Vuokra-asunto Rovaniemeltä

Juk71

Olemme katselleet vuokra-asuntoja Rovaniemeltä, muutamia rivari asuntoja vapaana Peiponpolulla Nivavaarassa, onko ihan kauheaa seutua? Lapsiperheelle hakusessa mielellään rivari. Toisaalta Asemieskatu 5:ssa on myös vapaana sopiva kerrostalo, onko tietoa onko levoton talo/alue?

11

4351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+12

Älä mene ainakaan KAS:lle..

• 11+9

asemieskatu on alueena parempi, mutta yksittäisestä talosta on paha mennä sanomaan. peiponpolku on vähän vähemmän sosiaalista seutua ja toisekseen helkkarin kaukana kaikesta.

• äiti84

Peiponpolulla on rauhallista asua,ite lapsiperheenä viihdytään hyvin.Mukavan suojaisa piha-alue meilä ja paljon lapsiperheitä,tervetuloa joukkoon,asunnot on ihan ok,ite käytiin kolmea katsomassa ennenku valittiin just tää nykynen:)

• Juk71

KAS:sta tosiaan olen kuullut vähän huonoa ja Peiponpolun asunnoista puolesta ja vastaan. Ja onhan se kaukana keskusta. Rivitalo tosiaan olisi mieluisampi, mutta nepäs taitaa olla kaikki Nivavaara/Syväsenvaara alueella ja tosiaan vähän "huonon matkan" päässä. Lapsiperheelle varmaan olisi ihanne seutua, mutta tosiaan tää vähän arveluttaa kun osa kehuu, mutta paljon on tullut sitä negatiivistä myös.

Asemieskadulla on Arennalla vapaita asuntoja välillä, tietääkö kukaan näistä taloista, minkälaista väkeä asuu?

• FaktatKehiin

Todelliset kulut Peiponpolulla 67,5m2 asunnossa 4:hlöä:

-vuokra 703e ja risat
        -vesiennakko 15e/hlö/kk=60e/kk
        --tasauslasku vedestä n.200e/3 kk=66,6e/kk
        -Sähkölasku 90e/3kk=30e/kk
        -autopaikka 10e/kk

yhteensä reilu 869,60e/kk!

1.1.lähtien vuokra vesiennakko autopaikka reilu 832e vielä suurempi vesitasauslasku ku hinnat nousee!!!!!!eli kulut n.928,60 se lisävesimaksu!!!!!!

Meillä menny kylmä vesi 30m3/3kk ja lämmin 20m3/kk eli 0,3m3 ja 0,2m3 päivässä.

MIETI ennenku muutat!!!!!!

• Kyrpä-Jooseppi
        FaktatKehiin kirjoitti:

Todelliset kulut Peiponpolulla 67,5m2 asunnossa 4:hlöä:

-vuokra 703e ja risat
        -vesiennakko 15e/hlö/kk=60e/kk
        --tasauslasku vedestä n.200e/3 kk=66,6e/kk
        -Sähkölasku 90e/3kk=30e/kk
        -autopaikka 10e/kk

yhteensä reilu 869,60e/kk!

1.1.lähtien vuokra vesiennakko autopaikka reilu 832e vielä suurempi vesitasauslasku ku hinnat nousee!!!!!!eli kulut n.928,60 se lisävesimaksu!!!!!!

Meillä menny kylmä vesi 30m3/3kk ja lämmin 20m3/kk eli 0,3m3 ja 0,2m3 päivässä.

MIETI ennenku muutat!!!!!!

Täytyy olla tosi hyvätuloinen,tai saada asumistukea,tmv asuakseen kassilla.
        Noilla asumismenoilla kannattaa ostaa omakotitalo,menot kattavat kuukausittaiset menot,lainanlyhennykset,sähköt,veden,vakuutuksen,ym.

On tosi typerää elättää tuollaista yhtiötä,siitä ei jää muuta kuin luu käteen,oma koti on joskus oma.

• määs33

On ne asemieskadulla ainaki halvempia suhteessa peiponpolun asuntoihin.Ja tuskimpa noista paikan mollaajista puolekkaan on ITE asunu niissä rivareissa,kuhan puhuvat ja levittävät Kassin paskaa mainetta entisestään.Itekki peiponpolulla oon asunu mutta muutin pois kun vuokra nousi yli kipurajan.Hyvin sieltä autolla kuluki kaupunkiin töihin,eli auto on välttämätön kun busseja kulkee harvakseltaan.Itellä oli kaksio jossa tarkeni talvellakin hyvin,sisälämpötila paukkupakkasilla 22 astetta,pihat aurattiin ajoissa ei tarvinu kinoksesta autoaan ajjaa ku parkkipaikkaki valmiiksi aurattunna aamukuudelta.

• Juk71

Tässä on nyt pohdittu ja punnittu, taitaapi olla niin, että ainakin nuo Peiponpolun asunnot saa meidän puolesta olla, taitaa etsintä jatkua jostain muualta kuin KAS:lta.

Arennalla näyttää olevan ihan mukavasti asuntoja siellä, tietysti että niitä vapautuis vähän enemmän, niin auttais asiaa :) Sato ja VVo tsekattu, sieltä ei löydy meille sopivia.

Onko vinkkejä, mistä muualta voisi tiedustella?

• Ei ikinä enää

Oikea ratkaisu kas,sin suhteen.Peiponpolulla länsipuolella asuu lapsiperheitä,ja olo on suhteellisen rauhallista.
        Itäpuolella asuu juoppoja,ja huumehamppeja,näin ainakin ennen.Myös junarata on lapsia ajatellen vaarallisen lähellä.

Kas,si olisi imenyt teidät kuiviin kohtuuttomilla vuokra,autopaikka,sähkö,ja vesimaksuilla,noihin loukkoihin kun joutuu,poispääsy on vaikeaa.
        Onnea vaan asunnon etsimiseen.

• Kyrpä-Jooseppi

Oletkos kysynyt yksityisiltä,esim. Jari Piippola,tai Viippola? myy,ja vuokraa ?asuntoja.Hän voi myös tietää jonkun,joka tietää.

• Juk71

Kiitti Kyrpä-Jooseppi, täytyypä googlailla tuota Jari Piippolaa/Viippolaa. Yksityisten ilmoituksia on myös seurattu, mutta aika vähän on tarjolla kolmioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe