WC:n koko pitkän historian ajan Suomi24:n kirjoittajia on uhattu kunnianloukkaussyytteillä. "Meillä on tarkat tiedot kirjoittajasta ja käräjillä tavataaan ", esim:
- Hannusta ei saanut aluksi sanoa nimeäkään
-Hannusta ei saanut mitään hänen tissibaarista eikä talousrikostuomioista
- EOK oli ehdottoman arka paikka, ei mitään saanut mitään arvostella
- Columbon henkilöllisyys
- Joulupukin henkilöllisyys
- Urjalan hommat
- Pauli
_Cluso, no sehän pelotteli KRP:llä, KGB:llä ja CIA:lla
Joko kunnianloukkaskäräjät kohta alkaa?
Mihin katosivat kunnianloukkaussyytteet?
31
423
Vastaukset
- Ajetaan aasia
Kunnianlopukkauksessa syyte pitää nostaa vuodessa...
Kuinka nimettömänä esiintynyt voi tehdä rikosilmon ?
Jutut kuuluu samaan sarjaan kuin rahat saa pitää. "...esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa.."
Pitäisi ensin esittää valheellista tietoa.;))
Jos esittää silkkaa faktaa - kuten minä täällä - ja pelkästään opetusmielessä, ei mitenkään voi syyllistyä kunnianloukkaukseen.
Autovarkauteen voi syyllistyä vain, jos on olemassa auto. Salavuoteutta voi harjoittaa vain, jos on olemassa vuode. Kunniaa voi loukata, jos on olemassa kunnia ;)))- Jesse Wincaputt
Älä varasta enempää kun jaksat kantaa
Älä tapa tylsällä veitsellä
Älä pelaa pimeillä korteilla
Älä osallistu Wincapitaan jollet halua tuomiota
Älä varasta hevosta jollet halua hirteen
Joka wincapitaan osallistuu se oulamoon joutuu. - tulossa,tulossa,tu..
Jesse Wincaputt kirjoitti:
Älä varasta enempää kun jaksat kantaa
Älä tapa tylsällä veitsellä
Älä pelaa pimeillä korteilla
Älä osallistu Wincapitaan jollet halua tuomiota
Älä varasta hevosta jollet halua hirteen
Joka wincapitaan osallistuu se oulamoon joutuu.Kunianloukkaus sytteet, tulossa, tulevat varmaan samaan aikaan kun Kultahannu lyö todisteet siihen kuuluisaan pöytään.
Mutkin on uhattu haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta. Ihan ite EOK:n Kavoniuksen setä jopa tarjoutui pientä maksua vastaan ajamaan juttua oikeudessa. Eipä vaan ole kutsua kuultavaksi kuulunut. Kumma juttu, että sitä uhotaan, mutta mitään ei kuitenkaan tehdä.
Ja mitaan ette voi..."Kavoniuksen setä jopa tarjoutui pientä maksua vastaan ajamaan juttua oikeudessa."
Ihan kiinnostuksesta vaan. Lupasiko Kavonius maksaa sinulle, vai pitikö sinun maksaa Kavoniukselle vai mitä tämä tarkoitti?valuuttakauppias kirjoitti:
"Kavoniuksen setä jopa tarjoutui pientä maksua vastaan ajamaan juttua oikeudessa."
Ihan kiinnostuksesta vaan. Lupasiko Kavonius maksaa sinulle, vai pitikö sinun maksaa Kavoniukselle vai mitä tämä tarkoitti?Aika nopeasti hävisi vastineeni.
Ja mitaan ette voi...RailiSuominen kirjoitti:
Aika nopeasti hävisi vastineeni.
Ja mitaan ette voi...Ja nopeasti hävisi myös minun kommenttini vastineeseesi.
Toisaalta hieman naurattaakin. Pikkunilkit kyyristelevät päätteen takana ja niksuttavat "ilmoita asiaton viesti" namiskaa, rohkeus riittää juuri ja juuri siihen. Onhan se hieman lapsellinen kuvitelma, että epämieluisia viestejä siivoamalla mielipiteetkin häviäisivät.
Onnea ja menestystä EOK:n oikeusturvatyöhön taas. ;)))valuuttakauppias kirjoitti:
Ja nopeasti hävisi myös minun kommenttini vastineeseesi.
Toisaalta hieman naurattaakin. Pikkunilkit kyyristelevät päätteen takana ja niksuttavat "ilmoita asiaton viesti" namiskaa, rohkeus riittää juuri ja juuri siihen. Onhan se hieman lapsellinen kuvitelma, että epämieluisia viestejä siivoamalla mielipiteetkin häviäisivät.
Onnea ja menestystä EOK:n oikeusturvatyöhön taas. ;)))Senpä takia täällä ei viitti enää paljon kirjoitella.
Ja mitaan ette voi...- lollooooo!!!
RailiSuominen kirjoitti:
Senpä takia täällä ei viitti enää paljon kirjoitella.
Ja mitaan ette voi...sammaltunut kanttura on nujerrettu!!!!!
lollooooo!!! kirjoitti:
sammaltunut kanttura on nujerrettu!!!!!
Ei pidä paikkaansa, että Ada luovuttaisi. Kattelen silloin tällöin paremman puutteessa näitä juttuja täältä. En ole viittinyt kommentoida, koska kaikki on jotenkin vanhan kertaamista.
Kaikki se mistä jo vuonna 2007 (oikeestaan jo 2005, osittain 2004) kerroin on pitänyt täydellisesti paikkansa. Rahankeräysrikos tuli hovissa todistettua, joten miksi mun pitäisi siitä enempää urveltaa?
Odotan suurella mielenkiinnolla noitten ns. suursponssien tuomioita. Toivon, että ne saavat tuomion rahankeräysrikoksesta ja petoksesta (törkyaste). Ei tartte erikseen mainita, että odotan erityisellä mielenkiinnolla Jouni Kataisen oikeudenkäyntiä.
Ja mitaan ette voi...
- markus k
Just noin se meni...
nyt jälkeenpäin ajattelen miten röyhkeää ja epäasiatanta oli tuollainen ehdottelu.- Niieerkki
Just.
Miten voi kaltaisellesi sairaalle ehdottaa laskua mistään.
Lasku pitää lähettää suolaan Kelalle jossa valtiolla on sulla tili ja numerot sulle valmiina auki - markus k
Niieerkki kirjoitti:
Just.
Lasku pitää lähettää suolaan Kelalle jossa valtiolla on sulla tili ja numerot sulle valmiina aukisairas tai ei näin hän ehdotti sitä ja yhessä toisessa jutussa itse Juntunen antoi kavoniukselle mun numeron, että soittaa mulle tossa oli kysymys noin 100e laskusta:)
- halumme varmsitaa
markus k kirjoitti:
sairas tai ei näin hän ehdotti sitä ja yhessä toisessa jutussa itse Juntunen antoi kavoniukselle mun numeron, että soittaa mulle tossa oli kysymys noin 100e laskusta:)
Eikö lasku olisi pitänyt lähettää virkaholhoojallesi?
Törkeää yrittää lähettää laskua henkisesti häiriintyneelle vai pystytkö puhumaan puhelimessa normaalisti?
Naapurin äidille joka täytti juuri sata vuotta yritettiin myydä viime viikolla me naiset lehteä puhelimessa. Kaikkea sitä yritetään vaikka se on ihan demetti. - markus columbo
halumme varmsitaa kirjoitti:
Törkeää yrittää lähettää laskua henkisesti häiriintyneelle vai pystytkö puhumaan puhelimessa normaalisti?
Naapurin äidille joka täytti juuri sata vuotta yritettiin myydä viime viikolla me naiset lehteä puhelimessa. Kaikkea sitä yritetään vaikka se on ihan demetti.pystyn puhumaan normaalisesti:)
- markus columbo
halumme varmsitaa kirjoitti:
Naapurin äidille joka täytti juuri sata vuotta yritettiin myydä viime viikolla me naiset lehteä puhelimessa. Kaikkea sitä yritetään vaikka se on ihan demetti.mutta kertoisitko kenenkä rahoilla se hanski nyt lentää forex messuilla??
kyproksella käväsi kuulemma reissun:) - ristopukki
Niieerkki kirjoitti:
Just.
Lasku pitää lähettää suolaan Kelalle jossa valtiolla on sulla tili ja numerot sulle valmiina aukiPuhukaa vaan niistä wincapita sairaista esim. Ristosta eikös piipertäjä.ole pään takia eläkkeellä
- markus k
hypnoosi varmistaa kaupat:))
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/12/28896&ext=rss- mmm
Paskan myivät
- markus k
mmm kirjoitti:
Paskan myivät
Missäs columbon kirja on, siis markuksen tais olla paska puheita niinkö yleensä
- Käräjillä tavataan
Eli uhkaajat on siirtyneet 'ilmoita asiaton viesti' linjalle, ja seriffi uskoo tietysti homman. Mutta edelleenkään ei käräjähaasteita kunnianloukkauksesta mulle ole tullut. Onko muille?
- Pulustus on vamaa
Ei kannata uhoilla nilkit! Meillä on kaikki herjausviestit tallessa, ja lähettätiedot tallessa viiden vuoden ajalta. Kun Hannun tuomio kumotaan Hovissa, alkaa syytteet rapsahtaa.
T: Pulustusrintama - 16+18
Pulustus on vamaa kirjoitti:
Ei kannata uhoilla nilkit! Meillä on kaikki herjausviestit tallessa, ja lähettätiedot tallessa viiden vuoden ajalta. Kun Hannun tuomio kumotaan Hovissa, alkaa syytteet rapsahtaa.
T: Pulustusrintama>Meillä on kaikki herjausviestit tallessa...
Hölmö.
Kunnianloukkaus vanhenee kahdessa vuodessa. Kuitenkin verkkoviestin
tunnistetiedot voidaan määrätä luovutettavaksi vain, jos viestin
julkaisusta on kulunut enintään kolme kuukautta (sananvapauslaki § 17:1) - Käyrät WC-paperissa
16+18 kirjoitti:
>Meillä on kaikki herjausviestit tallessa...
Hölmö.
Kunnianloukkaus vanhenee kahdessa vuodessa. Kuitenkin verkkoviestin
tunnistetiedot voidaan määrätä luovutettavaksi vain, jos viestin
julkaisusta on kulunut enintään kolme kuukautta (sananvapauslaki § 17:1)Mutta todisteet lyödään pöytään heti !
Siinä ei auta vanhemisajat kun on tuoretta valuuttakäppyrää robluutin tuottamalla ja graalin maljasta kaatamalla.
WC-paperille ruskealla "musteella" tehdyt valuuttakäppyrrät hajulla on miljoonien alku..
- Käräjillä tavataan
Sama linja on taas alkanut, kunnianloukkausilmoituksia, ilmoita asiaton viesti -juttuja.
Onko joku taas päässyt vapaaksi koneen ääreen, vai mistä tämä innostus?- Rahaa paloi
Tunkit ovat aikaneet kaipaamaan rahoja ponzoreilta.
On paljastunut että:
"Ihan sama mistä rahat tulee, pääasia että tulee"
onkin totta ja kaikki tiesi kupletin juonen.
Kyllä siinä alkaa miettimään kuka vedätti 5 vuotta ja miksi nuo juhlii mun rahoilla.... - Lapuan tunkki
Rahaa paloi kirjoitti:
On paljastunut että:
Kyllä siinä alkaa miettimään kuka vedätti 5 vuotta ja miksi nuo juhlii mun rahoilla....Mies Lapualta, joka sijoitti itse 3 tonnia ja nosteli ulos yli millin tiesi sata varmasti mistä oli kysymys. Samoin tiesivät oikean asianlaidan kaikki muutkin siirponzorit.
- Hehe heh
Rahaa paloi kirjoitti:
On paljastunut että:
Kyllä siinä alkaa miettimään kuka vedätti 5 vuotta ja miksi nuo juhlii mun rahoilla....paljonko typerys hävisit ?
- risto reipas.
--paljonko typerys hävisit ? --
Eipä taida olla vielä ihan selvää kuka häviää ja mitä, näyttää kuitenkin siltä että kärkipään kusettajille ei jää muuta kuin avonainen pipsireikä housuihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575740
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465097Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313031Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252541- 512518
- 432210
- 231950
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151691Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101652