Siksi, koska MM:iä on alle 10 kpl. Eikä maitakaan vielä tilastoissa kuin 5.
Suomalaisten kannattaa harkita Salibandyssä vielä 7:ää mestaruutta, jos sitä pelataan vielä 84 vuotta.
Ruotsalaiset mahdollisesti saavat niitä siihen mennessä enemmän, mutta ei siinä mitään yllättävää....(16-17 kpl/100 vuotta)
Vauva-vaiheesta kertoo sekin, että maalierot ovat suuria, mutta Salibandy vain on sellainen laji, että maaleja tulee..... Maalivahdit on salibandyssä olleet vielä melko huonoja....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Salibandyn_maailmanmestaruuskilpailut
Suomikin NL.iitolle aikoinaan JÄÄKIEKOSSA hävisi 22-3 ja NL:saikin 22 mestaruutta, siksi uskon Suomenkin vielä yhden JÄÄKIEKOSSA ehkä joskus saavan.... Sen jälkeen? En tiedä, onko enempään siinä lajissa mahdollista uskoa?
Salibandy MM on vielä Vauva.
Tilasto-voro.
2
111
Vastaukset
- Ei MM arvoa
Tällä hetkellä SÄHLYN maailmanmestaruuden voi voittaa teoriassakin vain 2 maata ja Sveitsi vie pronssit...eli täysin marginaalilaji...vähän sama kuin jääpallossa...mestaruudesta taistelevat tulevaisuudessakin Venäjä ja Ruotsi...joskus Suomi voi tsäkällä olla jopa finaalissa ja tsäkällä voi tulla se toinenkin mestaruus.
- jdfhpaskapakkiurehus
Kyllä sveitsi vielä tulee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940