itsenäisyyspäivää? Mulla on lahjusviiniä ja ostin sinivalkoiset kynttilät. Sitten olen netissä ja ehkä soitan muutamalle tutulle.
Lisäksi meinaan kirjoitella joulukortit huomenna.
Miten vietätte huomista
13
96
Vastaukset
- NevilleR
Toi lahjusviinin jakaminen on kyllä vähän epäilyttävää... Huomenna aurinko nousee kymmenen jälkeen ja laskee vartin yli kaks, se väli nyt ainakin täytyy viettää ulkosalla, mieluimmin sukset jalassa. Myöhemmin vois käydä morjestamassa kuolleita sukulaisia ja samalla reissulla taidan piipahtaa nauttimassa muutaman suomalaisen itsenäisen pienpanimo-oluen.
/Nev- Pönöttäjä
Saan itsenäisyydestä erektion.
Luultavasti olen töissä aamukuudesta noin puoleen päivään. Sen jälkeen kotiin ja varmaan siivoillaan ja järjestellään nuorimmaisen lauantaisia synttäreitä.
- Sytytän valkoiset
Minulta jäi nyt sinivalkoiset kynttilät hommaamatta, mutta sitäkin punaisempaa viiniä löytyy ja paljon. Pieniä jouluvalmisteluja ja ruokakaapin siivous.
- Vietän sitä
ajattelemalla genitaalialueitasi ;)
- kynttiläp**lu
sinivalkoisen kynttilän ajattelin työntää p***uuni
Laiskotellen. Siipiä ja pari kaljaa vois hakea ja mallata linnan juhlien tarjoilua.
- määmy
Vanhempieni luokse syömään ja viettää aikaa. Näkee paljo sukulaisii
- Kyöstix
Kotosalla huilaten ja jotain jouluvalmisteluja tehden :)
- vieras.
Nyt mä olen tehnyt tarvittavat, keksinyt kymmenen uutta... juonut pari glögiä ja valmis lukemaan hetken kirjaa ihan rauhassa. Uuno tulee telkkarista, se tekee mieli vielä tänään katsoa. Huomenna on vapaapäivä, tuntuu todella hyvältä.
- Kyöstix
Aiotko masturboida pian? :)
- entäpä sinä?
Kyöstix kirjoitti:
Aiotko masturboida pian? :)
Kiitos kysymästä. Ei ole nyt sellaista mielitekoa, jaksan kyllä odottaa.
Itsenäisyyspäivää? Tuli ihan kotoilun merkeissä vietettyä. Nukuttua pitkään, kun edellisenä iltana meni työjutuissa myöhäseen. Sitten pulkkailtua päivällä, syötyä porokeittoa ja joulukorttien kirjoittamisen lomassa sivusilmällä vahdattua Linnan juhlia.. Kynttilät paloi kuudesta eteenpäin tuvan ja salin ikkunoissa. Viiniä en itse viittinyt juoda, kun tänään oli taas arki ja aikainen herätys, autolla liikkeelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340