Onko tietoa onko mahdollista saada kännykkään jonkin näköistä suunnistuskarttasovellusta?
Ja onko kellään kokemuksia kinesioteipin käytöstä jalkavammoihin? Entä onko kokemuksia http://www.kinesioteippishop.fi/ ?
Suunnistuskarttasovellus kännykkään?
3
240
Vastaukset
- 2+7
Maanmittauslaitoksella on ainakin androidille sovellus mut siitä pitää maksaa jonkun verran
- NokiaWindows
Windows Phoneille löytyy ilmainen Finland Topography -suunnistuskarttasovellus :) Todella hyödyllinen.
- kuntoilija
Hierojani on teipannut nyt polveni pariin kertaan ja meinaan jatkaa sitä niin kauan kun tarpeen. Polveni on ollut viime lokakuun lopusta asti kipeä, hiihto sujui hyvin ja nyt olen alkanut pikkuhiljaa juoksemaan aina vähän pitempiä lenkkejä. Olen alkanut myös pitämään varvastukea, vaivasenluun vuoksi,ehkä nämä kaikki ,hierota,teipit, mukaanlukien myös aika, alan pikkuhiljaa uskoa taas parempaan. Jos aloitan tämän suunnistuksen, onkohan siinä polvet kovilla vai nilkat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954