Kerro mulle kuka on palstan pahin vale-pukki.
Kerro mulle tietosi.
8
80
Vastaukset
- tiedossa on
Sinä ja muut pukki-nikkisi.
- Nyt puskista
Sinä olet vähän säälittävä vanha setä, joka keksii nuorekkaiksi kuvittelemiaan stooreja.
Tiedän palstalla lymyävän itse Joulupukin ja minulla on melko varma tieto, kuka Joulupukki on.
Siis valhtelija vai pukki?
Ei kumpikaan noista, mutta hyvä kun nyt oot siinnä, niin voidaan puida yhtä asiaa, mistä ei tunnu olevan oikein yhteisymmärrystä.
Muutamalta taholta minua lähestyttiin sellaisella kysymyksellä, että miten tulisi suhtautua siihen kun työnantaja haluaisi pudottaa palkkoja 10%.
No minäpä soitin heti parille hyvälle ryyppykaverille ja heidän kanssa pohdittuani asiaa, niin tulimme siihen tulokseen, että jos firmassa pudotetaan jokaisen palkkoja/palkkioita tasolle joulukuu 2010, niin asiasta kannattaa neuvotella.
Arvatkaa mkä oli ollut vasta puolen vastaus:D???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661