Mistä löytyy ne mukavat, naista huomioivat, kivat, TATUOIMATTOMAT miehet.
Jostain syystä törmään vain sellaisiin tatuoituihin "ähkijöihin", kuten tällä palstalla on tapana kutsua näitä vähän reppanoita joilla on itsetunnon kanssa ongelmia ja korvaavat sitä bodaamalla, tatuoinneilla, rikkomalla lakia ja ovat kusipäisiä.
Missä on mukavat miehet?
23
317
Vastaukset
- 15+18
Hohhoijjaa..
- :DDDDD
Carambolalla on boltsi totaalisen hukassa.
- ;DDD myös
Älä nyt. Tästähän saadaan hyvää "tutkimustulosta". Kyselyllä on SUURTA tieteellistä arvoa, (ainakin neiti isomunalle).
- carambola87a
Ei tämä ole mun aloitus :D
Eikä selvästikään kyllä naisen koska niinhän se teidän naistenkin mielestä näyttää olevan ettei naiset mitään kivoja miehiä halua vaan tatuoidun kusipää-ähkijän jolla on rikosrekisteri.
- .......
Mun on ainakin töissä, mut eipä siitä sulle iloa ole kun se on jo mun mies.
- Samettilakki
Kelpaako tatuoitu sätkäkonehippi? Ähkinkin vain jos oon pössytellyt ensin.
- Faktaa silmille
Pössypojalla ei ota eteen.
- Samettilakki
Faktaa silmille kirjoitti:
Pössypojalla ei ota eteen.
Sehän se ähkimistä aiheuttaaki. Yleensä kyl neitokainen avustaa suullansa, ja kyllä se pystyyn saadaan.
- bod
bodaan koska se tuntuu mukavalta, en ole tatuoitu. Sen sijaan ihailen lihaksiani peilin edessä päivittäin ja tuntuvat naisetkin niistä tykkäävän
- tavis toope 37
Täällähän minä piileskelen.
- ujiuiuiu
ähkimällä ähkii
He ovat päättäneet elää elämänsä sinkkuina, kun kauniita, tatuoimattomia, mukavia, fiksuja, huumorintajuisia ja joustavia naisia ei ole olemassa. Toki moni saattaa näyttää siltä, mutta nämä miehet ovat jo tutustuneet liian moneen kauniiseen kakkuun.
- Mukava mies
Täällähän minä olen, mutta kuka antaisi minulle reikää? Oletko muuten 221-vuotias vai 221 nussima? Kummassakaan tapauksessa et minulle kelpaa. Etkä myöskään jos paino on 221 kg.
- sari221
Olen 22 ja et kyllä vaikuta kovin mukavalta. Täällä foorumilla on ihan sairasta porukkaa!
- Olen terve mies
sari221 kirjoitti:
Olen 22 ja et kyllä vaikuta kovin mukavalta. Täällä foorumilla on ihan sairasta porukkaa!
Terveellä miehellä on terveet kädet. Ja juuri liiallisen mukavuuteni takia minua ei päästetä reiän päälle ähkimään.
Alat olla jo aika vanha. Sen takia varmaan nyt on ohjelmassa mukavan perheenelättäjämiehen etsintä, kiltisti nuolemaan niiden kaikkien vähemmän mukavien ex-kixauttajiesi jämät. Kuinka monelle olet antanut? Oletko kaunis (muidenkin kuin äitisi mielestä)? Paino? Kuppikoko? Onko alapää ajeltu vai rehottaako valtoimenaan?
- mussus
Sä kuulut niille joita löydät.
- 18+20
Olen täällä netissä koska en viitsi edes lähteä kilpailemaan niiden ähkivien paskojen kanssa kun toiseksi jäisin kuitenkin.
Netissä olen törmännyt todella moniin mukaiin miehiin.
Yleensä se on aika paljon myös asenteesta kiinni,että uskaltatko laittaa kiinnostavalle miehelle viestiä ja katsoa johtaako se mihinkään..
Joskus naisenkin on vaan hyvä tehdä aloite..saisko vastausta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207