Oon jumiutunut väljähtäneeseen parisuhteeseen, mutta en mm. taloudellisista syistä jaksaisi erota, ainakaan vielä. Työpaikalla kohtaan ihanan sinkkumiehen päivittäin ja pientä silmäpeliäkin on ollut. Pohdin tosissani, voisiko ihastukseni olla elämäni mies. Koen häntä kohtaan suurta hengenheimolaisuutta aina kun katseemme kohtaavat.
Antakaa vinkkejä, kuinka voin selvittää loukkaamatta ja nolaamatta ketään osapuolta, kannattaisiko tehdä seuraava siirto? En halua lyhyttä säätöä ja pettämistä vaan kunnollisen suhteen. Mietityttää kuitenkin, ihastuvatko miehet varattuihin naisiin tositarkoituksella vai pelkästään yhden panon vuoksi? Itse en halua aloittaa sinkkuvaihetta ja riutua erotuskassa vaan jatkaa elämääni eteenpäin...
varattu ja ihastunut (n)
6
833
Vastaukset
- No höh..
..enpä ole tavannut miestä, joka kieltäytyisi panosta, jos nainen vähänkään siedettävältä näyttää.. eli ei kannata pelätä nolaamista. Toinen asia on tietenkin se, luottaako tyyppi sinuun jos varattuna jakelet piparia.. eli ensin ero, jos vakavampaa suhdetta haet.
- sinkkuna oon
Itse olen sinkku ja töissä on viehättävä nainen, jolla taitaa olla hieman haku päällä, vaikka kotona on perhe. Jälkimmäisestä johtuen en tee mitään...
- Urpoin
Vaikuttaa että olet laskelmoiva, kylmä ihminen. Miehesi on sinulle vain taloudellista statusta ja et välitä hänen tunteistaan mitään.
Vinkkinä sinulle; päästä miehesi sinusta eroon. Sen jälkeen voit loukkaamatta ja nolaamatta kuolata sinkkumiesten perään ja väljähdyttää uuden suhteen välinpitämättömyydelläsi, itsekkyydelläsi. En todellakaan huolisi puolisokseni saattaen vaihdettavaa naista, jolla pitää olla uusi mies koukussa ennenkuin uskaltaa erota väljähtyneestä suhteesta.
- voih eih
Hö! Kai sun nyt vähän enemmän pitäis perehtyä siihen sinkkuun, edes sen verran, että tietäisit onko se susta MILLÄÄN tavoin kiinnostunut.. edes sen tutustumisen verran. Yleensäkin voisit miettiä, mitä aiot elämässäsi tehdä tästä eteenpäin. jos kerran haluat kunnollisen suhteen, niin ensimmäinen askel on kertoa siitä miehellesi.
- ei puhu miehestään
Tilanteet voivat olla perheellisillä hieman mutkikkaita. En oikein sinkkuna jaksais sitäkään tilannetta, että perheellinen -whatever- kokeilee kepillä jäätä ja luikkii takaisin turvaan perheensä luokse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207