Mitä teen?
Akka on läski paska ja pihtaa
11
1904
Vastaukset
- ei oo valoo
Kuulosti mun ukolta paitsi ettei se pihtaa se ei kykene.
- Amina
Vaiha akkaa...
- ihme
katsot itseäsi syvälle silmiin ja kysyt itseltäsi M I K S I näin on.
- Nunnukka
Mun ukko on pystyyn kuivunut tikkupaska ja se pihtaa. Mitä teen?
- nimimerkki
Jos se on niin paska niin eikö pihtaus ole ok?
- Aurinko
Niinpä,millainen itse olet..kun on vara toista ihmistä arvostella??
Eiköhän suhde ole muutakin kuin hyvä ulkomuoto?
Siten ainakin useimpien tuntemieni miesten mielestä.
Jotenkin tuntuukin siltä että tässä suomenmaassa ei ole yhtään lihavaa,kaljamahaista miestä..vain naisia...niinkö?
Koitapahan rakentaa parisuhdetta toisin ,tai huomaat piankin olevasi yksin.
Miksihän nainen yleensä pihtaa??Ehkä se johtuu siitä että toisen lähestyminen tuntuu epämiellyttävältä.
Peili kertoo ihmisestä paljon,ei vain ulkoisesti..
sillä silmistä näkee syvemmälle..sieluun.
Joten mitä itse näet kun peiliin katselet?
Toivon että laajemmin asiaa ajattelet,sovinismi ei ole enää muodissa!
-Aurinko. - ???
Haluat siis seksiä "läskin paskan" kanssa?
- nannah
Vaihda akkaa jos luulet saavas paremman. Mitä sä turhaan ruikutat.maailma on naisia täynnä.
- itsellesi
lobotomia!
- rumasta sielusta
Tuollalaillako puhut vaimostasi tai mikä hän nyt onkaan sinulle? Puhe paljastaa ihmisen todellisen luonteen.
- anonyymi
Meneppä hieman itseesi miksi asiat on niin kuin ovat.. Ehkä et vaan saa naistasi syttymään, enkä ihmettele kun ajattelitkin noin.. Kannattaisi varmasti keskutella kotona, missä mättää ja miettiä mitä tehtävissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96935
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691