Kiimaiset naiset?

reissoa

Mistä paikkakunnalta löytyy suomen kiimaisimmat naiset? missä paikkakunnan baarissa onnistaa eniten? olen ajatellut muuttaa jonnekkinpäin suomea.

30

3754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhgggggg

Tämän palstan mukaan naiset eivät koe kiimaa kuin erittäin harvoin jos silloinkaan, ja jos tuntevat, niin miehen pitää olla selkeästi YTM.

• -.-.

Kuulemma Mäntyharjulta.

• .................

90 prosenttia mäntyharjulaisesta kiimasta on peräisin eräältä ammatti koululaiselta stripparilta ja kiimana on luonteeltaan autoeroottista.

• heteromies, Tre

Turusta, koska turkulaiset miehet on homoja tai biseksuaaleja.Naiset odottaa Tampereen tai Its-Suomen karpaasien tulevan pokaamaan heidät, kun turkulaiset sällit styylaa keskenään.

• Åbo pojkarna 8=====D

Det pitää paikkaansa. Vi pojkarna tycker om att pitää hauskaa keskenämme här i Åbo. Det är jättekull...i!

• sarana55

oulu - rovaniemi sektorin naiset saavat pystyyn kuolleeltakin. ovat aina kuumassa kiimassa.

• ....

Jos olet tummapintainen ulkkismies niin herätät kiimaa suominaisissa minne vain menetkin.

• peteri 7

Nastolassa saa joka toiselta kuu kaikki on kullin perää.

• helppojaovat

Jokaiselta mieheltä saa missä vaan kun ovat kaikki pillun perään.

• ssi~

Gunnar Chickelin mukaan Kalajoella

• Jore täs tere!

Hesas tietenki. Siellä on kilpailukin kovempaa, mutta kiimaisten hesalaisten naisten reidet valuu mahlaa kun tallaavat manskua pitkin. Se on rivo näky, mutta olen nähnyt sen. Siellä pitää olla kahluusaappaat, että pääsee eteenpäin kuivin jaloin.

• Kiimalainen...

Tuskin missään päin maatamme on niin kiimaisia naisia, että sinulla olisi mahiksia.

• Kaikkein kiimaisimmat naiset löytyy täältä Turun seudulta. Harmi vain ettei se kiima kohdistu minun kaltaiseen kunnon mieheen, vaan lähinnä erilaisiin öyhöttäjiin, jyystäreihin ja tummiin poikiin.

• Lisää yritystä

Kokeile viidettä seurustelusuhdetta. Ehkä se viides typy antaisi hipaista nänniä.

• På åbolandia 8=====D

Hejdå periaatteen-mies! ;) Du måste komma till Suxes-gay bar joku kerta. Voidaan tavata på Paradise myös och jag suckar din dick gloryholen kautta ;) Ei tartte flikkoja mihkään ku hoidetaan hommat åbo-stylellä poijkien kesken!

• Lisää yritystä kirjoitti:

Kokeile viidettä seurustelusuhdetta. Ehkä se viides typy antaisi hipaista nänniä.

Voin kokeillakin, kunhan kohdalle osuu sopiva neitsytnainen. Mihinkään jämiin minä en nimittäin koske.

En tiedä oletko kuullut legendaarista periaatettani, mutta se menee jotakuinkin näin: "Sillä periaatteella mennään, että käytettyyn huoranvittuun ei kosketa. Ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!"

• Nonytasiaa
        periaatteen-mies kirjoitti:

Voin kokeillakin, kunhan kohdalle osuu sopiva neitsytnainen. Mihinkään jämiin minä en nimittäin koske.

En tiedä oletko kuullut legendaarista periaatettani, mutta se menee jotakuinkin näin: "Sillä periaatteella mennään, että käytettyyn huoranvittuun ei kosketa. Ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!"

Mutta neitsytnaisten klassinen periaate on:

"En anna neitsyyttäni dorkalle."

Tässä lienee syy omaan tilanteeseesi.

Periaatteensa kullakin.

• Mr. Dorka
        Nonytasiaa kirjoitti:

Mutta neitsytnaisten klassinen periaate on:

Tässä lienee syy omaan tilanteeseesi.

Periaatteensa kullakin.

