isot rintsikat?

hki-riia

Hei!

Tietääkö kukaan mistä löytyisi isokokoisia rintaliivejä? Enkä nyt tarkota pelkästään isoja kuppeja, vaan isoa ympärysmittaa myös.

Tuntuu että kaupoissa on vain isoja kuppeja pienillä ympärysmitoilla tai toisinpäin. Itse tarvitsisin n. 100cm. Tällä hetkellä käytän F-kuppia, mikä on auttamattomasti liian pieni eikä tue mitenkään.

8

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka kemistä
      • 5tanj

        Isot kupit JA iso ympärysmitta. Keskustelussa joko tai.


    • 18 19

      ja samaa ongelmaa pikkukupilla, A 90 ?

    • lumingerie

      www.lumingerie.fi toimittaa tilaukset päivässä. Ympärysmittoja löytyy väliltä 65 - 110 ja kuppikokoja D - K. Vaihto- ja palautus toimii.

    • hyviä kokemuksia

      Evelace edustaa Suomessa saksalaista Ulla-alusasumallistoa, jossa löytyy liivejä ympärysmittaan 130 ja kuppikokoon N asti. Itse koon 115D käyttäjänä olen jo useat liivit ostanut Evelacen kautta, ja todennut ne varsin laadukkaiksi. Suosittelen kokeilemaan! http://www.evelace.fi .

    • 8eorgia

      Onko löytynyt liikkeitä tai nettikauppoja rintsikka-ostoksilla oleville isoille tytöille?
      Etsin ihan arkiliivejä kokoa 105H ja mielellään mustanvärisiä.

      Kävin läpi "akka kemistä" suositteleman keskustelun liivikaupat enkä oikein löytänyt itselleni mitään. Näköjään loppuu kokoon 95 useimmilla. Lumingerie vaikutti hyvältä mutta tällä hetkellä heilläkään ei ole mustana kuin imetysliivejä. (Käytän paljon mustaa ja paidan kauluksesta vilkkuu aina olkaimet, mielummin mustat kuin muun väriset).
      Miten tuolta Evelacelta voi ostaa? Onko se niitä yrityksiä missä myyjä kutsutaan jonkun kotiin?

      • hyviä kokemuksia

        Vähän myöhään vastaan, mutta vastaan kuitenkin :). Evelacen edustajan voi halutessaan kutsua kotiin ja järjestää ns. alusasukutsut, tai vaihtoehtoisesti voi vierailla jossain Evelacen kotiputiikeista, joita löytyy eri puolilta Suomea: http://www.evelace.fi/palvelumme/kotiputiikki . Monet edustajat järjestävät esittelyjä myös esim. kauppojen tai kahviloiden tiloissa, kannattaa kysellä tarkemmin oman alueen edustajalta. Ja kotikutsuja ei kannata pelätä, on käsittämättömän paljon mukavampaa sovitella liivejä kotona kahvitarjoilun parissa ystävien kesken kuin hikisenä ahtaassa sovituskopissa. Mutta kuten sanottua, kotikutsut ovat vain yksi monista tavoista tutustua Evelaceen.

        Tilaus onnistuu myös esim. puhelimitse, mutta itse suosittelen ainakin ensimmäisen tilauksen kanssa liivien sovittamista edustajan avustuksella, koska koot voivat vaihdella eri valmistajien välillä.

        Ja vielä haluan painottaa, etten itse ole Evelace-jälleenmyyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen käyttäjä. Ystäväni toimii edustajana Pirkanmaalla.


    • Vinkkivinkki

      Mainostin tuolla toisessa ketjussa jo puolalaista Ewa Michalakia http://www.ewa-michalak.pl/. Suurin koko näyttäisi olevan siellä 105HH. Maksutapoina kansainvälinen pankkisiirto ja Paypal.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe