Harjoittelu ideoita

BasketballgirlBC

Ihmiset, jotka tiedätte koriksen treenamisesta vähän enemmän niin olisiko teillä jotain ideoita miten pallonhallintaa voisi treenata.

Treeneissä ja kotona oon käyny kaikkea perusjuttua esim. oikeita tekniikoita, heittoja, kuljetusta, puolustusta jne.. ja sit esim. pallo jalkojen välistä ja selän takaa juttui...

Eli kaikki tällässeet perusjutut hallitsen, mutta ens syksyn olis tarkotus alottaa naisten joukkueessa pelaamaan korista ja taitoa uupuu vielä jonkin verran naisten tasoon nähden...

Ens vuoden aikan olis tarkotus saada pelikunto ja -taito kohillee ni voisi aloittaa sen todellisen harrastuksen...
Oon todella paljon siis kehittyny viimisevuodenaikan mitä sitä ny oon pelannu. Enkä oo mikää rähmäkäpälä tässä lajissa koskaan ollukkaa... ;D

Treenailen korista tyttöjen kanssa seurassa, mutta ei pelata missään sarjassa...

Jotain kivoja vinkkei olis saada siihen, miten voin kehittää itseäni???
Help mee, please! =DDD

3

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basketb

      Joka päivä pitäisi "leikkiä ja pläräillä" pallon kanssa kaikkea mitä mielikuvitus tuo tullessaan. Vähitellen alkaa taito sekä itseluottamus pallon kanssa kohoamaan! Paljon toistoja!!! Ja katse aina pois pallosta! :))

    • gvduj

      älä katso palloa :) laitat tuoleja esteeksi se auttaa. Tennispallo myös.

    • helloi1

      katse pois pallosta ja läpräile pallon kanssa tee vaikka siksakkia ensin meet toiseen päähän ja teet samalla selän takaa jalkojen välistä vaihdat pallon edessä ja sit pivottia ja puol pivottia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe