Ehdotan että luodaan kokonaan uusi jääpallosarja, jossa säännöt ovat hieman erilaiset, kuin nykyisessä jääpallossa.
Eli kenttäpelaajien ( vaihtopelaajat) määrä pysyisi samana kuin nyt, mutta jomman kumman maalin taakse rakennettaisiin sähköisesti avattava ja suljettava kolmas maali. Se avattaisiin 3-5 kertaa pelin aikana ja siihen voisivat yrittää maalia kaikki kentällä olevat pelaajat ja myöskin yrittää estää vastapuolta tekemästä siihen maalia. Varsinaista maalivahtia kolmannella maalilla ei siis olisi ja maaliluukku pysyisi niin kauan auki, kunnes siihen maaliin tehtäisiin osuma. Samanaikaisesti myös molempien joukkueiden maalit pysyisivät normaalisti käytössä, eli niihin tehty osuma olisi maali normaalin käytännön mukaan.
Kolmas maali avattaisiin ennalta määrittelemättömällä hetkellä joko puolueettoman henkilön avaamana tai sitten tietokoneohjelmoituun satunnaislukuun kytkettyyn koodiin perustuen ja siihen tehty maali tuottaisi pisteitä samalla kaavalla, kuin muihinkin maaleihin tehdyt maalit.
Uskoisin että tämä toisi mielenkiintoa, hauskuutta ja ennen kaikkea uusia katsojia lajiin, koska ei enää olisikaan niin varmaa mitä kentällä tapahtuu ja yllätys olisi kokoajan läsnä.
Ehdotus lajin suosion lisäämiseksi
4
252
Vastaukset
- Bena1
Joo ja sitten viellä käkikello kukkuis kun maali tulisi.
- bena1
Pidetään jääpallo juuri niinkuin on juuri tällä hetkellä.
- Saattohoito
Jääpallo pitää ottaa mukaan myös koululiikuntaan. Todella hieno laji jossa myös saa liikuntaa, vaatii koordinaatiota, pallosilmää ja on tosi hyvä (11pelaajaa) joukkuepeli, taktisesti ja muutenkin jalkapalloa muistuttava eli peruspeliajatus jo valmiiksi tuttu.
Kuntien ja kaupunkien pitää myös jäädyttää isompia jääpalloon soveltuvia jääalueita. Sivulaidoitus ei sitä paitsi paljon maksa. Kuntien jääaluista vastaaviin pitää vain saada koulutettuja ja fiksuja erilaisia urheilumuotoja tuntevia asiantuntijoita vanhojen luutuneitten karvalakkiäijien tilalle. - Anonyymi
Ja minä luulin että minä olen hullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984