Naiset, miten tulette toimeen omien miesten kanssa jos on pieni? Olen tavannut miehen ja en voinut uskoa että jollakin voi olla niin pikkuruinen. Apua, siis nyt ymmärrän miesten huolet koosta.
miehellä pieni
10
1067
Vastaukset
Tapasitko miehen suunnilleen keskellä Suomea, Oolla alkavassa kaupungissa?
- Koskaanenää
En. kertokaa minulle että seksielämän voi tyydyttää muutenkin!
- Robä
Paljos oli kokoa? Ja h-x vois jättää asus-hokeman jo. Jos asus sua loukannut, sun pitää sen kans tavata ja jutella.
Robä kirjoitti:
Paljos oli kokoa? Ja h-x vois jättää asus-hokeman jo. Jos asus sua loukannut, sun pitää sen kans tavata ja jutella.
Juuuh. Keksitkö meille puheenaiheita? Voitais ehkä vaan halata...
- kaikkeanäkee
Onhan sillä miehellä sormet ja kieli, pistä hommiin... Tyydytyksen voi saada muutenkin kuin vain yhdynnässä. Hyvä puoli on sitten siinä, että hänen värkkinsä mahtuu sinun suuhusi paremmin, eikä tule oksureaktiota niin helposti.
Ei se koko aina ratkaise, itelläni on kokemusta todella isosta, jota ei kuitenkaan osattu käyttää. Mieluummin sitten vähän pienempi, kunhan mies tietää, mitä sillä pitää tehdä.
- MOI <33333333
MULLA ON VALTAVA MUNA !!!
- rusina3
Hei, ei se koko vaan ketteryys...............
- professorismies
meneekö sun pesään koko käsi, jos menee olet itse horooo, jos vitustasiii on tullut penska olet satavarmasti horooo
olet myös voinut saada horouden synnyinlahjana- tavisinssi69
Niin yksinkertaista, mutta silti totta. Kiitos tästä valaistumisen hetkestäni kuuluu professorismiehelle!
- Mac Gyver
tavisinssi69 kirjoitti:
Niin yksinkertaista, mutta silti totta. Kiitos tästä valaistumisen hetkestäni kuuluu professorismiehelle!
Kuin iso se "iso" oli noin suurinpiirtein?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734