geeli vai akryyli ?

eka kerta

en puhu hinnasta, vaan siitä, kumpi on viisaampaa? Omat kynnet kasvavat pituutta hyvin, mutta tahtovat sitten murtua sivureunalta (ja sen myötä revetä) Kynnet on kaarevat ja kuperat, kapeahkot.

En ole kokeillut minkäänlaisia rakennekynsiä koskaan, mitä nyt siis tilata?

5

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljoih

      ne on molemmat käytännössä akrylaattia. geeli on pehmeämpää eli menee helpommin myös rikkipoikki. mieti miten käytät käsiäsi jos sulla esim koira tai hevosharrastuksia en lähtis geelillä tekemään. jos taas siisti sisäduuni ja käsille hellät harrasteet ni sit geelikin jo kestää. molemmilla oma vankka kannattajakuntansa ja vain kokeilemalla löydät omasi. myös kynnen pituutta kantsii miettiä. mitä pidemmät haluat sitä enemmän kallistuisin sinuna akryyliin päin.

      • Etiketin

        Mulla geelit. Pitkät mantelit ja hyvin kestää päivittäisen hevostenhoidon ja kaiken. Huolto on aina 4 viikon päästä.

        Akryyli haisee aika voimakkaalle ja itse saan sen hajusta migreenin.
        Geeli sekä akryyli on molemmat varmasti yhtä hyviä oikealla laittajalla.


    • autz558

      geeli polttaa kynnellä kun se kovetetaan uunissa.

    • 1578kaarina

      geeli ja akryyli ovat nimikkeitä rakennekynnen tekotavasta ja ne ovat oikeastaan paremminkin vaihtoehto tekijälle kuin asiakkaalle. lopputulos tulisi olla samanlainen riippumatta siitä kumpaa tekniikkaa käyttää. asiakas voi allergisoitua kummassakin teekotavassa käytettäville aineosille joten vain silloin olisin tarkkana kummalla tavalla kynnet rakennetaan. mene salonkiin ja kysy kummalla valitsemasi tekijä tekee enemmän. sen hän todennäköisesti taitaa paremmin ja on siinä myös nopeampi. lakattkaa murehtimasta liikaa näitä kynsijuttuja. kyllä se tekijä osaa auttaa ihan kaikessa! mene sellaiselle jolla on koulutus käyty niin eväät onnistumiselle on paremmat.

    • ei viisasta. ihanaa!

      viisaampaa..?? ne on yhtä turhanpäiväisiä molemmat. ei niitä kukaan mihinkään oikeesti tarvitse. se on silkkaa itsensä hemmottelua ja kauneuden kaipuuta. omaa luksusta. jne..
      kumpikaan ei ole mikään hoitotapa vaan molemmat on rakennekynsiä. eli vahvike omalle kynnelle. ei se mitenkään energisoi sun omaa kynttä siellä alla tai mitenkään muutenkaan ravitse tai helli. ne sun kynnet siellä alla pysyy ihan sellaisina kuin ne on olleet tähänkin saakka. ja sellaisiksi palaavat kun rakenteet puretaan.
      eli ihan sama kumman otat jos nätit kynnet haluut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe