AUTTAKAA PLIIS HYVÄT IHMISET!

Nainen pulassa

Hei vaan kaikke! Ongelmani on se, että tämän aikainen seurustelu kumppanini ei viehätä minua enää... hän on todella hyvän näköinen ja luontoinen, mutta hänellä ei ole mikään hyvä kroppa ja ei mikään iso mulkku, ja hän liioittelee asioita AINA! Näen joka yö unia exsästäni ja haaveilen kuinka rakastelisin hänenkanssaan... Mutta en osaa jättää, ja varmaan sentakia kun en itse osaa olla yksin :(...en tiedä mitä tahdä, en ole harrastanut seksiä nykyiseni kanssa varmaan kohta 2 viikkoon, hän kyllä ostaa minulle kaikkea ja on niin mukava, mutta.... mitä teen?

5

1608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

Pyydä taukoa. Jos olosi tuntuu paremmalta, sitten jätä. Onko exäsi suhteessa? Jospa ottaisit häneen yhteyttä jos on sinkku.

• NAINEN PULASSA

NOH EN OIKEIN OSAA OLLA YKSIN, JA NÄÄ TAUKO HOMMAT OVAT AIKAS SYVÄLTÄ! EXÄNI SEURUSTELEE, KYLLÄ KAIPAAN HÄNTÄ SUURESTI, MUTTA EN TEE ASIALLE MITÄÄ KOSKA TIIÄN ETTEI HÄN JÄTÄ TÄTÄ BLONDIA VUOKSENI... JA MUUTENKIN TÄÄ EXÄNI ON "HULTTIO TYYPPIÄ" JA EI OSAA TULLA TOIMEEN ITSEKSEEN, JOU VAAN KAIKET PÄIVÄT , MUTTA NYKYISENI OSAA TULLA MAINIOSTI TOIMEEN YKSIKSEEN, JA HÄN EI OLE MIKÄÄN KÖYHÄ, MUTTA EN TIEDÄ MIKÄ MUA VAIVAA...ÄRSYTTÄÄ VAA KATTOO KUN NÄKEE AINA EKSÄN SEN UUEN AKANKANSSA... VASTAILE JOS JAKSAT :)

• Sami
        NAINEN PULASSA kirjoitti:

NOH EN OIKEIN OSAA OLLA YKSIN, JA NÄÄ TAUKO HOMMAT OVAT AIKAS SYVÄLTÄ! EXÄNI SEURUSTELEE, KYLLÄ KAIPAAN HÄNTÄ SUURESTI, MUTTA EN TEE ASIALLE MITÄÄ KOSKA TIIÄN ETTEI HÄN JÄTÄ TÄTÄ BLONDIA VUOKSENI... JA MUUTENKIN TÄÄ EXÄNI ON "HULTTIO TYYPPIÄ" JA EI OSAA TULLA TOIMEEN ITSEKSEEN, JOU VAAN KAIKET PÄIVÄT , MUTTA NYKYISENI OSAA TULLA MAINIOSTI TOIMEEN YKSIKSEEN, JA HÄN EI OLE MIKÄÄN KÖYHÄ, MUTTA EN TIEDÄ MIKÄ MUA VAIVAA...ÄRSYTTÄÄ VAA KATTOO KUN NÄKEE AINA EKSÄN SEN UUEN AKANKANSSA... VASTAILE JOS JAKSAT :)

Tiedän kokemuksesta että taukohommat on syvältä, mutta näin saat omat ajatuksesi kokoon ja tilanteen rauhoittumaan osaltasi. Vaikka vain muutama pvä saa sekavat tunteet selkeemmiksi. Usko pois.

• miss.pristine

taidat olla aika nuori? itsellä ikää jo aika paljon ja monta samanlaista kokemusta takana...suhde,ero,uusi suhde,ikävä exää...."paussi" olis munkin mielestä paikallaan, niin näet ehkä tunteesi tätä ihmistä kohtaan. Monilla on vaan se, ettei halua olla yksin ja kaipaa aina jotain muuta, mitä sillähetkellä elämässä on.
      Pitää muistaa, että kerran täällä vaan eletään, eikä pidä loukata toisia. Näillä eväillä...

• nipa

Niin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2896
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2095
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe