Miten sait pettämisen selville?

Diunari

Haluaisin jakaa oman erittäin kuvottavan tarinan siitä miten itse sain selville että olin tullut petetyksi.
Vaimo sanoi yksi kaunispäivä, että lähtee kaverinsa luo yökylään ( 1km päähän) ja silloin mietin että tässä on jotain mätää. Annoin vaimon mennä ja kävin vielä uteliaisuuttani tarkastamassa että onko vaimoni auto hänen ystävänsä pihassa, no siellähän se oli ja sain mielenrauhan. Seuraavana aamuna mietin vieläkin hänen selityksiään että miksi hän meni kaverinsa luo yöksi, kun olisi voinut kuitenkin kotiin tulla yöksi. Vaimoni saapui kotiin ilta 5 aikaan ja oli jotenkin omituinen, en noteerannut sitä ollenkaan kun se oli sillointällöin normaalia. Sitten illalla alkoi seksi puuhat, harrastimme aktiivisesti seksiä ilman suojausta ja kuinkas ollakkaan vaimo olikin tavanomaista liukkaampi, kurkistin ja sen jälkeen pääsi iso, iso, iso ärräpää, jokainen voi pienessä mielessä miettiä että mistä se liukkaus johtui..... kuvottavinta mitä on ikinä itselleni käynyt ja muutinkin pois yhteisestä asunnostamme jo toisena päivänä. Haluaisin kysyä että onko muillakin samanlaisia karmeita kokemuksia pettämisen selviämisen suhteen?

33

4000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retg3wref

Siis meinaatko, ettei vaimosi ollut käynyt vessassa sen jälkeen, kun vierasta sai..? Ihme "haavi" hänellä, ei voi muuta sanoa.

• eräs vain

Meillä kakkonen tuli, otti kädestä,

• eräs vain
        eräs vain kirjoitti:

Meillä kakkonen tuli, otti kädestä,

Meillä kakkonen tuli, ojensi kätensä, ja esittäytyi. Edellisestä jäi osa pois.

• kertoi

Mies itse kertoi. Halusi lopettaa kaiken valehtelun kertaheitolla ja putsata pöydän. En ollut osannut edes aavistaa. Parempi kuitenkin, että kertoi itse, vaikka motiivi ehkä enempi siellä oman omantunnon tyhjennyksen/putsauksen puolella. Mutta onneksi oli edes se omatunto, joka kolkutti ja teki olon kamalaksi. Niin paljon lukee näistä, joilla ei tunnu olevan minkäänlaista tajua mistään.

Yhdessä yhä ollaan.

• Petetty ja jätetty

Tiesin mieheni pettävän minua melkeinpä alusta asti, että on meneillään jotain muuta, kyllä sen vain huomaa. Miehen käytös muuttui, puhelimesta tuli rakkain aarre, jota kannettiin suihkuun asti, viestejä näppäiltiin hymysuin,ärähti tietynlaisiin kysymyksiin jotain epämääräistä, sellaiset pienet jutut joita meillä oli tapana tehdä jäivät pois jne jne... Kysyin asiasta suoraan onko miehellä toinen ja hän myönsi asian. Nyt on ero tullut ja pahin asia on se, että erostamme kärsii pieni lapsemme ja tuntuu että exäni on hullaantunut niin tästä uudesta naisesta, ettei osaa ajatella lapsen parasta vaikka itse ehkä niin kuvitteleekin...

• I`m okay now

Ihan kuin olisin lukenut oman kokemukseni! Juuri näin kävi meilläkin, puhelin oli aina kotona kiinni, ja aamuisin sen vessassa avasi,ja viipyi kauan , tietysti kun piti tekstitellä. Hyi hitto, kun vieläkin kuvottaa! Erohan siitä tuli. Nyt suhde varmaan loppu, kun mies yrittää olla taas niin mielin kielin. Meilläkin yhteinen lapsi, nyt 5 v. mutta kyllä me pärjäämme! Pettäjää en takaisin ota!

• mimmykkä

Ensimmäisen kerran sain pettämisen selville epäilysten herättyä tutkimalla sivuhistoriaa, jossa tietyn tyypin kuvia oli katsottu vähän turhan monta kertaa. Otin selvää findistä tyypin osoitteen ja menin yhtenä päivänä katsomaan onko meidän auto siellä, kun auton olisi sillä hetkellä pitänyt olla matkalla toisesta kaupungista kotiin. No auto oli tietenkin siellä.
      Pettäjä lupasi jättää kakkosen ja keskittyä meihin. No, muutaman viikon kuluttua epäilyt heräsivät uudelleen ja "unohdin" yhden kauppareissun jälkeen puhelimen autoon. Olin pistänyt siihen saneluohjelman päälle joka aktivoitui tallentamaan aina kun autossa kuului jotain ääniä tai puhetta. No. Illalla kuuntelin "saaliin" ja sieltä sitten paljastui kuinka olivat käyneet kakkosen kanssa ties missä autoilemassa jne jne jne.
      Siihen loppui luotto lopullisesti ja suhdekin.

• Kymmenen pistettä

Jes! Juuri näin! Ellei ekalla kärähtämisellä ja varotuksella usko, niin ulkoruokintaan vaan, kenenkään itseään kunnioittavan ei pidä jäädä roikkumaan tuommoseen luuseriin!

• parma1

Ooh, ihailtavaa salapoliisityötä! Minulla on vähän samantapaiset suunnitelmat, haluaisin saada äijän kiinni itse teosta. Pelottaa kuitenkin, että jään itse kiinni kyttäämisestä "turhaan" jolloin nolaan itseni!

• Mimmykkä
        parma1 kirjoitti:

Ooh, ihailtavaa salapoliisityötä! Minulla on vähän samantapaiset suunnitelmat, haluaisin saada äijän kiinni itse teosta. Pelottaa kuitenkin, että jään itse kiinni kyttäämisestä "turhaan" jolloin nolaan itseni!

Kyttäyksestä kiinnijäämisen pelko kyllä on iso, kun noinkin "törkeästi" toista alkaa vakoilemaan. Mutta jos epäilys on iso ja totuus ei muuten tulisi julki, on silloin valmis tekemään lähes mitä tahansa, että voi osoittaa itselleen ettei ole vainoharhainen tai tulossa hulluksi. Tämä toimi minulla. Pitää vain osata miettiä "juoni" loppuun asti, kuten esim. selitys jos se kännykkä löytyy sieltä autosta ennen aikojaan.

Itse olin tuossa tilanteessa jo niin sekaisin "vainoharhaisista" ajatuksista, että minua ei edes haitannut vaikka olisin jäänyt kiinni. Kyllä suhde oli jo tuolloin tuhoon tuomittu.

• Mimmykkä
        Mimmykkä kirjoitti:

Kyttäyksestä kiinnijäämisen pelko kyllä on iso, kun noinkin "törkeästi" toista alkaa vakoilemaan. Mutta jos epäilys on iso ja totuus ei muuten tulisi julki, on silloin valmis tekemään lähes mitä tahansa, että voi osoittaa itselleen ettei ole vainoharhainen tai tulossa hulluksi. Tämä toimi minulla. Pitää vain osata miettiä "juoni" loppuun asti, kuten esim. selitys jos se kännykkä löytyy sieltä autosta ennen aikojaan.

Itse olin tuossa tilanteessa jo niin sekaisin "vainoharhaisista" ajatuksista, että minua ei edes haitannut vaikka olisin jäänyt kiinni. Kyllä suhde oli jo tuolloin tuhoon tuomittu.

Ja lisäyksenä vielä... nykyään kakkonenkin on heivannut tämän urpon. Oli valehdellut myös sille minusta ja meidän suhteesta koko sen ajan kun olivat tapailleet. Ja minä olin se kuka sen tälle kakkoselle kertoi.. kävi jo sääliksi tyttöparkaa kun ei tiennyt koko totuutta.
        Nyt pettäjä ruikuttaa yksin,kun ei saanut kumpaakaan. Täytyy myöntää, että se tuntuu itsestä hyvältä. Ihmiset, pettäjään ei kannata jäädä roikkumaan vaikka tuntuu että elämä loppuu kun sen oman rakkaan joutuu jättämään. Kaikki järjestyy aina.

• iki sinkku

Mitäpä me opimme näistä kirjoituksista.

Siis sen ei kannata aloittaa mitään parisuhde höpötystä vielä vähemmän mennä avioon kun se pettäminen tulee jossain vaiheessa liittoa kuitenkin.

Turhaan siinä sitten lapset kärsii..

Siis pysytään sinkkuna.

• kaksin

Mutta kun yksin ei ole hyvä olla. Ja ei se pettäminen nyt mitään joka parisuhteessa tapahtuvaa todellisuutta ole. On näet olemassa ryhmäkäyttäytymisen lainalaisuus, joka vetää pettäjät ja valehtelijat aina liioittelemaan määräänsä ja vaikutustaan. Ei pidä antaa sellaisten jorinoiden ohjata omia tekemisiään, vaan käyttää ihan omia aivojaan.

• Usko-ma-tonta

Saako jostakin oikeasti tietää esimerkiksi salasanoja ? itse on oma mies joskus tallettanut pari salasanaa koneelle..olen löytänyt ne kun olen etsinyt omaani vanhaan s-postiini. Sieltä löytyi,katsoin parit asiat ja kas...valehtelua valehtelua.

• häh??

Miten voi olla mahdollista että vaimossa on liukkaat jäljellä? Nehän valuu kaikki ulos melkein samoin tein? :o

• whitesystem

Jos ruutaat paukut sisälle niin eihän ne sieltä pesemättä heti lähe, se vain on karu tosiasia........ JA SEN HUOMAA JOS SIELTÄ LÖYTYY MUITAKIN KUIN OMIA TUOTOKSIA!

• Diunari

Kun näitä tekstejä lukee niin eihän nuo parisuhde jutut helppoja ole, aina joutuu pettymään.... Täytyy sanoa että tuo sivuhistoria on kyllä melkoinen tiedon lähde, sieltä kun hakee viimeisimmät päivät hakusanalla facebook niin sieltä kyllä löytää että kenen kuvia sitä on katseltu ja kuinkamonta kertaa, myös lähetetyt viestit kyseiselle henkilölle. Suosittelen kaikille niille joilla ei ole lapsia, että kerrasta poikki. Lapsellisia suosittelen puhumaan erittäin vakavasti ja ajattelemaan lapsen parasta. Voimia niille jotka ovat päättäneet jatkaa suhdetta lastensa takia, 10 pistettä ja papukaija merkki teille jotka pistätte tilanteesta huolimatta omanlapsenne hyvinvoinnin etusijalle! Suosittelen joskus kokeilemaan "potut pottuina" periaatetta, saa vastapuolenkin miettimään tekojansa ja mahdollisia seurauksia, tosin en suosittele kokeilemaan jos ei halua missään nimessä erota!

Lisätäkseni vielä viestiketjun aloitus kirjoitukseen, että itse olin hölmö kun annoin vaimolle toisen mahdollisuuden, kun hän parisuhteen ensimmäisinä kuukausina oli suunnitellut seksireissua exän kanssa, mutta eikös se sananlasku mene niin että VIRHEISTÄ OPPII!

PS: Osalla teistä on kyllä uskomattoman laittomia salapoliisi toimia, mutta sehän ei haittaa, antakaa palaa! ^^

• sinkku n

Riippuu varmaan viestien sisällöstä, onko ystävä, vai muuta... Lisäksi itse käyn katsomassa profiileja sen vuoksi että huomaan päivitykset seinällä, en sen vuoksi että joku mies kiinnostaa.

• nykyaika1

Sain selville Facebookista ja numeropalvelusta että miehellä on avovaimo. Kesti vuosia ennen kuin sain sen tiedon irti. Mies käyttäytyi aina törkeästi. Arvaa onko elämä pilalla.

• Google kertoo paljon

Facebookissa on muuten nyt mahdollista löytää profiili kännynumerollakin! Eli googleen miehen kännynumba ja esille saattaa putkahtaa petturin toinen FB profiili! Myös mietityttämään jääneet oudot puhelinnumerot kannattaa googlata, tai niihin toki voi vaikka soittaa numeronnäytönesto päällä ja kuunnella kuka vastaa... myös oudot mietityttämään jääneet meiliosotteet kannattaa googlata, samoten oudot nimet.. ylipäätään kaikki oudot, tai outoja selityksiä/reagointeja aiheuttaneet nimet, numerot, meiliosotteet jne.

• petetty kans

Ei jumakaut sentään. Täällä on ihan pimeetä porukkaa! Olen itse petetty ja en koskaan, siis koskaan, suostuisi tuollaiseen kyttäilyyn. Jos toinen pettää, se ei sillä kyttämisellä muuksi muutu. Itsensä tuollaisessa saa ihan rikki. Hulluksi ja vainoharhaiseksi tulee vähemmästäkin.

• huh-

Just eli kaikki muut on aina "pimeitä", kun uskaltavat hakea tietoa? Saa ihan rikki? Pettäjähän siinä rikkoo ja hyvä kun selviää ajoissa. Ei siinä tule hulluksi tai vainoharhaiseksi, kyllä totuus vapauttaa uuteen elämään. Ei se ole tiedon syy, vaan pettäjän oma moka. Toki jos haluaa olla kahden miehen nainen 10 vuotta niin mikäs siinä. Moni haluaa kuitenkin tietää mikä tyyppi on miehiään tai pelimiehiään. :) Toki vanhempana jo tietää ilman etsimistä.

• Huomautan

Kai te tiedätte, että on Suomen lain vastaista lukea toisen sähköposteja tai tekstiviestejä, puhumattakaan salakuuntelusta? Se Alavuden ampujahan meni jopa niin pitkälle että asensi riistakameroita kytätäkseen eksäänsä ja mitenkäs siinä sitten kävikään... Kannattaa ehkä lähteä suhteesta, jos ei siinä pysty tuon enempää toiseen luottamaan. Järki käteen ihmiset!

• voi taivas

Eiköhän ole kaksi eri asiaa kyseessä. Normaali tarkastaminen ja sitten ne sairaalloiset tyypit. Se että joku tutkii pettääkö toinen, ei ole rikos, kunhan mennään lain mukaan. Se että joku viettää pettävän psykopaatin kanssa monta vuotta, eikä tiedä sitä, on pahempi asia... kuin että saa selville.
        En tiedä mikä se Alavusen juttu on, mutta tosiaan ne sairaalloiset tyypit on täysin asia erikseen.

• Ehkä koiruutta mutta

Tietoneviestien tutkiminen voi olla laitonta, mutta kamoon. Ei poliisilla ole resursseja juosta avioparin yhteisessä käytössä olevan tietokoneen, tai muutenkaan avioparien keskinäisten kinojen perässä. Kirjesalaisuuden rikkomisrn pitää olla vähän vakavamman luokan rikos, ennen kuin sellaiseen kulutetaan yhteiskunnan rajallisia poliisiresursseja. Siitä vaan, jos toinen valehtelee, on mielipiteeni.

• sinisilmäinenex

soitti ja kertoi, et nyt jo ex.llä on toinen, soittaja oli varmaan ex-jätetty salarakas, koskapa ei kertonut nimeään..tiesi paremmin kuin minä kaikesta silloisesta puolisostani..

• hipheijahoi

valehtelin miehelle pettäneeni ja hän tunnusti pettäneensä.

• Otteita elämästä

Tulee mieleen eräs naispuoleinen kaveri, jonka mies ja lasten isä oli reissutöissä useiden satojen kilometrien päässä. Miehellä oli siellä työpaikkakunnalla asunto, jossa oli työrupeamat ja sitten kotona vapaat. Kuinka ollakaan, tämä kaveri alkoi haistelemaan palaneenkäryä ja päätti ottaa selvää missä oikein mennään. Miehen ollessa työpaikkakunnalla, kaveri pisti lapset autoon ja hurautti tuonne miehen "kakkososotteeseen". Vastassa oli aika mielenkiintoinenn näky: asunto kyllä löytyi sieltä mistä pitikin, MUTTA sielläpä ei ollut mitään elonmerkkejä! Ei huonekaluja, postilaatikko pursusi mainoksia, piha täysin asumaton jne. Pikkusen lisää salapoliisityötä ja kas, miehen puhelimesta löytyi yhteystiedot, tekstareita ja puhelutietoja jollekin naiselle. Numerotiedustelu kertoi lisää, sitten soitto naiselle ja kuinka ollakaan, TUOLLA MIEHELLÄ OLI SIELLÄ TYÖPAIKKAKUNNALLA TOINEN PERHE! Jopa yhteinen lapsi sen toisen naisen kanssa! Tämä toinen perhe ei tiennyt tästä mun kaverista ja lapsista mitään, oli ollut melkonen järkytys, tilannetta kuitenkin jatkunut jo muutaman vuoden. Kuten arvata saattaa, kyseinen mies sai kaverilta lähtöpassit saman tien, eikä tainnut olla kovin tervetullut siihen toiseenkaan perheeseen.... joutui reppana muuttamaan ihan oikeasti siihen "työasuntoonsa" :D :D :D

• elämänsäkunnossa

Aavistelin vaimoni uskottomuutta. Otin yhteyttä paikalliseen yksityisetsivään ja homma oli selvä 4 päivän kuluttua. Sai itselle rauhan ja oikeuden lähtee lätkimään siltä seisomalta.

• Totuus sattuu

Totuus sattuu ja moni pelkää sitä totuutta just tuon takia. Tosiasia on kuitenkin se, että jos sitä totuutta yrittää vältellä maton alle lakaisemalla, niin sen tietää olevan siellä jokatapauksessa ja se nakertaa pikkuhiljaa vahvemmanki sisimmän riekaleiksi... Jokaisen itseään kunnioittavan ja elämäänsä arvostavan kannattaa vaan kivusta huolimatta katsoa totuutta silmiin ja heivata pettävä puoliso kaltaistensa seuraan. Kun jostain luopuu, jotain uutta saa tilalle, esimerkiksi luotettavan puolison!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe