Nainen eli minä on valmistanut itse jouluksi peruna-, lanttu ja porkkanalaatikot sekä piparit. Vielä valmistuu piparkakkutalot, vehnäset, kakut ja muuta hyvää.
Mitä mies sanoo?
36
128
Vastaukset
- kehujen kerjuuta?
Kyllä se varmaan silittää päätä ja kehuu pikku-vaimoa!
Itse minäkin teen (eli nainen) mutta teen koska ne on parhaita ja maistuvampia kuin valmiina ostetut, ja lisäksi tulee kotiin Joulun tuoksu josta koko perhe tulee hyvälle mielelle.
En kerjää kehuja mieheltä enkä ihailua netissä, eiköhän tuo nyt ole ihan perusasia sentään? meillä kotona koko perhe, isä mukaan lukien oli innolla leivontapuuhissa, äiti teki ruoat koska osasi sen todella hyvin.
Itse tykkään leipoa ja lapset myös. Mies joskus osallistuu, joskus ei ja se onihan ok.- kotitekoinen
Mikään ei ole itsestäänselvää. Ei edes se, että sinulla on ensi jouluna miestä.
Toivottavasti kiittää.
- kotitekoinen
Kysyin yleismaailmallisesti.
- jauhopeukalot
Kerro reseptisi, niin uskomme.
- kotitekoinen
Riisupuuro ja porkkanasose kypsyy uunissa. Aiemmin keitin perunat ja lantut. Jälkimmäiset kiehuivat kovasti.
- kotitekoinen
kotitekoinen kirjoitti:
Riisupuuro ja porkkanasose kypsyy uunissa. Aiemmin keitin perunat ja lantut. Jälkimmäiset kiehuivat kovasti.
Riisi-
- jauhooja
kotitekoinen kirjoitti:
Riisupuuro ja porkkanasose kypsyy uunissa. Aiemmin keitin perunat ja lantut. Jälkimmäiset kiehuivat kovasti.
Millä maustat?
- kotitekoinen
jauhooja kirjoitti:
Millä maustat?
Onhan siellä suolaa, pippuria, inkivääriä, siirappia...
- kotitekoinen
jauhooja kirjoitti:
Millä maustat?
Pipareissa tykkään SantaMarian piparkakkumausteesta. Meiran on liian väkevää.
- kädet taikinassa
kotitekoinen kirjoitti:
Onhan siellä suolaa, pippuria, inkivääriä, siirappia...
Toivottavasti et pilaa ruokia liialla siirapilla, aloittelijoiden moka.
- mitämitä,
kotitekoinen kirjoitti:
Pipareissa tykkään SantaMarian piparkakkumausteesta. Meiran on liian väkevää.
valmiita maustesekoituksia! Ei, ei. eeeiii tule yhtään mitään...
- piparia.
kotitekoinen kirjoitti:
Pipareissa tykkään SantaMarian piparkakkumausteesta. Meiran on liian väkevää.
Haa, etkö luota omaan seokseen? Pomeranssi, neilikka, inkivääri, kaneli, maustepippuri.
- kotitekoinen
kädet taikinassa kirjoitti:
Toivottavasti et pilaa ruokia liialla siirapilla, aloittelijoiden moka.
Kaadoin vähän purkista.
- kotitekoinen
mitämitä, kirjoitti:
valmiita maustesekoituksia! Ei, ei. eeeiii tule yhtään mitään...
Lanttulaatikkoon raastoin inkiväärin itse!
*pöyheenä* - kotitekoinen
piparia. kirjoitti:
Haa, etkö luota omaan seokseen? Pomeranssi, neilikka, inkivääri, kaneli, maustepippuri.
Tahtoo aina joku olla loppu, joten valmiissa vara parempi ja SantaMarian on hyvää-
- kotitekoinen
kädet taikinassa kirjoitti:
Toivottavasti et pilaa ruokia liialla siirapilla, aloittelijoiden moka.
Paprikaakin laitoin lanttulooraan.
- Marttyyrikuningatar
kotitekoinen kirjoitti:
Lanttulaatikkoon raastoin inkiväärin itse!
*pöyheenä*Kerätäänkö täällä jotain marttyyripisteitä? Mistä niitä leimoja saa vihkoon, jos teurastin itse sen sian, jonka maksasta teen maksalaatikkoa?
- toki,
Marttyyrikuningatar kirjoitti:
Kerätäänkö täällä jotain marttyyripisteitä? Mistä niitä leimoja saa vihkoon, jos teurastin itse sen sian, jonka maksasta teen maksalaatikkoa?
Joulukaljat pitää itse panna.
- sinkku.mies.
Itse syön jouluna kirjolohi kiusausta ja rae juustoa.
- kotitekoinen
Minullakin on usein kalaa jouluna kinkun ja kalkkunan ohella eli savusiikaa tms.
- Hajukin etoo
kotitekoinen kirjoitti:
Minullakin on usein kalaa jouluna kinkun ja kalkkunan ohella eli savusiikaa tms.
Sori, olen allerginen kalalle.
- Mitä jos mies
ei pidäkään perinteisestä jouluruoasta? Joutuisit itse syömään kaiken tekemäsi ruoan...
- kotitekoinen
No ei sitä niin paljon ole ettenkö voisi sitä yksin syödä ja pakastin säilyttää.
- Siinä tapauksessa
kotitekoinen kirjoitti:
No ei sitä niin paljon ole ettenkö voisi sitä yksin syödä ja pakastin säilyttää.
mies sanoo että kiva juttu ja toivottavasti et pakota miestä syömään ruokaa mistä mies ei erityisemmin välitä.
- kotitekoinen
Siinä tapauksessa kirjoitti:
mies sanoo että kiva juttu ja toivottavasti et pakota miestä syömään ruokaa mistä mies ei erityisemmin välitä.
Kuka pakottaa toisen syömään jotain vastoin tämän tahtoa? Vieläkö tuota harrastetaan lasten suhteen Suomessa?
- Mies sanoo vielä
kotitekoinen kirjoitti:
Kuka pakottaa toisen syömään jotain vastoin tämän tahtoa? Vieläkö tuota harrastetaan lasten suhteen Suomessa?
että pakottaa voi monella eri tavalla.
Selkokielellä siis. Mies sanoo, että toivottavasti nainen ei loukkaannu jos mies syö mieluummin jouluna jotain muuta kuin naisen itse tekemää perinteistä jouluruokaa. - retorica
Mitä jos joulun viettäisi siinä tapauksessa eri osoitteissa?
Miksi olla sellaisen kanssa lainkaan, kenen kanssa maut eivät kohtaa. - Mies kysyy
retorica kirjoitti:
Mitä jos joulun viettäisi siinä tapauksessa eri osoitteissa?
Miksi olla sellaisen kanssa lainkaan, kenen kanssa maut eivät kohtaa.Pitääkö makujen kohdata kaikessa jota yhdessäolo onnistuisi?
Kuulet sen sitten miehesi suusta, mitä hän sanoo.
- Tosi hyvä äiti!
Meilläkin on äitien tekemää jouluruokaa!
- rumamies
Mulla ei ole äitiä eikä muita läheisiä. Mtiä vit.tua sitä yksinään joulua juhlimaan. Teen varmaan jotain salaattia jouluksi koska oon laihiksella. Menen myös kuntosalille ainakin 4 tunniksi joka päivä jouluna.
- jerejxxxxxxx
Minä tekisin lisukkeeksi itse metsästämäni metso-, teeri-, tai pyypaistin. Sekä kermaista aurajuusto lohta vihannesten kera.
- Iaskin..väärin
Mies sanoo:ei riitä korvaamaan yliväljää toosaasi.
Luultavastikaan en tarpeeksi tuollaista työmäärää osaisi arvostaa ja keskittyisin vain kinkun syöntiin... Voisin mä ehkä nippanappa jostaki herkusta kiittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368