Mä vietin juhannuksen rakkaani kanssa.Siihen asti olimme ehtineet seurustella melkein puoli vuotta. Juhannuksena meille tuli paljon riitaa ja erosimme muutamaksi viikoksi.
Nyt olemme taas yhdessä.Rakkaani puhuu melkein koko ajan naimisiin menosta ja yhteisestä tulevaisuudesta.Itselläni on asiat sekaisin ja haluaisin saada ne järjestykseen.En tiedä miten saisin rakkaani uskomaan sen.Olen yrittänyt kertoa sitä hänelle vaikka kuinka monta kertaa,tuloksetta.Olen neuvoton.En tiedä mitä teen.Välillä jopa harkitsen jättäväni hänet.
Toivottavasti joku osaisi neuvoa mua.
Mitä teen????
2
449
Vastaukset
- Helene
Epävarmuus jäytää teitä molempia.
Partnerisi näkee avioliiton parhaana ratkaisuna epävarmuuden listimiseksi, sinä taas koet, että avioliito ei ole mikään ratkaisu kun ollaan epävarmoja.
Sinä haluaisit aikaa ajatella ja päättää itse mitä elämällesi teet.
Se tarve sinussa ei ehkä tue partnerisi itseluottamusta, päinvastoin hän kokee sen uhkana itselleen ja pelkää, että sinä jätät hänet.
Puhukaa asiasta, käykää läpi pelkonne ja epävarmuutenne ja pyrkikää löytämään ratkaisu, joka tyydyttää molempia ja tukee teidän luottamustanne toisiinne. - Hope
Jäi kiinnostamaan, että mistä aiheesta tämä riita oli, kun oikeen erositte, mutta kuitenkin palasitte yhteen? Oliko kentis mustasukkaisuudella jotain tekemistä asian kanssa, kun poikaystävä nyt kovasti naimisiin hinkuaa?
Vaikka teillä ei tuota ero välillä olisi ollutkaan, niin mielestäni tuossa vaiheessa surustelua on vielä aivan liian aikaista edes suunnitella naimisiin menoa. Poikaystäväsi vain haluaa ilmeisesti varmistua siitä, että pysytte yhdessä, jos papin aamenen saisitte suhteellenne.
Sano hänelle, että nyt annatte ajan kulua ja et halua kuulla halaistua sanaa naimisiin menosta yms vaikka vuoteen. Annatte siis ajan näyttää, että tuleeko teistä oikeesti paria, vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015