Mitä halpispaikkoja olisi Palojoensuussa/Karesuvannossa ? Se Davvi on hinnoiltaan liikaa, olikohan 170 € kahdenhengen huoneesta pyyntö !!
Entä mitä löytyy Ruotsin puolelta Karesuvandolta ?? Mikä on siellä hintataso verrattuna Suomen hintoihin ??
Kiitos jos joku viitsii antaa asiallisia vastauksia
Terv: Kaksi retkeilijää
Majoitusta Karesuvannon tienoilta
13
2662
Vastaukset
- ransu77
Mene kiireesti ohi Enontekiöltä
- kysy kylältä tietävä
Meille pääsee tytöt saunakammariin ihan luonnonmaksulla, ei siinä ööröjä tarvita.
- tietoa_on
Ruotsin puolella Karesuandosta löytyy motelli/hotelli. Kun tulette etelästä se on sillan vasemmalla puolen. Vaatimaton paikka. En ole itseasiassa varma onko se enää toiminnassa. Palojoensuusta voi vuokrata edullisen huoneen koululta, jonka majoitustoimintaa pitää yllä kyläyhdistys.
- Kyläläinen1
Karesuvannossa on suomen puolella edullinen mökkikylä, n. 1km Karesuvanto kyltistä eteenpäin, joen rannassa.
- MIKÄ ETTEI
Kylän Hotelliin tietenki Ratkiniin.
- RUOTTIIIN
Elä vaan jää tänne suomenpuolelle mene ihmeessä ruottin puolelle täällä meihä
karessuvannossa ole mitään palveluita turhaaan tulet tänne norkoamaan
ruottin puolen matkailuyrityksissö on kaikki palvelut TERVEMENOA SINNE
- Davviiii
Ratkin on joku Davvii nykyisin ja saanut kyllä huonot arvostelut ja kallis kun mikä. Jokkut engelsmannit kait pitää sitä.
- ei turhaa höpinää
Asiallinen vastaus, ole hyvä :)
http://www.enontekio.fi/fi/yritykset/yritysluettelo/majoittuminen-hotellit-leirintaalueet-lomakylat.html - Kyläläinen1
Rantamökit, sitä mie tarkotin, niissä kyllä on hinta/laatusuhde kohillaan ja ihan ok mökit.
- paikka palojoensuu
Tämä viesti ei sisällä ajankohtaa ja vuorokausikestoa. ei voi hinnotella.Vastaamme mielellään talvella olemme kiinni mutta kesällä ehkä.?!
Ottakaa yhteyttä Palojoensuun KYläyhdistys ry. "pakkasaika on kallista". - MUORISKA 2
HEI VAAN.....
NYT ON JO KEVÄTTÄ RINNASSA....
MÖKKEJÄHÄN LÖYTYY, KUN MUONIOSTA LÄHTEE KILPISJÄRVLLEPÄIN MONESSAKIN PAIKKAA, MISSÄ VOI YÖPYÄ..
SANNAN JA HEIKIN MÖKIT, SITTEN LASSEN SAUNATUPA JA MÖKKI,
PALOJOENSUUSSA MÖKKEJÄ....JA KARESUVANNON SUOMEN PUOLEN MÖKIT....
JA EIVÄT OLE KALLIITA. AINAKAAN ALKUPÄÄN MÖKIT JA SAUNATUPA...
ALKAEN 50 € YÖ, JA ÄIJÄJOELLA SAA JOPA AAMUPALANKIN JA KAFEET KAUPAN PÄÄLLE.....
JOTEN YÖ PAIKKOJA LÖYTYY...
TERVETULOA TUTUSTUMAAN MÖKKIPALVELUIHIMME!!!!!- OHI VAAN
Menkää ihmeessä ohi Norjassa ja sweden on hyvät palvelut seuratkaa kirjoituksia
nääthe mitä täällä täällä ei ole mithään
Tutustukaa vaikka Norjan tarjontaa siellä on upeat palvelut
En halua asua homeisissa mökeissä
- Nautsi
Niin kauan kun Enontekiön kunta vastustaa Kilpisjärven suunniteltua kansallispuistoa, niin luonnonystävät eivät käytä enontekiöläisiä palveluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760