helpompaa, aloittaminen vai lopettaminen?
Onko loppuunvieminen, valmiiksi saattaminen, asioiden päättäminen mahdotonta, kun uuteen sukeltaminen tuntuu aina vain luonnolliselle? Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi.
Kumpi on sinulle
9
79
Vastaukset
Minusta lopettaminen on helpompaa kuin aloittaminen. Toimeen tarttuminen on aina haasteellista, mutta sitten homma ylensä hoituu omalla painollaan.
Kumpikohan muuten mahtaa olla yleisempää?- sxth
Lopettaminen on helpompaa kuin aloittaminen. Ideoiminen ja toteaminen on on helppoa. Aloittamisheti vaatii vahvuutta, mutta sitten homma ylensä hoituu kuten Ratikkakin totesi.
En tykkää sukeltaa uuteen päätäpahkaa, jos se vaatii minulta jotakin sitoutumista uusiin ihmisiin, jos siitä puolesta oli kyse :)
Uuteen sukeltaminen tuntuu muutoin mukavalta. Uudet paikat ja ihmiset, uudet kuviot, uudet kaupungit ja tapahtumat.- sxth
Juu. Olen pohtinut miettimään. Olen kotinyhverö! :D Tykkään istua omassa kodissa rauhassa ja istua netissä. Tykkään lukea teidän uusia ajatuksia - niin no, kenenellä niitä on :)
Helpompaa on lopettaminen, siinä näkee oman työn jäljen ja voi tehdä vielä viime hetken parannuksia, jos on tarvis.
En tiedä, ei oo kokemusta lopettamisesta :)
Jos joku uhkaavasti näyttää tulevan päätökseen, niin ainahan projektia voi laajentaa....Aloittaminen tietenkin. Se on äärimmäisen helppoa. Yleensä.... tai ei nyt enää niinkään, mutta ennen kävi usein niin, että arvioin projektiin käyttämäni ajan ihan päivvittua ja sitten oli miljoona ja yks hommaa kesken yhtäaikaa. Nykyään teen useimmiten niin, että teen yhden homman alusta loppuun ja sitten vasta aloitan uuden.
Lähtökohta on kuitenkin se, että aina on vähintään yks-kaks hommaa kesken. Jos ei oo mitää kesken ni sitähän masentuu.- määmy
Alku o helppo, lopus o funtsittava tuliko kaikki jutut huomioituu.
Lopettaminen ain ollut helpompaa. Aloittaminen tökkii, jopa aamun aloitukset, ei jaksaisi millään nousta.Kaikki uudet alut on rasittavia.
Töissä on kätevää työskennellä yhteistyössä hyvien aloittajien kanssa. Itse tykkään hioa lopetusta pitkään ja hartaasti. Mutta tosiaan osaan myös lopettaa.Kaikki ei osaa.
Nyt lopetusta tälle, tältä erää ;)- venkuloinen
Jos pitäisi aloittaa joku projekti tai ihmissuhde, ei millään jaksaisi suoriutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928