Moi. Olen 21 vuotias nainen ja etsin laihtuskaveria! Eli jota kuta jonka kanssa keskustella aiheesta vaikkapa sähköpostin avulla, vaihtamaan vinkkejä ja tukemaan!
Itselläni on ylipainoa reilusti, tällä hetkellä 159/91, kesän aikana kiloja on tippunut omatoimisesti 7. Nyt kun syksy ja arki painaa päälle olen alkanut palata myös vanhoihin syömis tottumuksiin... Eli jospa vaikka näin löytyisi joku joka tsemppaisi vaikeiden aikojen yli ja päin vastoin!:) Toivottavasti myös sinulla on kiloja enemmän kuin 10 tiputettavana!
Kirjoita [email protected]
laihdutuskaveria etsimässä
4
608
Vastaukset
- lihava
Hei! olen 24vuotias nuori nainen ja mulla on paha ylipaino. ainakin 30kg tarvisi pudottaa painoa.
etä jos kiinnosta niin kirjoittele ja kysele jos on kysyttävää. - Heini
jos vaan kelpais niin miusta saisit mielellään laihdutus kaverin...toivottavasti ei haittais ku oon vasta 17, mut painoo miunki pitäs tiputtaa, mut yksin se on vähän hankalaa...eli jos kelpaa niin mailaile...
[email protected] - emsa
Hei rory.
Täällä olisi yks joka olisi kiinnoostunut kaveriksi laihduttamiseen!
Mä olen 24 vuotias kahden lapsen äiti joten arvaatkos paljonko olisi kiloja tiputettavana???
noin 30kg!!!!
Ota yhteyttä jos kelpaan! - rory
Kirjoitelkaa rohkeasti vain suoraan sähköpostiini kaikki!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 691119
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön255936Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800