varattu ja ihastunut (n)

naistar

Oon jumiutunut väljähtäneeseen parisuhteeseen, mutta en mm. taloudellisista syistä jaksaisi erota, ainakaan vielä. Työpaikalla kohtaan ihanan sinkkumiehen päivittäin ja pientä silmäpeliäkin on ollut. Pohdin tosissani, voisiko ihastukseni olla elämäni mies. Koen häntä kohtaan suurta hengenheimolaisuutta aina kun katseemme kohtaavat.

Antakaa vinkkejä, kuinka voin selvittää loukkaamatta ja nolaamatta ketään osapuolta, kannattaisiko tehdä seuraava siirto? En halua lyhyttä säätöä ja pettämistä vaan kunnollisen suhteen. Mietityttää kuitenkin, ihastuvatko miehet varattuihin naisiin tositarkoituksella vai pelkästään yhden panon vuoksi? Itse en halua aloittaa sinkkuvaihetta ja riutua erotuskassa vaan jatkaa elämääni eteenpäin...

6

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No höh..

      ..enpä ole tavannut miestä, joka kieltäytyisi panosta, jos nainen vähänkään siedettävältä näyttää.. eli ei kannata pelätä nolaamista. Toinen asia on tietenkin se, luottaako tyyppi sinuun jos varattuna jakelet piparia.. eli ensin ero, jos vakavampaa suhdetta haet.

    • sinkkuna oon

      Itse olen sinkku ja töissä on viehättävä nainen, jolla taitaa olla hieman haku päällä, vaikka kotona on perhe. Jälkimmäisestä johtuen en tee mitään...

    • Urpoin

      Vaikuttaa että olet laskelmoiva, kylmä ihminen. Miehesi on sinulle vain taloudellista statusta ja et välitä hänen tunteistaan mitään.
      Vinkkinä sinulle; päästä miehesi sinusta eroon. Sen jälkeen voit loukkaamatta ja nolaamatta kuolata sinkkumiesten perään ja väljähdyttää uuden suhteen välinpitämättömyydelläsi, itsekkyydelläsi.

    • En todellakaan huolisi puolisokseni saattaen vaihdettavaa naista, jolla pitää olla uusi mies koukussa ennenkuin uskaltaa erota väljähtyneestä suhteesta.

    • voih eih

      Hö! Kai sun nyt vähän enemmän pitäis perehtyä siihen sinkkuun, edes sen verran, että tietäisit onko se susta MILLÄÄN tavoin kiinnostunut.. edes sen tutustumisen verran. Yleensäkin voisit miettiä, mitä aiot elämässäsi tehdä tästä eteenpäin. jos kerran haluat kunnollisen suhteen, niin ensimmäinen askel on kertoa siitä miehellesi.

    • ei puhu miehestään

      Tilanteet voivat olla perheellisillä hieman mutkikkaita. En oikein sinkkuna jaksais sitäkään tilannetta, että perheellinen -whatever- kokeilee kepillä jäätä ja luikkii takaisin turvaan perheensä luokse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe