Rovaniemen Vintikki

EN usko enään

Sus siunakkoon kuinka ne ossoo hyödyntää TYHMIÄ ASIAKKAITA.

Tekopyhyyttä pahimmillaan.

94

8313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+1

Mitäs siellä nyt on väärin tehty?

• PYSYKOTONAS

EI OLE KAUPAN VIKA JOS ASIAKAS ON TYHMÄ.

• mielip.on kaikilla
        PYSYKOTONAS kirjoitti:

EI OLE KAUPAN VIKA JOS ASIAKAS ON TYHMÄ.

Kommenttien määrästä päätellen asiakkaita tuntuu kuitenkin riittävän. Mikäli nämäkin kirjoittajat ovat kaikki henkilökohtaisesti vierailleet liikkeessä.

• jurppii koko paikka

Kukkuu....Mitäpäs sielläei olisi vikana! Paskan jauhajia ja myös pöydäntäyttäjien tavaroitten ja myös vaatteitten ostamisia .....täyttöpäivinä ,Ei aukiolo aikana !

• ei tollo

Juu sammaa mieltä ollaan

• Jokunen kuukausi...

takaperin seurasin vierestä kun nuori tyttö lapsi sylissään meinasin kaatua oven eteen asetettuun ulkotuleen. Hyvää asiakaspalvelua olisi ollut pahoitella tapahtunutta mutta mitä tapahtuikaan? Asiakas sai tästä hyvästä valitukset!
      Taisi olla entinen asiakas

• kieroutta osataan

........ja KAIKKEA MUUTAKIN ON TAPAHTUNUT

• mietiskelijäkaukasil

Mietin vain että miten mahtais käydä loossivuokralaisten rahojen jos menis kiini koko paikka. Kun siellä pitää viikkoa ennen ilmoittaa kun haluaa rahat tilille.

• P E K K A

mie oonki sapli ja mie osaan . . .

• äläs liioittele

Tyhjän vouhottajia koko sakki. Paskaa.....

• mitäs mulkoilet

..................olemme sen jo ajat sitten huomanneet...................Tyhjää vouhotusta koko vintikki.Sekopää ämmä kassalla.

• 7+14

Vieläkö kannattaa varata myyntipaikka vai onko käynyt asiakaskato? Outoa kun tuosta Vintikistä puhutaan pa...a ilman mitään esimerkkejä miten on toimittu väärin. Oisko taas sitä kateellisten panettelua.

• kierot ne

Vastaa itse tekopyhyys.......................

• Migu35

Näillä sivuila yleensäkin kilpailijat puhuvat toisistaan p****a. Joten en ainakaan yhdestäkään firmasta negatiivista palautetta ota tosissani.

Mikäli jotain positiivista kirjoitettu, siihen jopa voi uskoakin.

• 12+14

Tässä viestiketjussahan nyt meuhkaa tuo joka on ihastunut noihin pistejonoihin. On kai saanut huonoa kohtelua kyseisestä paikasta ja purkaa täällä oloaan.

• drifting

Oon huomannu kans että vintikissä on kiskuri hintoja. "Etu asiakkaat" varmaan juuri omillaan ajoillaan saavat ostaa nämä halvat tuotteet?? Aku ankka taskupokkarista joka oli iha rieskana niin pyydettiin 3,50€!!! melkein uuden hinta. Monesti olen käyny ja muistaakseni ehkä kerran tai kaksi ostaa jotain. Niin sika hintoja pidetään kaikissa tuotteissa. Ja kuivaa porukkaa kassalla. Tiskin ohi jos kävelee tyhjin käsin niin saa kyllä semmoista mulkoilua.

• 18+12

Yksityiset ihmisethän siellä myy tavaroitaan ja myös itse ne hinnoittelevat, ei Vintikillä ole mitään tekemistä niiden hintojen kanssa. Ja jos laitat jotain myyntiin kirpparille ja saat siitä pyydetyn hinnan, eikö se ole ihan sama kuka sen ostaa? Henkilökunnan käytöksestä kannattaa laittaa palautetta jonnekin muualle kuin tänne, vaikkapa sinne Vintikkiin :) Ja tiedoksi kaikille, en ole henkilökuntaa.

• ohooh

valehtelija

• kmm,,m

On ainakin vanhoilla huonekaluilla hintaa. Kannattaa mieluummin noilla hinnoilla mennä vaikka Askoon.

• Vanha rokokoo

Jos etsit vanhoja huonekaluja, niin eipä niitä juuri löydy Askoista, Iskuista tai muista huonekaluliikkeistä.

• yves saint laurient
        Vanha rokokoo kirjoitti:

Jos etsit vanhoja huonekaluja, niin eipä niitä juuri löydy Askoista, Iskuista tai muista huonekaluliikkeistä.

Kumma kirpparipaikka.melkein kaikki tavarat meni kaupaksi.olis jännä juttu ku sais seurata minne vanhat rihkama päätyy,et ketä osti?

• kiskuri1

Juu ja onneksi ei ole ainoa kirppispaikka. Syvä huokaus.

• 36+36=72
        Vanha rokokoo kirjoitti:

Mutta varastotien kirpputolilla on ihan samanlaista huoneakalua myynniissä. Ja hintaluokka on suunilleen 2-3 kertaa halvempaa mitä olen katellut. mutta tyhmä ei ole joka pyytää vaan maksaa. Mutta ihan ok paikkoja molemmat molemmista löytyy kaikille jotakin.

• Vakiasiakas

Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Vintikistä. Aina olen saanut ystävällistä palvelua ja joskus tehnyt löytöjäkin. Hyvä, että tuli kilpailua kirpparialalle täällä.

Hintoja jos vertaillaan, huonekalut ovat Vintikissä huomattavasti kalliimpia kuin muilla kirppareilla. Pieni hinnantarkistus olisi paikallaan.

• mitäs kyttäätte

Jaahas,olipas taas naamat kurtussa kun meidän porukka ei ostanut mittään.Turhaa paskaa tarjolla ja vieläpä ylihinnoittelulla!Hmmm,En tykkää.

• TÖYKEÄ

VOISKO NYT JOKU ASIALLISESTI KERTOA MITÄ KAUHEAA SIELLÄ ON
      TAPAHTUNUT . EDELLÄ ON VAIN ASIATTOMIA HEITTOJA ILMAN MITÄÄN SISÄLTÖÄ.

• 2+13

Samaa odottelen, ehkä näillä ei ole mitään kerrottavaa.

• oma tunkio

Vintikin poppoo ottakaa peili niin näette vastauksen.

• kyylääjät taas
        2+13 kirjoitti:

Samaa odottelen, ehkä näillä ei ole mitään kerrottavaa.

Koko porukka vaan

• 17+19=1719

Mikähän valokuvaaja on ollut Vintikin pihalla muutama päivä sitten. Kuvannut ihmisiä jotka aioivat siellä.

• Älä syö kuormasta

Nykyinen laki ei kiellä kuvaamista mutta jos kuvia käytetään julisesti tai esim. mainostarkoitukseen kuvissa ei saa näkyä tunnistettavasti asiakkaita tai henkilökuntaa ilman heidän lupaansa.
      Vintikissä varmaan moni ärsyttää myytävien tuotteiden hintojen kalleus - ja moni sotkee kirpputoritoiminnan ja ns. vanhojen / antiikkitavaroiden myynnin joka on sitten ihan oma business. Tosi nämäkin tuotteet ovat rankasti ylihinnoiltuja mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Verkkokaupan sivuilta huomaa ettei tuotteilla ole juuri kysyntää vaikka niitä on myös laitettu huutonetin ja torin sivuille eli tuotteet eivät juurikaan vaihdu.
      Paikka sinänsä on siisti ja ihan hyvä, henkilökunnalla on tosin vielä paljon oppimista hyviksi asiakaspalvelijoiksi mutta vintikin omistaja on tämän alan pioneeri joten ei muuta kuin koulutusta. Liikeidea sinänsä ei ole kovinkaan omaperäinen mutta työllistäähän tällä muutaman pitkäaikaistyöttömän. Muistaakseni samalla liikeidealla on toiminut myös kauan sitten kirpputori keskustassa jossa oli muuten jumalattoman kaunis ja ystävällien liikkeenharjoittaja ja siksi siellä oli aina niin mukava käydä. Vintikkiin ei kyllä viitsi mennä kahville - sieltä ei suloista silmäniloa juuri löydy, eikä hymyn häivää.

• kuvaaja.

Väärin. Kuvia saa julkaista saa ihan vapaasti, tunnisti siitä tai ei.

• Iso paha susi

Pieni ja pönäkkä, itseään täynnä oleva ukko / vaahtosammuttimen kokoinen joka luulee jotain antiikista tietävän siellä vain kyttää varkaita ja näpistelijöitä! Harmi kun ihmisten pitää joka paikasta pölliä - ja tietysti henkilökuntaa syytetään huonosta valvonnasta. Jos ei tarvitsisi kytätä varkaita niin ehtisi keskittyä asiakkaisiin.

• iloista ajattelua

Voi hyvänen aika!! Antakaa nyt ihmisten yrittää ja tukekaa paikallisia. Kaikkiko pitäisi olla isoja ketjuja, joiden rahat valuu ulkomaille. Aina niin negatiivistä kirjoittelua, onko tämä jotain kateellisten panettelua vai mitä ihmettä????

• pettynyt5

PASKAA KOKO VINTIKKI.

• Miksi ärsyttää?

Jostain syystä paikka vaan ärsyttää niin niin monia mutta hei, eihän siellä ole mikään pakko kenenkään käydä. Olisi se luksusta jos Roin keskustaan tulisi taas joku laadukas paikka jossa olisi helppo käydä kahvilla kirpparin lomassa. Muistan muuten hyvin tuo keskustan kirpputorikahvilan, ihanat mokka ja kinuskileivokset. Paikkaa piti aikoinaan sellainen tummahiuksinen, söpö tyttö joka jaksoi aina kuunnella ja olla ystävällinen kaikille. Usein olemme kavereiden kanssa tätä keskustan paikkaa kaivanneet ja itse tätä tyttöä. Mihinköhän hävisi?

• Iloista ajattelua

Juu en ymmärrä mikä ihmisiä ärsIttää. Itse olen tykännyt, siisti paikka ja aina olen löytänyt jotain pientä ostettavaa. Ihmeellistä, että täällä pohjoisessa aina jaksetaan haukkua paikallisia. Onhan täällä tosiaan paikkoja ,joista varmaa jokainen löytää mieleisensä niin ei tarvi käydä EImielyttävissä paikoissa.
        .MIkäs sen ihanampaa, kun olisi paikka missä ihmiset olisivat iloisia ja olisi aika aistua kahvilla juteela muiden kanssa,eikä olis ikiire mihinkään,ja tosiaan puhuttaisiin kaikista vain hyvää !!!
        En ole tuttava/sukulainen ym Vintikin omistajien kanssa, toivon vaan edelleen,että tämä lappalainen/suomalainen pahansuopaisuus loppuisi jo :)
        Mukavaa lauantai-iltaa kaikiille!!

• ei äö o
        Iloista ajattelua kirjoitti:

Juu en ymmärrä mikä ihmisiä ärsIttää. Itse olen tykännyt, siisti paikka ja aina olen löytänyt jotain pientä ostettavaa. Ihmeellistä, että täällä pohjoisessa aina jaksetaan haukkua paikallisia. Onhan täällä tosiaan paikkoja ,joista varmaa jokainen löytää mieleisensä niin ei tarvi käydä EImielyttävissä paikoissa.
        .MIkäs sen ihanampaa, kun olisi paikka missä ihmiset olisivat iloisia ja olisi aika aistua kahvilla juteela muiden kanssa,eikä olis ikiire mihinkään,ja tosiaan puhuttaisiin kaikista vain hyvää !!!
        En ole tuttava/sukulainen ym Vintikin omistajien kanssa, toivon vaan edelleen,että tämä lappalainen/suomalainen pahansuopaisuus loppuisi jo :)

Älä huijaa,emme ole tyhmiä.

• epämiellyttäviä ihmi
        Iloista ajattelua kirjoitti:

Olen samaa mieltä tuosta lappalaisesta pahansuopaisuudesta :/

• siloittelua

ja kaiken kansan ystävänpäiviä......hohhooo ! !
      Siloittelevat jälkiänsä ja typeriä lausuntoja asiakkaista. EI Päde.

• Kerrastaopittu

Tavaraa sieltä kyllä löytää kun jaksaa katsoa tarkoin,mutta kannattaa kattoa vastataanko rahasta takaisin. Itselle sattui näin kun oli vanhempi paksu mieshenkilö kassalla (vissiin omistaja) että ostokset maksoi n. 3,5 euroa ja maksoin 10 eurolla sain vastaan takaisin 1,5 euroa mietin tarkoin siinä että nyt jotain meni väärin, ja eiköhän tämä kyseinen herra ollut kerennyt jo poistua kassalta kun tajusin mokan sattuneen, onneksi sain sen uupuvan vitosen takaisin seuraavalta myyjältä. 2 minuuttiin tämä oli mies oli jo kahvilan puolella kyttäämässä. Helppoa rahaa on viedä maksavilta asiakkailta jos ei laske tarkoin.Ymmärrän kyllä jonku muutaman sentin mutta ku puhutaan jo 5 eurosta,nii jossain rajaa..

Sen jälkeen olen tarkoin laskenut ostokseni siellä!

Muut työntekijät ovat mukavia :)

• tyttötäältä

Oon vintikis käyny kerran ja ajattelin viedä sinne vaatteeni. Kaikki on hyväkuntosia, löytyy hienojakin kenkiä, saappaita jotka on uusia. Laitan kaikille hintaa 1-10euroa, uusille kengille korkein hinta eli 10e. Kannattaa käydä kattoon. Kokoa olen S-M. :) tavoite saada kaikki ylimääränen pois kaapeista

Vien varmaankin 18. pvä

• Etelän plikka

Laitahan pöytänumeroa kehiin ko täältä etelästä olen tulossa 20 pvä, makiaa! Kokokin natsaa;)

• Tyhmien kusettajat

Kannattaa muuten myydä tavaransa HuutoNetissä, joutuu näkemään tasan yhtä paljon vaivaa mutta rahaa tulee ropisemalla, itse sain vajaassa kahdessa viikossa lähes neljä tonnia - kun Vintikissä ja muilla kirppareilla rikastuu ainoastaan paikan omistaja / poydän vuokraajat eli tämä pullea vanhempi poika ja sen stadilainen isäntä. Kaksikko näyttää keksivän kaikenlaisia markkinakikkoja ja tapahtumia joissa laitetaan muutama säälittävä palkintojakoon jotta saadaan tyhmät liikkeelle, ei kovin luovaa tai omaperäistä. Sellainen se sosiaalinen media on mutta nämä pojat kyllä aliarvioivat asiakkaitaan pahasti - enää kun ei ilmaiskahvi ja pulla riitä. ltsekkin kävin aikoinaan tuolla Jaakonkadun kirppiksellä, ja usein vain kahvilla. Nykyään isoja liiketiloja on harvoin tyhjillään ja vuokrat ovat sen verran härskejä että harvalla yrittäjällä on rohkeutta ja halua keskustan kalliisiin liiketiloihin. Ja Vintikkissä todella saa olla tarkkana mitä rahasta annetaan takaisin - vahinkoja näyttää siis sattuvan alvariinsa mutta kauppiaaksi ja antiikin asiantuntijaksi ei kauheaa äo:ta ilmeisesti tarvita, näihin hommiin riittää kansakoulu, paljon puhetta ja ripaus vouhotusta. Meininki on sellainen: sulle, mulle ja hentun liisalle.

• 16+20

aika aneeminen paikka koko vintikki henkilökuntineen ja hinnat korkeampia kuin kaupoissa

• etelän plikka

Ystävällistä palvelua olen aina saanut ja paljon olen tehnyt löyöjä:) Joka kuukausi tulee käytyä, kun matkustaa etelästä Rollossa käymään, ja kertaakaan en ole pettynyt vaatetarjontaan :)!

• kaatis vaatetta

Vintikki on huono paikka.Ei ikinä löytöjä.

• somelainen muija

Ja taas jos en olisi ollut hereillä, olisi muutama ylimääräinen euro rahastettu. Harmi kun paikka on profiloitunut tällaiseksi vain kallista, ylihintaista romua tarjolla ja aina samat tavarat seisoo myynnissä. Onneksi kirppispöydistä saattaa vielä joskus tehdä löytöjä ... jos henkilökunta ei rohmua parhaita päältä. Mutta eikös tämä rakennus mene purkuun ja tilalle nousee komeita asuntoja. Vaiko?

• Mr. Bikini

Kyllä teitä raukkoja saa taas nauraa. En tajua mikä täällä on ongelmana jos joku tahtoo tuoda jotakin "uutta" ja alkaa pitämään kirppistä? Tämä on nimen omaan sitä kuuluisaa kateellisten panettelua. Näkeehän porukan sivistystason jo kommenttien kieliasusta.

Itsellä ei mitään valitettavaa. Homma toimii ja tavarakin vaihtuu kohtuullisesti.
      Ja ylihinnoiteltu tavara väite on moneltakin kannalta naurettava. Jos kyseessä on yksityisen oma pöytä, määrittelee hän hintatasonsa itse. Ja jos ja kun pöydän pitäjä vaihtuu, niin vaihtuu myös tavara?

• älä jäpytä

Sinä vintikin ämmä ole jo hiljaa.Olette todella kateellista sakkia.Te ootte sairaalloisen kateellisia.

• Viagaran voimalla

Niinpä ... karavaani kulkee ja koirat räksyttää .... mutta reissut on nyt taidettu reissata ja enää ei kutkuta taikku-piirakka vaan ihan kotimainen lappilainen lörtsy. Ja Vintikkihän ostaa romukultaa joten kaikki tarpettomat vihki ja kihlasormukset voi omasta takaa hävittää täällä.

• kierrätys kunniaan

Uskaltaisin väittää että Vintikissä palvelu tiskillä on pääsääntöisesti hyvä, rento ilmapiiri ja niitä löytöjä toisinaan tekee, toisinaan ei... Sen verran olen tietoinen firmasta että ne todella on yksityisten henkilöiden hinnoittelemia kamppeita, jotkut haluaa roskastakin euron, mutta sehän on vain heidän oma häpeä, en sellaista pöytää jää koskaan sen kummemmin penkomaan. Turha siitä tilan vuokraajaa on syyttää. Sama pätee huonekaluihin ja astioihin, yksityisten omistamia ja hinnoittelemia. Yhdestä lipastosta jätin tarjouksen ja puhelun jälkeen selvisi, ettei myyjä ole valmis tiputtamaan riittävästi hintaa, joten se jäi ostamatta, mutta tästäkään en voi kirpparin pitäjää, saati sitten henkilökuntaa syyttää, palvelivat hyvin, kaupat jäi vain tekemättä.
      Muistuttaisin teitä hyvät kanssakulkijat ettei sinne kenenkään ole pakko mennä asioimaan, pysyy sit kotona jos niin kiukuttaa että pitää jatkuvasti jostain kitistä. Kirppikset pelastaa monesti päivän tämän yleisen kulutushysterian keskellä. :)

