olen hankkimassa keraamisia suoristusrautoja ja nyt kyselisin että mitkä olis hyvät ja suht. edullisetkin?kiitos paljon.
keraamiset suoristusraudat
11
1117
Vastaukset
- Eriol
jotain muitakin kun keraamisia? :O
Mulla on Nordican vaihtopäällinen suoristus/kreppi/lainerauta ja hyvä on, hintaa jotain 30 euroa.- nipsu
mulla on myös se mut se ei kyl tietääkseni oo keraaminen ja kestää niin pirun kauan lämmetä eikä jälkikään oo yhtä hyvää kun nimenomaan keraamisella.ainakin mä saan kauan jyystää sillä hiuksiani jos haluan hyvää jälkeä.
- Eriol
nipsu kirjoitti:
mulla on myös se mut se ei kyl tietääkseni oo keraaminen ja kestää niin pirun kauan lämmetä eikä jälkikään oo yhtä hyvää kun nimenomaan keraamisella.ainakin mä saan kauan jyystää sillä hiuksiani jos haluan hyvää jälkeä.
Mulla toi on toiminut aina oikein hyvin ja lämpeneekin nopeasti... Pitääpä googlettaa mikä noissa keraamisissa raudoissa sitten on niin erikoista ja mitä niitä yleensä on myynnissä.
- nipsu
Eriol kirjoitti:
Mulla toi on toiminut aina oikein hyvin ja lämpeneekin nopeasti... Pitääpä googlettaa mikä noissa keraamisissa raudoissa sitten on niin erikoista ja mitä niitä yleensä on myynnissä.
kuinka kauan sulla yleensä kestää ennekun se rauta on kuuma?mä joudun lämmittään sitä melkein tunnin jos haluan kunnolla kuumennetun.katoin yhtä babylissin rautaa jota pitää lämmittää vaan n.10 min ennen käyttöä.ja kuulemma on sellasiakin jotka on ihan muutamassa minuutissa jo sopivia.
- miu
nipsu kirjoitti:
kuinka kauan sulla yleensä kestää ennekun se rauta on kuuma?mä joudun lämmittään sitä melkein tunnin jos haluan kunnolla kuumennetun.katoin yhtä babylissin rautaa jota pitää lämmittää vaan n.10 min ennen käyttöä.ja kuulemma on sellasiakin jotka on ihan muutamassa minuutissa jo sopivia.
Ostin Stockalta joskus syystalvella keraamisen 2 v-takuu raudan. Jotain 30 euron paikkeilla maksoi. Hyvä on ollut, lämpenee n. minuutissa valmiiksi (kuumaksi). Kannattaa ostaa keraaminen, suojaa hiusta, ei pääse hiusta vahingoittavan kuumaksi.
- Eriol
miu kirjoitti:
Ostin Stockalta joskus syystalvella keraamisen 2 v-takuu raudan. Jotain 30 euron paikkeilla maksoi. Hyvä on ollut, lämpenee n. minuutissa valmiiksi (kuumaksi). Kannattaa ostaa keraaminen, suojaa hiusta, ei pääse hiusta vahingoittavan kuumaksi.
noin 10 minuuttia ja on tulikuuma.
Mistä muuten tietää että rauta on keraaminen, lukeeko se jossain? Ja pitäisikö yleensä noiden kanssa käyttää jotain suojaavia hiukseen jätettäviä tuotteita? - nipsu
Eriol kirjoitti:
noin 10 minuuttia ja on tulikuuma.
Mistä muuten tietää että rauta on keraaminen, lukeeko se jossain? Ja pitäisikö yleensä noiden kanssa käyttää jotain suojaavia hiukseen jätettäviä tuotteita?mä käytän yleensä suoristusvoiteita rautojen kanssa,ne suojaa siltä kuumuudelta ja rasitukselta.
- nipsu
miu kirjoitti:
minkähän merkkinen se stockalta ostettu rauta on?kävin täs yks päivä kans katteleen siellä..
- Summer84
Ostin pari kk sitten keraamiset suoristusraudat (babyliss) Aivan mahtavat, suoristaa/kääntää latvat ihan niinkun tosi hyvin. Hintaa oli jotain about 30€, ja takuuta oli muistaakseni 2 vuotta.
Suosittelen.- nipsu
oliko ne sellaset aika kapeet?oliko ne vaikeet sen takia ja kauanko kestää lämmetä ihan tulikuumaks?
- minä
nipsu kirjoitti:
oliko ne sellaset aika kapeet?oliko ne vaikeet sen takia ja kauanko kestää lämmetä ihan tulikuumaks?
Remington Power ceramic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989