Räp ja hiphop kamalaa paskaa. Ei mitään melodiaa, typerää jankutusta vailla järjen häivää. En ymmärrä, miten joku viitsii kuunnella moista crack-skeidaa. Suomessa vielä matkitaan mokomaa tyyliä, joka lähtöisin jostain jenkkilän slummeista, jossa mustat ampuu tosiaan ajan kuluksi. Ei kiitos! Kuuntelisitte oikeaa musiikkkia, jossa melodia.
HipHop ei ole musiikkia ensinkään
5
109
Vastaukset
- JJOUJOUJOU
rap eli: rhytmh and poetry (sori jos kirjotin väärin) eli rytmiä ja runoutta. Ei kai melodia ole pakollinen? on siinä biitti jossa kuiteskin on melodia ja biitti on yksi tärkeimmistä jutuista. Ja mitä pahaa siinä on että se tulee slummeista? sehän on vaan hieno asia että he ovat lopettaneet toistensa ampumisen ja alkaneet räppäämään. Ja kuiteskin ei räppi ole vain puhumista siinä pitää olla merkittävät sanat ja ne pitää saada oikeisiin kohtiin ja flow on myös tärkeä. laitanpa pari esimerkkiä: http://www.youtube.com/watch?v=ULJDtRpvyg8
http://www.youtube.com/watch?v=0B_9a91koLc - Aikuinen nainen
Jos hiphop ja rap ei ole musiikkia, niin mitä tässä sitten pitäisi kuunnella?
Mozartia? Ei sillä että sekään huonoa olisi. - Anton Karmikael
- mikään ei ole musiikkia
Ei rap ole musiikkia.
Ei hip hop ole musiikkia.
Ei rock ole musiikkia.
Ei hevi ole musiikkia.
Ei metalli ole musiikkia.
Ei jazz ole musiikkia.
Ei funk ole musiikkia.
Ei klassinen ole musiikkia.
Ei groove ole musiikkia.
Ei disco ole musiikkia.
Ei dance ole musiikkia.
Ei reggae ole musiikkia.
Ei rocksteady ole musiikkia.
Ei dub ole musiikkia.
Ei dubstep ole musiikkia.
Ei psystep ole musiikkia.
Ei trance ole musiikkia.
Ei psytrance ole musiikkia.
Ei tekno ole musiikkia.
Ei ambient ole musiikkia.
Ei electro ole musiikkia.
Ei dowmtempo ole musiikkia.
Ei blues ole musiikkia.
Ei r&b ole musiikkia.
Ei pop ole musiikkia.
Ei house ole musiikkia.
Ei drum&bass ole musiikkia.
Ei iskelmä ole musiikkia.
Ei beatbox ole musiikkia.
Ei glitch ole musiikkia.
Ei trip hop ole musiikkia.
Ei folk ole musiikkia.
Ei punk ole musiikkia.
Ei soul ole musiikkia.... - Music is life
jos et melodiaa löydä, on vika sinun korvien välissä. Kuuntelen itse kymmeniä musiikki lajeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279