exälle joululahja?

maailman turhin ero

Erottiin exän kanssa kesällä ihan turhasta syystä. Itse haluaisin palata yhteen mutta hänen tunteistaan en tiedä. En kehtaa soittaa tai lähettää tekstaria, mutta ajattelin ostaa jotain pientä lahjaksi(suklaata tms) ja viedä miehen postilaatikkoon/oven eteen. Onko ihan hölmö idea? En tiedä, mutta uskon ettei mies tahdo aloittaa uutta suhdetta. Ties
vaikka hänellä olisi jo toinen. Olimme kauan yhdessä ja ex on edelleen minulle todella tärkeä ja välitän hänestä paljon.

11

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se vaan on

      joulukortti riittää...ja jos ei sieltäpäin yhteydenottoa sen jälkeen tule, jätä rauhaan. On jo alkanut elää omaa elämäänsä.

    • TOIVOSSAKO

      -----VOIT TIETENKI MUUISTAA VANHAA KAVERIA JOULUNA JA ODOTTAA
      REAKTIOTA ,,,,,MUTTA EI TOIVOA LIIKAA..

    • tkaivr7

      No mutta hei, suklaata oven taakse:) Aivan ihanaa:)

    • exmas

      Mikä oli eron syy? Laittaisin vain joulukortin. Mies ottaa kyllä yhteyttä jos häntä vielä kiinnostaa,

    • 6374747

      Vaikka ette palaisi yhteen niin hieno ele olisi! Elämässä on turhempiakin asioita ja jokainen tarvitsee ainakin ystäviä, olittehan sentään pitkään yhdessä.

    • maailman turhin ero

      Kiitti kaikille vastanneille! Eron syystä en ole kunnolla edes tietoinen, mutta luulen että mies jotenkin "kyllästyi" tai siis tarvitsi omaa tilaa. Riitoja oli jonkun verran, ehkä nekin oli syynä. Riidat ei kuitenkaan olleet pahoja. Toisiamme ollaan haukuttu ties miksi, mutta ei olla koskaan tarkoitettu mitään pahaa. Sitä nyt suutuspäissään sanoo kaikenlaista.

      Haluaisin koko ajan vaan soittaa ja kysyä voitaisiko nähdä, mutta pelkään vastausta, jos nyt viitsii vastata ollenkaan. Ehkä hänellä on jo uusi ja haluaa unohtaa minut. Vaikka enhän sitä voi tietää, jos en kysy...

    • tyooiiooooioiooooioo

      Ei se paha juttu ole vaikka postittaa jotain, edes kortin. Itse en kuitenkaan lähtisi kyselemään että voisiko tavata. Miehenä tiedän että typerä ylpeys voi olla hankala juttu.

    • ap taas

      Kiitos vastauksista. Ikävä on älyttömän kova. Raastavaa olla erossa.

      Sydän sanoo, että haluan miehen takaisin. Järki sanoo että turhaan satutan itseäni tahallaan, jos siis ero tulisi jälleen. Mutta kumpaa kuunnella, tätä pitää oikeasti miettiä ja tarkasti.

      Lähes puoleen vuoteen ei olla nähty, ja silti ajattelen miestä joka aamu, päivä ja ilta, ja joskus näen untakin hänestä. kerran uni tuntui niin todelliselta, että luulin sen oikeasti olleen totta. Mutta untahan se vain oli.

      Ehkä sitten vien kortin tai suklaata postilaatikkoon. En kai siinä mitään menetäkkään ja jos miestä kiinnostaa, hän kyllä ottaa yhteyttä. Välillä kyllä tuntuu että hänkin kaipaisi minua, mutta ei kehtaa tulla pyytelemään anteeksi. Hän nimittäin oli se joka teki päätöksen suhteen lopettamisesta.

      Toivotaan nyt sitten etten saa siitä suklaan lähettämisestä kiukkuista puhelua uudelta naisystävältä, mikäli miehellä semmoinen on:D

    • murheikas1134

      erosin poikaystäväni kanssa vähän yli viikko sitten ja nyt hänellä on jo uusi, mutta en tiedä mitä tekisin kun rakastan häntä vielä hyvin paljon mutta hän myönsi ettei minua. olen aivan tolaltani joten kaipaan neuvoja mitä voisin antaa hänelle joululahjaksi vaikka hän on haukkunut minua ties miksi mutta en välitä, kun en vaan voi unohtaa häntä, tosirakkautta ;( joten kaipailisin vinkkejä kaikki ehdotukset ovat vain hyvästä joten... eikun vastailemaan :D

    • vai mitä

      sullahan on puoli vuotta aikaa keksiä joululahja..

    • Sesonkilahja

      Perkaamaton siika kannattaa panna pakettiin jo nyt kesällä, niin kysyy joulukalaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe