SKOODA vai VAZ vai LADA, MINKÄ VALITSISIN ?

ghfgjgt

SKOODA vai VAZ vai LADA, MINKÄ VALITSISIN ?

15

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruska6

      Kyllä Ladan ottaisin; kaunis venäläisen naisen nimi.

    • unto5

      Kyllä minäkin Ladan, skoodat ovat rumia.

    • jarno7

      Skootan ehkä kuitenkin, sen oktaavian; eikös se ole tsekkoslovakiassa tehty.

    • jamppa45673

      Ladan ottaisin.

      • ronssoni

        Mää ottasin kyllä aidon kiinalaisen geely-volvon, enkä mitään noista vaihtoehdoista.


      • T-umainen
        ronssoni kirjoitti:

        Mää ottasin kyllä aidon kiinalaisen geely-volvon, enkä mitään noista vaihtoehdoista.

        Korealaisiakin kannattaisi harkita. Ne on oikein kunnolla idästä. Korealainen Chevrolet on ehdottopmasti tutustumisen arvoinen. Läämityslaite on kai ainoa huono puoli täällä pohjolassa.


      • tumppitomppa

        Älä ota ladaa. Ota Suzukin neliveto. Se on paljon parempi. Sen on suomalaisugrilaiset unkarilaiset tehneet.


    • Datsun kestää
    • PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

      MENKÄÄ PUOLUKKAAN MARJAT ON JUST KYPSYNEET...

    • isänmaan toivot

      Neron aloitus ja vielä fiksuimpien vastauksia.
      Onnea lapset ja pässit!

    • valitse mitä haluat

      Mitä eroa on VAZ:llä ja Ladalla, Autovazin tuotteita, molemmat merkit tarkoittavat samaa autoa joita ei tämänpäivän Suomeen tuoda. Tosin koko merkin suurin omistaja on Nissan-Renault, joten senkään suhteen ei kannata päätäsi vaivata, ei niistä itäautoa saa.

      Skoda ei taas kuulu seuraan millään lailla, joten olisiko koko kysymyksesi todellakin noin typerä provo, tosin nuo vastauksetkaan eivät ole minkään JärjenJättiläisen kirjoittamia
      .
      Tuskinpa Sinun valintatilannetta tarvitsisi miettiä, eihän pa.peräkamarinpoika mitään autoa "valitse".

    • vuorioinen

      vaz ja lada ovat teoriassa samaasia. mutta jos skodan haluat osta vanha 120l. octavia on vw passat kopio, joten ei kannata.

    • kuakana

      ihellä on 1700i farkku laatokka ja hyvin menee

    • reima6

      "Tuskinpa Sinun valintatilannetta tarvitsisi miettiä, eihän pa.peräkamarinpoika mitään autoa "valitse". "

      Niin siksihän tällä skoota / itäautopalstalla ollaan !!

      t. peräkamarinpoika vakosamettihousuissa ja lidlin uudessa paidassa.

      • reimaaa

        Ei ole olemassa mitää skoota / itäautopalstaa !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe