KAS KUMMAA KUN KUN VIIKONLOPPUISEN EI VOI KORTILLA MAKSAA, KÄTEISTÄ VIRTAA KUPPILAAN MUTTA KÄYKÖ KASSAKONE KUN UKOT TULEE PITSA REISSULTA TAKAISIN?? MIKSI PANKKIKORTTI EI TOIMI??
OISKO KATE PAREMPI KUN SAA KÄTEISENÄ?? TUKKO TASKUUN JA UUTTA KEIKKAA HEITTÄMÄÄN!!
http://www.airinpizza.fi/
KEBAB PIZZERIOIDEN PISNEKSET
7
122
Vastaukset
- Tiedeuygv
Samalla tavoin toimivat suurin osa partureistakin, veronkierroksi sitä kutsutaan.
- 180
Jotenkin en miellä tuollaista touhua kovin kummoiseksi talousrikokseksi... Uskoisin että meressä ui paljon isompia kaloja..
- verotarkastus.
---Jotenkin en miellä tuollaista touhua kovin kummoiseksi talousrikokseksi... Uskoisin että meressä ui paljon isompia kaloja.. ---
Viittaatko siihen että pienemmät rikokset voi unohtaa jos joku tekee suurempia, aika mielenkiintoinen logiikka. verotarkastus. kirjoitti:
---Jotenkin en miellä tuollaista touhua kovin kummoiseksi talousrikokseksi... Uskoisin että meressä ui paljon isompia kaloja.. ---
Viittaatko siihen että pienemmät rikokset voi unohtaa jos joku tekee suurempia, aika mielenkiintoinen logiikka.Pizzeriat ovat pääosin ulkomaalaisten pitämiä. Joskus oli juttua, että ne saavat toimintaansa myös valtion tukia. Jotain sellaisia ulkomaalaisille suunnattuja työllistämistukia tms.. Ihan varmasti vieroksuvat veroja. Ei ne muuten pystyisi niin halvalla pizzoja vääntää.
Ainakin, kun meille tulee kotiinkuljetus ja maksetaan käteisellä, niin ei ole kuittia tullut, tosin ei olla pyydettykään. Jos kortilla maksaa, niin sittenhän siitä jää tosite. Ne aina tilattaessa kysyy valmiiksi maksutavan.
Ja mitaan ette voi...- EOK:n matikka-alapäätä
verotarkastus. kirjoitti:
Viittaatko siihen että pienemmät rikokset voi unohtaa jos joku tekee suurempia, aika mielenkiintoinen logiikka.Puukotukset jätetään tutkimatta, tapot tutkitaan.
Mitään rikosta ei ole tapahtunut, koska uhriakaan ei ole..
- VÄKEVÄKASTIKE
ONHAN SE HYVÄ JOS KEBUPIZZERIA EDES MATIKETO KÄYTTÄÄ KASSAKONETTA, SEHÄN ON YLI 50% MYYNNISTÄ....
- Katellu kans
Muinoin omistamasani yrityksessä oli verotarkastus. Yhtenä päivänä kysin verotarkastajalta, miten nämä ns. "etniset ravintolat"? Hän avoimesti kertoi, että he eivät yksinkertaisesti oikein ehdi niiden mukaan??? Kysyessäni syytä hän vastasi, että verotarkastuksen "lähtökynnys" on n. 6 kk. Kun he n. 6 kk:n perästä menevät tekemään tarkastusta, hyvin tavallinen tarina on; ai se yrittäjä, hän lähti jo 2 kk sitten takaisin kotimaahan ja myi tämän toimipaikan kalusteineen minulle.
Kertoi myös, että "kierrättävät" ravintoloita, eli siis samat miehet vaihtavat keskenään toimipaikkoja määrätyin välein ja mielellään vielä eri kaupungeista. Yhdeksi syyksi mainitsi myös sen, kuten joskus olen poliisinkin suusta kuullut, että toimenpoidekynnys etnisiä vähemmistöjä kohtaan on aika paljon korkeampi, kuin meitä valtaväestöä kohtaan, koska niin helposti nousee älämölö rasismista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863