Kerro mulle kuka on palstan pahin vale-pukki.
Kerro mulle tietosi.
8
70
Vastaukset
- tiedossa on
Sinä ja muut pukki-nikkisi.
- Nyt puskista
Sinä olet vähän säälittävä vanha setä, joka keksii nuorekkaiksi kuvittelemiaan stooreja.
Tiedän palstalla lymyävän itse Joulupukin ja minulla on melko varma tieto, kuka Joulupukki on.
Siis valhtelija vai pukki?
Ei kumpikaan noista, mutta hyvä kun nyt oot siinnä, niin voidaan puida yhtä asiaa, mistä ei tunnu olevan oikein yhteisymmärrystä.
Muutamalta taholta minua lähestyttiin sellaisella kysymyksellä, että miten tulisi suhtautua siihen kun työnantaja haluaisi pudottaa palkkoja 10%.
No minäpä soitin heti parille hyvälle ryyppykaverille ja heidän kanssa pohdittuani asiaa, niin tulimme siihen tulokseen, että jos firmassa pudotetaan jokaisen palkkoja/palkkioita tasolle joulukuu 2010, niin asiasta kannattaa neuvotella.
Arvatkaa mkä oli ollut vasta puolen vastaus:D???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16211520- 288132
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.566004Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664977- 214747
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394384Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014285- 1003640
- 803290
- 481781