Heii haluaisin poistaa luomen nenältä ja tietääkö kukaan mitään tapaa miten se voi tehdä ettei jäis arpee ja vastaavaa jälkee?
LUOMEN POISTO
1
175
Vastaukset
- Tiffany2
Hei!
Ihotautilääkärille kannattaa mennä. Osaavat poistaa niin, ettei jää arpea. ovat tehneet vuodessa jotain 300 poistoa, että ammattilaisia ovat. kallistahan se on, itsellä lasku oli 233e.
Lisäksi,koska luomesi on näkyvällä paikalla on todella tärkeää, että sen tekee ammatti-ihminen. Eikä terveysaseman harjoitteleva sairaanhoitaja. Väärässä paikassa ei kannata pihistellä.
Itse kävin poistattamassa ihotautilääkärillä luomen kaulasta. Itse luomenpoisto ei sattunut, ainoastaan puudutuspiikki kuin pienen ampiaispiston. 5minuutissa ohi. Niin kivutonta ja nopeaa, että mietin, miksi olen tätä pitkittänyt kymmeniä vuosia! mene ihmeessä jos vaivaa:) Harvoin ne luomet naamassa edes kauniita on.
Minun kaulassa oleva luomi oli vain päivän paketissa ja siteen sain itse poistaa seuraavana päivänä. Hyvin on parantunut, eikä jälkeä näy, kun uusi iho kasvaa tilalle. Joskus luomille laitetaan tikit, ja ne kuulema pidetään noin viikon.
Tosin huomioi se, jos sinulla on kasvoissa epäpuhtauksia,mm mustapäitä tai finnejä, toimenpidettä ei voi tehdä. Joudut ensin syömään akne-lääkekuurin tai käyttämään akne-voiteita jotta ihosi on puhdas. Ainakin minulla tähän epäpuhtaaseen ihoon tökkäsi toisen luomen poisto leuasta. Leikkaushaava on näin herkempi tulehduksille. Mutta aknereseptin sain ihotautilääkäriltä...että..käynti ensin on kai kuitenkin pakollinen, että reseptin saat.
Kysele paikkakuntasi ihotautilääkäreiltä. Itse kävin sokoksen hyvän olon keskuksessa. Onnea matkaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052