Black metal väärä termi!!!

Rokkipoliisi

Olen jo kauan aikaa ihmetellyt miksi moiselle mökäämiselle on keksitty noinkin raflaava nimi.
Syynä ilmeisesti psykoottisten ihmisten alulle pantu idea.
Kysymyksessähän on mökäilmiö missä ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa.
Olen keskustellut useitten ns.black metal-hörhöjen kanssa asiasta ja hekin myöntävät että musiikista ei ole tässä kyse vaan aivan jostain muusta.
On siis mielestäni todella väärin että käytetään noinkin harhaanjohtavaa nimikettä. Ihmiset sekoittavat puhtaan heavy metallin ko.skeidaan.
Ehdotankin nimeksi "kakkamökäpaska". Onko hyvä?

17

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belial

En ole koskaan nähnyt puhdasta heavy metal hörhöä, joten en ole uskaltanut kellekään sellaiselle mennä juttelemaan... Mutta eihän heavy metallilla ole musiikin kanssa paljoakaan tekemistä, Pelkkää kiekumista ja nahka/sukkahousuja... :D
      Joku saattaa vaikka luulla, että tällä pelleilyllä on jotain tekemistä death metallin kanssa.
      Ehdottaisinkin, että heavy metallia kutsuttaisiin tästä eteenpäin kovanaamaämmäkiekumiseksi. Onko hyvä?

;D

• Rokkipoliisi

jyy ja juu ja joo!

• Rokkari

pelkkää kiekumista ja nahka/sukkahousuja. En ole nähnyt Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath ja Uriah Heep ym. poikien päällä ko. vaatteita, niittivöitä jne.

• Rokkimimmi

et tos oli sillai otetta tos sun breivis hei.
      Meikäläinen on aina ollu niinku siis täysin tollee samaa mielt ja must se juttu just mitä meikäläinen siis peräänkuuluttaa, eli tota oikeeta rokkiasennetta nii sellasesta ei tos black metallis niinku oo siis PÄTKÄÄKÄÄN!
      tajuux mitä mä meinaa,hä? oox samaa mielt,tä?

• ....

Mahtoikohan tämä "black metallissa ei ole kyse musiikista" tarkoittaa että black metallin ideologia on hyvin tärkeä ko. genrelle?

• Serpentum

Se ainakin pitäisi paikkansa. Tiedä sitä mitä kukakin tahtoo tarkoittaa/ymmärtää.

• witching hour!

Kyllä te sitten jaksatte.

• 666

Sanotaan asia näin:jokku tykkää blackmetallista ja jokku ei...mut mun mielipide on tää et black-ja deathmetalli on MULLE ainoita oikeita musiikkia!!!änkekää se sinne paksuun kaaliinne..mut tulkaa mulle valittaa jos haluutte mun jutusta jotai russuttaa!!ja mun tietääkseni/mielestä esim. Bodomin äijil ei oo koskaa mitää sukkahousuja tai nahkahousuja päällä näkyny..et ehkä joku nahkatakki mut nahkatakki on meille luonnollinen asia!!

• witching.hour
        666 kirjoitti:

Sanotaan asia näin:jokku tykkää blackmetallista ja jokku ei...mut mun mielipide on tää et black-ja deathmetalli on MULLE ainoita oikeita musiikkia!!!änkekää se sinne paksuun kaaliinne..mut tulkaa mulle valittaa jos haluutte mun jutusta jotai russuttaa!!ja mun tietääkseni/mielestä esim. Bodomin äijil ei oo koskaa mitää sukkahousuja tai nahkahousuja päällä näkyny..et ehkä joku nahkatakki mut nahkatakki on meille luonnollinen asia!!

..ei tuossa viestissäni kyllä ollut mitään Black Metalin vastustamista.
        Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja viestini oli kohdistettu esimerkiksi tälle keskustelunaloittajalle..

• Hörhökyttä

Voi hyvänen aika noita black metal hörhöjä! Kyl asia on just niin, että se on just pelkkää örinää, eli toisinsanoen täyttä shittiä!! Siis hyi saatana! Kuka sellasta haluaa kuunnella? Ja viä vapaaehtosesti...Aivopestyjä runkkareita te ootte kaikki!!REPIKÄÄ SIITÄ!!!!!

• Serpentum

Just niin... Tälläsissä keskusteluissa on kyllä järkeä niin vitusti, että minä ainakaan putkiaivoineni pysy millään perässä. Hyviä perusteluja ja mielipiteitä nuo "on ihan paskaa eikä kukaan jaksa kuunnella!" -muotin jutut.

Tuollahan lukee "Suomi24 keskustelupalsta" (jos en ihan väärin lue, ehkä se black metal on surkastanut aivoni) joten miksi täällä ei sitä keskustelua ikinä näy? Tänne heitellään vaan "tää o shittiiii" kommentteja tai "rob o homo" -tyylin viestejä niin siinähän sitä keskustelua jo onkin koko vuoden tarpeisiin. Toki ilman mielipiteitä ei ole keskustelua, mutta kyllä tuon henkisetkin viestit sen keskustelun aika hyvin tappavat.

Hittolainen vaan kun on tällainen kovapäinen idiootti joka silti aina vaan jaksaa keskustelun toivossa täällä pyöriä sillä muutama ihan asiallinenkin henkilö täällä pyörii, mutta silti suurin osa joita vastaan tulee on juurikin näitä edellämainittujen tyylisuuntien edustajia.

Itsekin toki arvostelen aika rankasti jos joidenkin viestin sisältöä ja sanomaa, mutta ainakin aina pyrin mielipiteeni perustelemaan paremmin ku "o paskaa" tai sitten tulee vaan vastattua samalla hengellä kun alkuperänen viestikin.

Tähän voisi melkein odottaa koko liutaa haukkumaviestejä, mutta tulkoon vaan. Sainpahan ainakin asian sanottua niin ku sen näen.

• homo
        Serpentum kirjoitti:

Just niin... Tälläsissä keskusteluissa on kyllä järkeä niin vitusti, että minä ainakaan putkiaivoineni pysy millään perässä. Hyviä perusteluja ja mielipiteitä nuo "on ihan paskaa eikä kukaan jaksa kuunnella!" -muotin jutut.

Tuollahan lukee "Suomi24 keskustelupalsta" (jos en ihan väärin lue, ehkä se black metal on surkastanut aivoni) joten miksi täällä ei sitä keskustelua ikinä näy? Tänne heitellään vaan "tää o shittiiii" kommentteja tai "rob o homo" -tyylin viestejä niin siinähän sitä keskustelua jo onkin koko vuoden tarpeisiin. Toki ilman mielipiteitä ei ole keskustelua, mutta kyllä tuon henkisetkin viestit sen keskustelun aika hyvin tappavat.

Hittolainen vaan kun on tällainen kovapäinen idiootti joka silti aina vaan jaksaa keskustelun toivossa täällä pyöriä sillä muutama ihan asiallinenkin henkilö täällä pyörii, mutta silti suurin osa joita vastaan tulee on juurikin näitä edellämainittujen tyylisuuntien edustajia.

Itsekin toki arvostelen aika rankasti jos joidenkin viestin sisältöä ja sanomaa, mutta ainakin aina pyrin mielipiteeni perustelemaan paremmin ku "o paskaa" tai sitten tulee vaan vastattua samalla hengellä kun alkuperänen viestikin.

Tähän voisi melkein odottaa koko liutaa haukkumaviestejä, mutta tulkoon vaan. Sainpahan ainakin asian sanottua niin ku sen näen.

...homo?

• Serpentum
        homo kirjoitti:

...homo?

Just näin. Tiedän, että tällasiin on turha mitään sanoa joten jätänpä vaahtoomisen väliin.

• Rausku

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Bläkkiä on sekä hyvää että tylsää kökköä. Se vain on äärimmäinen ja raju musiikin muoto. Ja sitten on näitä sukkishevareita jotka sanoo että ei se ole "oikeaa heviä"! Ei sen tarvitsekaan olla. Jokaisella on omat käsityksensä, joidenkin mielestä Elvis on ainoaa "oikeaa" rock-musiikkia.

Itseäni blackmtallissa kiehtoo sen äärimmäisyys ja omalaatuinen, raaka soundimaailma. Enkä nyt tarkoita mitään Dimmuja tms. Toisaalta en ole mikään bläkkisfriikki, enemmän death-osastoa kuuntelen. Tosin nämä bläkkiä paskaksi haukkuvat tuskin koskaan ovat perehtyneet em. genrejen eroihin.

• 666
        Rausku kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Bläkkiä on sekä hyvää että tylsää kökköä. Se vain on äärimmäinen ja raju musiikin muoto. Ja sitten on näitä sukkishevareita jotka sanoo että ei se ole "oikeaa heviä"! Ei sen tarvitsekaan olla. Jokaisella on omat käsityksensä, joidenkin mielestä Elvis on ainoaa "oikeaa" rock-musiikkia.

Itseäni blackmtallissa kiehtoo sen äärimmäisyys ja omalaatuinen, raaka soundimaailma. Enkä nyt tarkoita mitään Dimmuja tms. Toisaalta en ole mikään bläkkisfriikki, enemmän death-osastoa kuuntelen. Tosin nämä bläkkiä paskaksi haukkuvat tuskin koskaan ovat perehtyneet em. genrejen eroihin.

Hyvä rausku ja serpentum...joku sentään ymmärtää...ja vaikka blackistä ei saiska mitään selvää ni mua se ei haittaa koska musa silti koskettaa ja kiehtoo mua!!!mut jokaisella on yhä edelleen omat mielipiteet!!

• mä kato snaijaan hei
        Rausku kirjoitti:

black metal ei olekkaan "oikeeta heviä", ei se oo mitään vitun kusisukkaHEVIÄ ollenkaan, se on METALLIA!!!

• Too white for you

Mikäs vitun neiti se siinä inisee meilläpäin tollasille laitetaan hame päälle. Saanen kysyä mitä musiikkia allekirjoittanut itse sitte kuuntelee??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2142
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      865
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      772
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      730
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe