Oon tässä ajatellu tehdä ite ite itelleni napakorun.. Tiedän kyl et ois paljon parempi ottaa ammattilaisel, mut en ny vaan voi.. Et sattuuks tääl olee ketään joka ois tehny ite itelleen napakorun?
itse tehty napakoru?
11
1696
Vastaukset
- -aj-
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEE SITÄ ITSE!!!!!!!!!!
- Täti
et saa mitenkään sitä itse niin syvälle turvallisesti että se pysyisi. napakoru on muutenkin lävistys jonka parenmeinen vie kaikista eniten aikaa, joten älä hyvä ihminen ota mitään riskiä sen kanssa.
- larekka
minulla ei ole vielä mutta minun isosiskolla on ja se sanoi että se on terveellisempää laittaa ite ku lävistys liikkeessä että siinä mielessä se on parempi
- biatch
on juu sullakin fiksu isosisko,herttileijaa sentään!!!järki hoi,älä jätä!
- järkeä tai ikää lisää
tulee kalliimmaksi ostaa steriili lävistysneula ja pihdit ja käydä ne steriloittamassa (ei, keittäminen ei riitä) ja ostaa putsattu titaanikoru ja opetella sen verran anatomiaa että osaat pistää reiän oikeaan kohtaan.
eikä äiti kirjoita lupalappua? eihän se napis maksa koruineen kuin viitisen kymppiä (tai alle). - mä vaan
ole nytt järkevä ajattele kun se haava sitten tulehtuu...lääkäri ja kipu lääkkeet maksavat varmasti enemmän kun yksi lävistyss asiantuntialla!!!lävistyss maksaa suunnilleen 10euroo ja se kannattaa käydä ottamassa viileänä päivänä niin se rauhoittuu nopeammin.onnea!!
- Minä
Voi tehdä itse...minusta se ainakaan ei sattunut eikä kuulemma kavereittenikaan mielestä...vähän se nyt tietenkin kirpaisee..
- ^¨mix^¨
Ei kannata tehä ite.. Tein meinaa kaverin kans ja sattu ihan saatanasti ja sit koru viel tulehtu pahasti ja lopult jouduin ottaa pois ja sain antibiootti kuurin.. Nyt kävin ottaa uudestaa lävistysliikkees ja oli paljo kivuttomampi tapahtuma..
- Murpulainen
Se ei ole kovin kallista, ja koru on tosi vaikea laittaa suoraan asiantuntijallaki (...näköjään ku omani on vähän kallellaan...) sitte jos se tulehtuu niin on kiva ku on joku jota syyttää tai voi kysyä neuvoa.
- juliah
Mä tein ittelleni ja ei tulehtunu. Kuhan vaan huolehdit hygieniasta. Ja mä oon tehny monelle kaverillekki lävistyksiä, esim. napaan. Et mulla on kokemuksia.
- jennijohanna-
no minä tein ainakin ite ja ihan hyvä tuli , tuossa se on ollu jo päälle 2 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654