Kyllä sauva-kävely on mahtavaa, teho lisääntyy ja näin nuorikin 43-v saa kävellä jo rauhassa, kun sauva-kävelijöiden uuteenkin sukupolveen on totuttu.
MAHTAVAA !!!!!!!!!!!!!!
2
1213
Vastaukset
- nordic
Onnittelut innostuneelle! Kuulut puolen miljoonan suomalaisen 'edelläkävijän' joukkoon, vaikka täällä vielä riittää noita vitsiniekkojakin.
Mikähän siinä on, että suomalainen loistava keksintö on nopeammin suosittua Keski-Euroopassa kuin täällä pohjolan perukoilla.
Lienee meikäläisen itsetunnon puutetta, että ei uskalleta myöntää, että sauvakävely on TEHOKASTA ja TURVALLISTA kuntoilua. Tai ehkä me osataan hiihtää niin hyvin (haha, muka!!!), että sauvakävely näyttää siltä että on sukset unohtunu kotiin. Tuolla maailmalla ku ei oo hiihtäjiin niin totuttu, niin tämä uusi lajikin näyttää 'normaalilta'.- joo
Varmasti todella moni harrastaa sauvakävelyä vaan sen takia, että se on turvallista. Käsittämätöntä propagandaa. Herätys! Mikä autuaaksitekevä juttu se mukamas on? Jos tarkoitat loukkaantumisriskiä, niin esim. tavallinen kävely, juoksu, uinti, hiihto, jumppa sijoittuvat takuulla samaan kastiin. Eikä niiden yhteydessä KUKAAN KOSKAAN jauha shittiä turvallisuudesta. Itse laji on varmasti todella tehokas, sitä en kiistä. Omasta mielestäni aivan helvetin pöljän näköistä. Visuaalisista seikoista ei tietenkään sovi kiistellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913