Ai klassinen periaate... eiks se just ole niin, että jollekin spedelle lippispää mopopjalla joka kiusaa muita luokkansa poikia annetaan se neitsyys, ja vaikkei siitä enempää synny ja asiaa ehkä kadutaan niin kuitenkin salaa olla ylpeitä että tehtiin se itsevarman, "suositun" jäbän kanssa... naiset mieluusti anta neitsyytensä dorkalle, koska ovat itsekin nuorina dorkia.

Dorka!

• Kuksugare!
        På åbolandia 8=====D kirjoitti:

Hejdå periaatteen-mies! ;) Du måste komma till Suxes-gay bar joku kerta. Voidaan tavata på Paradise myös och jag suckar din dick gloryholen kautta ;) Ei tartte flikkoja mihkään ku hoidetaan hommat åbo-stylellä poijkien kesken!

Siis eih, miksi suomalaiset aina heittää tuota "sucka din dick"-paska-englanninväännöstä, eikö ruotsintunneilla opeteta mitään? Ruotsiksi sanotaan "sug kuk", kuten "sug min/din/hans kuk" eikä mitään "sucka dick"-paskaa, sucka tarkoittaa ruotsiksi huokaista.

Pitäis vähän tehostaa ruotsinopetusta käytännönläheisempään suuntaan, selvästi.

h : Finlandssvensk (men inte SFP)

• Paratiisin neitsyt
        Mr. Dorka kirjoitti:

Ai klassinen periaate... eiks se just ole niin, että jollekin spedelle lippispää mopopjalla joka kiusaa muita luokkansa poikia annetaan se neitsyys, ja vaikkei siitä enempää synny ja asiaa ehkä kadutaan niin kuitenkin salaa olla ylpeitä että tehtiin se itsevarman, "suositun" jäbän kanssa... naiset mieluusti anta neitsyytensä dorkalle, koska ovat itsekin nuorina dorkia.

Dorka!

Olet tismalleen oikeassa!

Eli sinun kannattaa jättää seksihaaveet.

• Panorinkiläinen

Ehdottomasti Mäntyharjulta!

• Atami

Miten pääsee mukaan Mäntyharjun panoverkostoon?

• tttttttttr

Pyllistämällä.

• ja lisäksi
        tttttttttr kirjoitti:

Pyllistämällä.

olemalla nainen. Mäntyharjyn ytm-viikari ei miehiä laita. Sori nyt vaan.

• Valtikan lypsäjä
        ja lisäksi kirjoitti:

olemalla nainen. Mäntyharjyn ytm-viikari ei miehiä laita. Sori nyt vaan.

Sehän panee vaikka juottovasikkaa. Kunhan on jokin pulssin omaava reikä. Sukupuoli on valinnainen ja toissijainen seikka.

• Esco&Tauno&Pääzmän
        Valtikan lypsäjä kirjoitti:

Sehän panee vaikka juottovasikkaa. Kunhan on jokin pulssin omaava reikä. Sukupuoli on valinnainen ja toissijainen seikka.

No sleep till Mäntyharju

• narrit turussa

Taitaa tonne Turkuun osua,ainkin sellainen musito on 20 vuoden takaa,
      että siellä ei sanota ei. Ja läpystä vaihto... Mutta eivät ne naiset siellä helppoja ole jos on urpo, hyvällä käytöksellä ja supliikilla irtoaa vaikka
      koripallojoukkue illaksi. Hyviä ovat käytökseltään kaikki,
      mutta helvetin huonoja ehkäisyssä..Valitettavasti.

• pete.

Tuskin tollasesta on tutkimusta tehty mut itse kun muutiin hesaan niin olen saanut naista enemmän kuin koskaan. Hesassa on paljon sinkkuja ja paljon baareja. Ennen asuin 35000 asukkaan kaupunkissa ja siel tarjonta oli huonoa. Kannattaa siis muuttaa isompaan mestaan jossa naisia riittää. Oon nyt vakisuhteessa ja jos olisin jäänyt sinne missä ennen asuin niin olisin varmana yksin

• jjnnkxkfk

Bjbbbbbb

• Gnuk

Jos pitäisi veikata niin siellä, missä miestarjonta on surkea. Todennäköisesti pienillä paikkakunnilla, mistä löytyy vielä viehättäviä naisia ja miestarjonta on hankkijalippispäisiä aikamiespoikia... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4099
    2. 61
      3359
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      164
      3063
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3024
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2509
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2326
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      187
      2038
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2024
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      65
      1982
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe