Minun mieheni on ihana, hän osaa monia toimivan parisuhteen kannalta vaikeita asioita. Joitain taitoja hän on oppinut oman älykkyytensä avulla, toisia olen opettanut vuosikymmeniä.
Nyt hän oppi laittamaan WC-pöntön renkaan alas! Käytetyt nenäliinat hän oppi laittamaan viime talvella roskiin eikä jätä niitä enää lattialle tai pöydille. Ruokalautasensakin hän osaa laittaa itse oma-aloitteisesti tiskikoneeseen.
Hän opettaa minulle vuorostaan hiiligrillin käyttöä. Toivottavasti hänen kärsivällisyytensä riittää. Auton öljynvaihtoa en vieläkään ole oppinut eikä hän anna minun käyttää digikameraa, kun hän on sitä mieltä, että pyyhin vahingossa pois hänen ottamansa kuvat. Niin kävi etelän matkan rantakuville, joissa oli hänen mielestään kuvattuna kauniita näkymiä. Ne oli vain ventovieraita naisia.
Piiskaa ja porkkanaa
5
996
Vastaukset
- master
tottelemattomalle piiskaa pyllylle ja kiltille porkkanaa
- oppivainen
Osaa yöllä pissiä siivosti, päivällä vielä suuntaa suihkunsa keskelle pönttöä.
- epätoivoinen
Äijien kouluttaminen on kiva harrastus. Miten miehestä saisi kitkettyä taipumuksen tuijottaa telkkua kun sieltä tulee urheilua?
- ei vastausta
Mä pääsin niin pitkälle, että se piti hikiset jalkansa pois pöydältä eväidensä joukosta. Sit kerran joku pyöreä meni johonkin ja se ryntäs pystyyn hirveesti karjuen kädet pystyssä. Arvaa oliko eväät matolla. Nykyään minä ja koira vetäydytään toisaalle katselemaan kauniit ja rohkeiden uusintoja.
- lllll
ei vastausta kirjoitti:
Mä pääsin niin pitkälle, että se piti hikiset jalkansa pois pöydältä eväidensä joukosta. Sit kerran joku pyöreä meni johonkin ja se ryntäs pystyyn hirveesti karjuen kädet pystyssä. Arvaa oliko eväät matolla. Nykyään minä ja koira vetäydytään toisaalle katselemaan kauniit ja rohkeiden uusintoja.
Typerien äijien jutusteluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638