• KöyhilleKateelliset

Olen seurannut tätä keskustelua suurella mielenkiinnolla ja oli sitten pakko mennä itse toteamaan tämä paikka ja sen asiakaspalvelun taso. Ja täytyy todeta että toimiiko näissä keskusteluissa voiman lähteenä ainoastaan se Kateus joka on kuulemma suomalaisten ja erityisesti lappilaisten perisynti. Itse tänne Rolloon junan tuomana etelän vetelänä olen iloinen että tällaisia paikkoja ja yrittäjiä vielä löytyy - vaikkakin omistaja on etelän immeisiä. Raha ja leipä se on yrittäjällä tiukassa joten tuskin tässä on miljoona busineksesta kysymys: Ainoastaan vanhat romut vaihtaa omistajaa ja yrittäjällä on mahdollisuus työllistää muutama vähän varttuneempikin pitkäaikaistyötön ja saada itselle myös sitä margariinia leivän päälle.
      Sitä paitsi miettikää että Vintikin mainostama (huom. yrittäjä ei mainostamisen arvoinen!!) kävijämäärä (kuukausittain yli 10.000 ihmistä) on todella vähäinen kun ottaa huomioon aukioloajat ja -päivät, lisäksi missään ei mainita ovatko nuo tunnusluvut todellisia kassatapahtumia vaiko ovilaskurin kävijämääriä jolloin moni asiakas lähtee tyhjin käsin, käy juomassa sen kupin kahvia tai vain siivoamassa pöytäänsä. Kirpputorien keskiostos tuskin on kovin korkea. Joten älkää olko kateellisia ja meidän ihmisten pitäisi muutenkin ehdottomasti tsempata ja kannustaa toisiamme enemmän.
      Käyntikerta Vintikissä oli ihan miellyttävä, hiljainen päivä mutta täytyy todeta että ei nyt isoja intohimoja herättänyt, tavallinen kirpputori kirpputorien joukossa, tiskillä naishenkilökuntaa jota omat asiat, keskenään juoruaminen kiinnosti enemmän kuin maksava asiakas ja kahviossa naiskauneuden heti huomannut yli innokas, sanoisinko hieman lipevä ja flirttaileva mieshenkilö. Muuten onnistunut käynti ja rahaa tuli varmaan kulutettua vähemmän kuin keskiostos siis 5,00 eukkaa! Voin siis joskus tekemisen puutteessa käydä uudelleen.

• nähdään

Asiaa...Vintikissä kylläkin juorutaan enemmän,kuin tehdään töitä.

• Entinen asiakas

Mikäs siinä jos yrittäjällä on kerran tällaisena aikana varaa maksaa palkkaa juoruamisesta ja tehottomuudesta. Ja eikös se vanha sanonta pidä paikkansa kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä.

• nykyinenasiakas

Suomalaisia aina moititaan puhumattomiksi. Nyt on löytynyt yksi paikka missä avaudutaan arjen pikku murheista. Hienoa!

• Testaan kyllä

Vaikuttaa olevan todella monipuolinen paikka joten täytyy käydä "avautumassa" jos kerran täällä saa kaikkien näiden mainittujen palvelujen lisäksi vielä ammattiapua kun pipoa alkaa kiristämään. Siis todella upeaa että ollaan löydetty näin moniosaavaa henkilökuntaa.

• pari asiakasta

Tultiinpa just sieltä. Tehtiin hyviä löytöjä ja kassalla tosi hyvä palvelu. Kiitos ystävällisyydestä-

• Mielipiteet kunniaan

Hyvä, hyvä! Tällainen kirjoittelu ja keskustelu saa kenen hyvänsä Tahvon tseppaamaan. Asiakasta on kunnioitettava tai muuten loppuu pelinappulat ja tulee mononkuva pyllyhyn !

• Kannattaa kiertää

Turhaan haukutte Vintikkiä ja muita paikallisia kirppareita.

Minä olen löytänyt sieltä halvalla vaikka mitä, vaatteita, kenkiä, keittiövälineitä, hyvää luettavaa, työkaluja, hiihtovälineitä, autotarvikkeita, joulukortteja ja kuusenkoristeita, valaisimia jne., jne.

Kaikkea löytyy, kunhan viitsii säännöllisesti käydä katselemassa tarjontaa.
      Ja nimenomaan tämä säännöllinen katselukierros on tärkeä. Ei kirpputorille mennä samalla tavalla ostoslistan kanssa kuin markettiin. Erona on se, että marketissa pidetään yllä tiettyä tarjontaa, kun taas kirpputorille tavaraa tulee satunnaisesti. Lisäksi hinnoittelu on aivan erilaista. Marketissa tavaroiden hinnat ovat jatkuvasti samalla korkealla tasolla. Kirpputorilla hinnat vaihtelevat sattumanvaraisesti, koska hinnoittelun suorittavat yksityiset tavarantuojat omien mieltymystensä ja mielikuviensa mukaisesti. Joskus hinnat ovat älyttömän halpoja ja toisinaan vaaditaan hintoja, jotka ylittävät kirkkaasti vastaavien uusien tuotteiden hinnat.

• sohvi

Olen kierellyt eri kirpputoreja ympäri Suomea, nyt löytyi jotain erinlaista, kuin pelkkä kirpputori. On Antiikkia, uusia ja vanhoja tavaroita, huonekaluja, mahtava palvelu ja kuulema Rovaniemen suurimmat korvapuustit, MIKÄ todellakin piti paikkaansa ja HYVÄÄ olikin. Puhataus oli aivan omaa luokkaansa.
      Suosittelen

• ei ollas tyhmiä

.....kirjoittaa VINTIKIN TYÖNTEKIJÄ.

• Vin tikki

Myös minä olen saanut hyvää palvelua Vintikissä. Hinnoittelu tosiaan on vaihtelevaa ja niin on tavaran laatukin, mutta sehän on niistä pöydän vuokraajista kiinni mitä myyvät. Itse olen ostanut ja myynyt, aina on kaikki ollut ok. Ihan sama mikä kirppis niin aina on valitettavaa joillakin. Tilitykset ovat olleet ok ja olen menossa vuokraamaan myyntipaikan uudelleenkin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

• valehtelulla

Ällöttävää kieroilua tuossa kyseisessä vintikissä.
      Mitäs te muita haukutte menkää peilin eteen.

• mummolamatkailija..

Olen pari kertaa käynyt ko. paikassa mummolamatkalla siitä ohi ajaessani. Mielestäni kirpputori on ihan siisti ja muutaman löydönkin olen tehnyt.

Etsin itse kirppareilta vain pelkästään vanhoja koruja, huiveja, laukkuja yms. pientä vintagetavaraa ja melkein joka kerta on jotain löytynyt.

Siellä näkyi se toinenkin puoli olevan, jossa oli kallista tavaraa - sinne olen kurkannut ihan pikaisesti ja todennut, ettei siellä ole minulle mitään. Tosin jotain tiettyä tavaraa etsivä sieltäkin varmaan löytöjä tekee. Ihan hyvältä valikoima näytti.

Palvelussa ei ole valittamista, rahasta olen saanut aina takaisin eikä kukaan ole mulkoillut pahasti, vaikka en joka kerta ole ostoksia tehnytkään.

Plussaa lisäksi siitä, että pikkuinen koirani on myös toivotettu tervetulleeksi kirpparille. On tottunut kulkemaan kaupoissa ja osaa käyttäytyä. Täällä Oulun suunnalla koiran kanssa voi mennä tosi moneen paikkaan, mm. suureen osaan kirpputoreja sekä Stockmannille, laukkukaupoista ja kultasepänliikkeistä puhumattakaan :)

• elvistelyyn

Koirat on tervettulleita minne vaan ..............jeah !

• Haisee

Kylläpä olin yllättynyt miten sotkuiseksi ja epäsiistiksi paikaksi Vintikki oli muuttunut vuodessa. Harmi että näissä käy aina näin : alkuhuuman jälkeen paikka muuttuu persoonattomaksi samanlaiseksi haisevaksi kirpputoriksi kuin kaikki muutkin. Haloo missä panostus viihtyvyyteen? Sekava, sotkuinen ja haiseva - täynnä rytkyä ja kallista tavaraa joka seisoo paikoillaan kuukaudesta toiseen, osa tavaroista oli samoja joita oli edellisellä käyntikerrallani vajaa vuosi sitten. Joku asiakas puhui hometalosta ja homeongelmasta. Olen seurannut innokkaana kotisivujanne mutta täytyy nyt todeta että eipä harmita vaikken ole päässyt käymään ja mitään ostettavaa ei löytynyt, enkä edes uskaltanut sitä pullakahvia ottaa. Epäsiistiä - siivous, remontti ja hihat henkilökunnalta heilumaan jotta paikka saadaan viihtyisäksi. Yrittäkää nyt kehittää muutakin kuin noita nettisivujanne jossa paljon lupauksia jotka eivät toteudu myymälässä. Suuri pettymys !

