Olen maailman toisella laidalla viettamassa vaihatari vuotta australiassa. Aika on kulunut nopeasti ja takana on jo yli 7kk. koti suomeen pitaisi palata jouluksi!
Poikaystava jai suomeen, ennen lahtoa, ja yhdess aoltiin vain vajaa puolivuotta! Kuitenkin siina oli kaikki suhteessa kiinni, rakastin miesta ja han minua!
Ollaan kirjoiteltu vuoden aikana paljon ja puhuttu pari kertaa kuussa!Aluksi viella vannottiin rakkautta ja muuta, mutta nyt kaikki on jaany, ollaan vaan 'kavereita'. Tiedan etta itse tein virheen kun pyysin valivuotta ennnen lahtoa, sovittiin etta molemmilla on okeus kaikkeen vuoden aikana. Tosin alussa purettiin lupaus. Kevaalla kuulin poikaystavaltani hanenn tytoista ja ilta suhteista. Sitten alkoi hanella pidempi suhde, mika loppui muutama viikko sitten!
Vaikka koko aika ollaan pidetty yhteytta, niin nyt han pitaa taas enemman, ja on kiinnsotunut... Kuitenkin itse 'pelkaan' lahtoa takaisn kun tiedan etta mikaan ei suhteessamme ole enaa ennallaan. Kertokaa voiko suhde toimia viella 'pettamisten' jalkeen. eihan nua ole mitaan pettamisia, kun avoimesti on puhuttu ja muuta, mutta silti tuntuu vaaralta menna takaisin hanen luokse, vaikka ikava on aivan liian kova!
Kertokaa, miten jalksan odottaa ja miten saan miehen taas 'itselleni' ja vain minulle!
Kiitos, anteeksi kun aan pisteeet puuttuu.
liian kaukana tekemaan mitaan!
1
443
Vastaukset
- Paula
Ennen kuin palaat et voi tehdä mitään. Neuvoni ota siellä kaikki irti loppuajasta ja elä päivä kerrallaan, toista samanlaista mahdollisuutta ei välttämättä tule. Kun palaat kotiin, katsot ja katsotte tilanteet ja suhde on ehdottomasti aloitettava täysin puhtaalta pöydältä. Ja silloin ei voi märehtiä toisen entisiä suhteita. Mieti voitko aloittaa täysin puhtaasti uudelleen....jos et niin sit se ei enää onnistu.
Teidän täytyy aloittaa uudelleen kuin uusi pariskunta. Mutta joskus rakkaus vaan loppuu ja on jatkettava eteenpäin. Pidä hauskaa ja muista että elämässä eletään vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898