23 vuotiasta naista. Yli 30 vuotias nainen on jo aika käytetty.
- huh hah
pikku pilisten puheita..
- PLIIS
hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa hankijohoitoa
PLIIS. - giigaaguuguu
Mitä sitten, mullakin oli jo 33-vuotiaana naisena 24-vuotias mies. Olenko kauhean paha ihminen?
- mies 35 vuotta
Mies saa tuollaisesta suhteesta nuoren omasta mielestään viehkeän näköisen naisen. Kyllä aivot pitää olla naisella ja miehellä normaalin kehittyneet jo täysi-ikäisenä. Elämän kokemus on ainoa ero mitä keksin ja ei kaikille tunnu sitäkään kehittyvän vaikka ikää olisi jo vaikka 40 vuotta. Aika harva 25 vuotias nainen on jotenkin epäkypsä tai oikeasti ihan vajaa-älyinen.
35 vuotias mies voi olla ihan helmi vaihtoehto 25:selle naiselle. Jos hän on ihan normaali ja tasapainoinen. Lisäksi hänellä on ehkä jotain annettavaa elämän kokemuksen pohjalta naiselle. Mitä järkeä olisi ottaa vaikka oman ikäinen hieman narkomaani ja väkivaltainen mies kun tarjolla on vähän vanhempi mukava mies? - 51v & 16v NAImisiin
Miksi ei olisi?
Naihan tämäkin yli viiskymppinen mies 16-vuotiaan:
Doug Hutchison 51v & 16v :
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2005969/Doug-Anthony-Hutchison-51-marries-16-year-old-aspiring-country-music-singer-Las-Vegas.html
Suomessakin jo 16-vuotias saa itse päättää kenen kanssa seurustelee ja rakastelee.
Sinä et voi sitä estää vaikka oletkin katkera. Olet nyt jankuttanut tätä samaa virttä jo kuukausi tolkulla. Koita päästä siitä yli. Hanki itse itsellesi joku nuorempi jos se noin kovasti ottaa koville? - Yhdessä hyvä
Olen kohdannut kyllä tuon ikäero fanaattisuuden. Itsekin olin alussa hämilläni.
Mieheni oli 23 tavatessamme (hänen alkaessa piirittää minua). Minä olin 38. Tästä on jo 11v. Mies oli naimisissa ja lapsikin on ensimmäisestä liitosta. Minä leski.
Mies erosi ja avioiduimme 7 vuotta sitten. Ei ole kaduttanut. En murehdi tulevaa. Minusta tulee vääjäämättä ensin vanha ja ryppyinen, mutta kuka takaa että mikään muu suhde olisi sen vakaammalla pohjalla tai kestävämpi. Nautin hetkestä ja elämästä. Meillä on vain niin hyvä olla yhdessä. "En ymmärrä, miksi vanhemmat eivät puutu asiaan."
-Kerroppa sinä "aikuisena" ihmisenä miten voit estää täysi-ikäistä aikuista seurustelemasta toisen täysi-ikäisen aikuisen kanssa..?!
"Sitä paitsi 23 vuotias on ihan lapsi 35 vuotiaaseen verrattuna."
-Riippuu täysin tapauksesta. Moinen yleistys sen sijaan kertoo väkisinkin lapsellisuudesta ja kykenemättömyydestä näkemään ihmisiä yksilöinä.
"Katson pahalla noin suurta ikäeroa, jossa toinen osapuoli on alle 25 vuotias."
-Kiviäkin kiinnostaa...
"Mitä aikuinen mies tuosta suhteesta oikein saa? "
-Mitäpä jos hommaisit itsellesi henkistä "munaa" ja kysyisit häneltä itseltään suoraan, sen sijaan että puhut täällä paskaa hänen selkänsä takana..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229