• ällöä

Vintikki haisee pahalle ja sen lisäksi siellä on paskaporukka kyyläämässä kokoajan.

• Vika Tikki

Samaa mieltä eli vaikutti aluksi kyllä lupaavalta paikalta mutta ei eroa muista paikoista mitenkään muuten kuin kyyläys-menttaliteetillä joten `pikkumiehen` seuraava uraputki onkin myymäläetsivän hommissa ja muille neideille suosittelen asiakaspalvelukoulutusta.

• ihankiva3

Vintikki on siisti kirppari. Onko teissä aihettä kyylätä, koska käyn siellä aina Rollossa käydessä ja työntekijät ovat aivan asiallisia ja ystävällisiä. Ei ikinä, siis ikinä, ole tullut mieleen, että kukaan kyyläisi, vaikka saatan katsella siellä pitkiä aikojakin ja aina en edes osta juuri mitään.

• jeijp

Mikä on se karmean sotkuinen nukkeläjä yhdellä pöydällä, ollut kai kohta vuoden.
      Haju kyllä on ärsyttävä. Jos myydään puhdasta vanhaa vaatteetta ja tavaraa, ei pitäisi noin haista.

• haiseehan

Ja ne s-.--...-- Pirullisesti kattovat myyjätkin. Helvetin kierot.

• Ekskalipuuri

Vintik lopettelemassa?

Kuulin, että jollakin Vintikin asiakkaista oli ollut vaikeuksia saada rahojaan ulos Vintikistä.

Onkohan Vintik lopettelemassa toimintaansa?

Mahtaiskohan syynä olla kiristynyt kilpailu uusien yrittäjien pyrkiessä markkinoille?

• Pakan pino

Ekskalipuuri : siis mitä uusia yrittäjiä? Onko Roihin tullut jotain uusia kirppareita?

• kirpppendaali

kovasti näkyy paikallislehdissä mainoksia jostain "hyväystävä" nimisestä uudesta. ei ole kai auennut vielä. varaisin pöydän mutta kun ei tiedä milloin edes aukeaa..

• arvistelija

Taisi tuo yritys perustaa uusi kirpputori kaatua jo omaan mahdottomuuteensa.

Ensinnäkin sijainti olisi ollut liian kaukana keskustasta. Jo tämä karsii muita kuin autoilevia asiakkaita. Ja autottomiahan suuri osa kirpputorien ostavista asiakkaista on.

Toisekseen ne ehdot, mitkä netissä esitettiin, eivät tarjonneet mitään etuja pöydän vuokraajille paikkakunnalla jo toimiviin alan yrityksiin verrattuna. Päin vastoin pöydän vuokraksi ilmoitettiin 5 euroa per päivä. Tämä on hiukan kalliimpi kuin muilla kirpputoreilla. Tavaroiden säilytysmaksuksi ilmoitettiin sama 5 euroa per päivä, jos paikan pitäjä ei hoida pöydän tyhjennystä vuokra-ajan päätyttyä. Tämä tarkoittaa sitä, ettei maksamisesta pääse eroon, jos pöydän vuokraaja on syystä tai toisesta estynyt saapumasta pöytää tyhjentämään.

Kaiken kaikkiaan tuollainen yritys tulla tällaisilla ehdoilla mukaan näille markkinoille taisi olla tuhoon tuomittu ajatus. Tuskin montakaan pöydän vuokraamisesta kiinnostunutta on siis löytynyt.

• Hirvaksen Ode

Ei tule paikallislehtiä eikä mainoksia - mihin se uusi avataan?

• blablaaaaa
    • 3+13=

oliskohan vintikki menossa kiini/konkkaan kiinteistön seinään ilmestynyt vuokrataan kyltti 400-2000 neliötä..nyt tarkkana kellä siellä pöytä että saavat rahansa pois

• Just just

Tuskin. Varmalta taholta kerrotaan että ovat laajentamassa Vintikkiä suuremmaksi Kauppapaikaksi.

• suuruudehulluutta
        Just just kirjoitti:

Tuskin. Varmalta taholta kerrotaan että ovat laajentamassa Vintikkiä suuremmaksi Kauppapaikaksi.

Jos tuosta laajentavat, niin varma konkka!

• Niih..

Huijaavat ihmisiä sielä Vintikissä. Minäkin erehdyin sieltä ostamaan lukollisen matkalaukun ylihintaan, 15 euroa, uuden olisi saanut noin 30 eurolla. Sitten Brysselin lentokentällä koko laukku hajosi, ei mennyt kiinni ja vetoketjut irtosi. Ei SIIS KANNATA OSTAA SIELTÄ MITÄÄN KALLISTA, KOSKA KAIKKI SIELTÄ OSTETTU HAJOAA! Jos luulee säästävänsä luontoa siellä asioidessa, niin höh, olet väärässä, lompakko siinä säästyy jos ei mitään osta.

• 1+1=?

Ei kai Vintikki voi olla vastuussa siitä minkä kuntoista ja laatuista tavaraa pöydän vuokraajat myyvät. Ikävää että jotkut tuovat huonoa tavaraa myyntiin.

• 2019

Aiemmin ihmettelin kun ihmiset kertoivat vintikin huonosta palvelusta tai kyyläyksestä. Nyt ymmärrän miksi. Syynä on tämä tukeva mieshenkilö. Ei minkäänlaisia käytöstapoja ko. "herralla". Hänen takiaan en taida enää vintikissä käydä. Harmi sinänsä että yksi ihminen aiheuttaa tällaista mielipahaa, kun muutoin olen kyllä paikasta pitänyt. Onneksi täällä näitä kirpputoreja riittää, jopa sellaisia missä on ystävällistä henkilökuntaa.

• jerkkuu

Sama "fairy" kauppias vintikki ja varastotie yrittäjä ja kirpparilla kauppaa mitähän verottaja tuumais ???

• aina vaan

Ja ne samat jälleenmyyjät.Hyi helvetti . En enään jaksa katsoa niitä(pakosti kun asuvat siellä)jos sattumalta pistäydyt.....

Pikku äijä tyttönsä kanssa joka paikassa pitävät loossejansa.Ovat tiiviisti yhdessä.!

Hyi.

• Urpot Roilaiset!

Ei se ole tyhmä joka pyytää ..VAAN se joka maksaa.Ei sinne ole pakko mennä.Mie ainakin nautin tuoreista leivonnaisista....kivoista,tarpeellisista ostoksista.Siisti paikka.Kateelliset täällä panettelee!

• tavallinen

Hooii, ei ole pakko mennä jos on niin paska paikka eikä varsinkaan ole pakko ostaa. Tämä kaikki perustuu vapaaseen tahtoon.

Löytöjä ei löydä jos ei osaa etsiä. Arabia, Iittala etc, ei niistä kannata maksaa ylihintaa kun niitä valmistetaan kaikenaikaa. Saat kaupasta uutta uuden hintaan ja olet tyytyväinen. Näin luulen.

Löytöjä tekee ihminen jonka eteen osuu tuote/tavara, jonka olisi halunnut ostaa mutta ei maksaa niin paljon. Oli sitten kysymys kengistä, mekosta, laukusta tai lastentavaroista. On meitäkin, jotka niitä löytöjä tekee päivittäin.

Ja jos olen oikein ymmärtänyt järjen käyttö ei ole kiellettyä.

• ei kateellinen

Järkeä on olla maksamatta ylihintaa mistään.Toki inhottaa nähdä samat kyylät kirppiksillä.Sairaitahan ne on.

• Kierrätyksenuhri

Uutta tapahtumaa pukkaa : Kierrätettävien "romutavaroiden" vastaanotto ja ongelmajätteet joten mahtava ja sydäntä lähellä oleva idea sillä eräiden ihmisten elämä on pelkkää kierrättämistä sanan syvimmässä muodossa ja voittehan siis samalla kierrättää itsennekkin mutta älkää kaivako mitään myyntiin sieltä Kuusakosken kierrätyslavoilta niinkuin jossakin on tapahtunut.

• Rehellissa

Miksi Vintikki antaa rikollisen pyöriä joka päivä kahviossa joka on vielä vasta tuomittu vankilaan?????

• Kateellinenoot

Kuule, se omistaa sen koko talon ja omassa talossa saa pyöriä niin paljon kuin haluaa jos vuokralainen antaa luvan.

• Annetaanhamekangasta

Täällä taas munattomat ukot valittaa. Näitten mielestä varmaan kaikki kirpputorit on rosvojen pesiä.

• Vakiokävijä

Koskaan ei ole niin huonoa asiakaspalvelua saanut kuin Vintikin kahviossa tänään. Pitkän matkan ajaneena olisimme käyneet vessassa ja sitten kahvilla ja ostoksilla. Vissiin vessassa käynti liian kallis palvelu kahvion yrittäjälle. No, jäi ilman maksavia asiakkaita. Eikä kyllä enää käydä kirpparillakaan, Aina ennen on käyty Vintikissä ihan ensimmäiseksi kun ollaan Rovaniemelle tultu. Voi nyt sitten yrittäjä asiakkaita odotellessaan vaikka kääriä itsensä vessapaperiin, Sitä kun emme tänään käyttäneet. Ja tällä palvelulla aikaa ja vessapaperia kääriytymiseen on kyllä yrittäjällä runsaasti käytettävänä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1578
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1074
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      986
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      924
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      863
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      799
    Aihe