Ehdotan että luodaan kokonaan uusi jääpallosarja, jossa säännöt ovat hieman erilaiset, kuin nykyisessä jääpallossa.
Eli kenttäpelaajien ( vaihtopelaajat) määrä pysyisi samana kuin nyt, mutta jomman kumman maalin taakse rakennettaisiin sähköisesti avattava ja suljettava kolmas maali. Se avattaisiin 3-5 kertaa pelin aikana ja siihen voisivat yrittää maalia kaikki kentällä olevat pelaajat ja myöskin yrittää estää vastapuolta tekemästä siihen maalia. Varsinaista maalivahtia kolmannella maalilla ei siis olisi ja maaliluukku pysyisi niin kauan auki, kunnes siihen maaliin tehtäisiin osuma. Samanaikaisesti myös molempien joukkueiden maalit pysyisivät normaalisti käytössä, eli niihin tehty osuma olisi maali normaalin käytännön mukaan.
Kolmas maali avattaisiin ennalta määrittelemättömällä hetkellä joko puolueettoman henkilön avaamana tai sitten tietokoneohjelmoituun satunnaislukuun kytkettyyn koodiin perustuen ja siihen tehty maali tuottaisi pisteitä samalla kaavalla, kuin muihinkin maaleihin tehdyt maalit.
Uskoisin että tämä toisi mielenkiintoa, hauskuutta ja ennen kaikkea uusia katsojia lajiin, koska ei enää olisikaan niin varmaa mitä kentällä tapahtuu ja yllätys olisi kokoajan läsnä.
Ehdotus lajin suosion lisäämiseksi
4
598
Vastaukset 4
- Bena1
Joo ja sitten viellä käkikello kukkuis kun maali tulisi.
- bena1
Pidetään jääpallo juuri niinkuin on juuri tällä hetkellä.
- Saattohoito
Jääpallo pitää ottaa mukaan myös koululiikuntaan. Todella hieno laji jossa myös saa liikuntaa, vaatii koordinaatiota, pallosilmää ja on tosi hyvä (11pelaajaa) joukkuepeli, taktisesti ja muutenkin jalkapalloa muistuttava eli peruspeliajatus jo valmiiksi tuttu.
Kuntien ja kaupunkien pitää myös jäädyttää isompia jääpalloon soveltuvia jääalueita. Sivulaidoitus ei sitä paitsi paljon maksa. Kuntien jääaluista vastaaviin pitää vain saada koulutettuja ja fiksuja erilaisia urheilumuotoja tuntevia asiantuntijoita vanhojen luutuneitten karvalakkiäijien tilalle. - Anonyymi
Ja minä luulin että minä olen hullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597