Räp ja hiphop kamalaa paskaa. Ei mitään melodiaa, typerää jankutusta vailla järjen häivää. En ymmärrä, miten joku viitsii kuunnella moista crack-skeidaa. Suomessa vielä matkitaan mokomaa tyyliä, joka lähtöisin jostain jenkkilän slummeista, jossa mustat ampuu tosiaan ajan kuluksi. Ei kiitos! Kuuntelisitte oikeaa musiikkkia, jossa melodia.
HipHop ei ole musiikkia ensinkään
5
123
Vastaukset
- JJOUJOUJOU
rap eli: rhytmh and poetry (sori jos kirjotin väärin) eli rytmiä ja runoutta. Ei kai melodia ole pakollinen? on siinä biitti jossa kuiteskin on melodia ja biitti on yksi tärkeimmistä jutuista. Ja mitä pahaa siinä on että se tulee slummeista? sehän on vaan hieno asia että he ovat lopettaneet toistensa ampumisen ja alkaneet räppäämään. Ja kuiteskin ei räppi ole vain puhumista siinä pitää olla merkittävät sanat ja ne pitää saada oikeisiin kohtiin ja flow on myös tärkeä. laitanpa pari esimerkkiä: http://www.youtube.com/watch?v=ULJDtRpvyg8
http://www.youtube.com/watch?v=0B_9a91koLc - Aikuinen nainen
Jos hiphop ja rap ei ole musiikkia, niin mitä tässä sitten pitäisi kuunnella?
Mozartia? Ei sillä että sekään huonoa olisi. - Anton Karmikael
- mikään ei ole musiikkia
Ei rap ole musiikkia.
Ei hip hop ole musiikkia.
Ei rock ole musiikkia.
Ei hevi ole musiikkia.
Ei metalli ole musiikkia.
Ei jazz ole musiikkia.
Ei funk ole musiikkia.
Ei klassinen ole musiikkia.
Ei groove ole musiikkia.
Ei disco ole musiikkia.
Ei dance ole musiikkia.
Ei reggae ole musiikkia.
Ei rocksteady ole musiikkia.
Ei dub ole musiikkia.
Ei dubstep ole musiikkia.
Ei psystep ole musiikkia.
Ei trance ole musiikkia.
Ei psytrance ole musiikkia.
Ei tekno ole musiikkia.
Ei ambient ole musiikkia.
Ei electro ole musiikkia.
Ei dowmtempo ole musiikkia.
Ei blues ole musiikkia.
Ei r&b ole musiikkia.
Ei pop ole musiikkia.
Ei house ole musiikkia.
Ei drum&bass ole musiikkia.
Ei iskelmä ole musiikkia.
Ei beatbox ole musiikkia.
Ei glitch ole musiikkia.
Ei trip hop ole musiikkia.
Ei folk ole musiikkia.
Ei punk ole musiikkia.
Ei soul ole musiikkia.... - Music is life
jos et melodiaa löydä, on vika sinun korvien välissä. Kuuntelen itse kymmeniä musiikki lajeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644537- 123126
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461862Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6601796- 1101719
- 1341681
- 451455
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401