Tapasin hänet täällä suomessa ja hän lähti parin päivän päästä pois, rakastuin ja rakastan edelleen vaikka hän asuu Ranskassa asti! Olen itse vielä hyvin nuori (16) Mutta rakkaus ei mielestäni katso ikää eikä kilometrejä..asiaa ei yhtään paranna etten osaa sanaakaan ranskaa:) Toivotontako? Hän puhuu kyllä suomea, mutta lähinnä ajattelin meneväni hänen luokseen ensi kesänä kuukaudeksi..voi ei..kannattaako tälläinen??? Ystäväni poikaystävä asuu egyptissä asti, kerran ovat nähneet kun oltiin siellä viikko luokan kanssa viikko. Juttelevat joka päivä ja kovaa vauhtia on kaveri sinne takasin lähössä! On tää kanssa kun ei voida rakastua oman maan ihmisiin ni säästyis näiltä välimatkoilta jotka estää niin paljon..:,(
Ranskasta kulta..
17
2131
Vastaukset
- Mariouma
Minäkin olen kaukosuhteessa. Oma rakkaani on algeriasta, mutta opiskelee tällä hetkellä Ranskassa :-) Tutustuimme chatissa ja aloimme pian kirjoittelemaan yksityisesti. Olemme tunteneet nyt yli 3 kuukautta, emmekä vielä ole tavannneet. Mutta hän on tulossa ensi viikolla Suomeen pariksi viikoksi. Oi miten kauan olen odottanut sitä, on niin ihanaa vihdoin saada tavata hänet. Aiomme puhua tulevaisuudesta, emme halua suhteemme jatkuvan kaukosuhteena, vaan haluamme olla yhdessä. Hän haluaisi muuttaa Suomeen, mutta hänellä on opinnot kesken Ranskassa. Ehkä kestäisimme vielä vuoden, mutta helppoa se ei tule olemaan. Kaukosuhteet ovat tunnetusti hyvin raastavia ja vaikeita, mutta hän on odottamisen arvoinen, joten yritän olla vahva :-) Samaa vahvuutta toivotan sinulle ja paljon onnea tulevaan :-)
- minä
En ymmärrä miten sinulla on poikaystävä jota et ole nähnyt?!!?
Ihmeellisiä ajatusmaailmoita on ihmisillä.
Sehän on nettisuhde eikä mitään muuta. Sillähän voi olla perhe ja monta suuta ruokkittavana. - Mariouma
minä kirjoitti:
En ymmärrä miten sinulla on poikaystävä jota et ole nähnyt?!!?
Ihmeellisiä ajatusmaailmoita on ihmisillä.
Sehän on nettisuhde eikä mitään muuta. Sillähän voi olla perhe ja monta suuta ruokkittavana.Kuten kirjoitin, rakkaani on pian tulossa Suomeen ja aiomme puhua tulevaisuudestamme. Niin tottakai hänellä voisi olla oma perhe ja vaimo jossain, muttei ole. Tiedän, ettei hän pelaa mitään peliä kanssani, vaan hän on rehellinen ja aito, ihana ihminen. Eihän hän ehkä virallisesti ole poikaystäväni, kun emme ole vielä tavanneet, mutta tunteet ovat silti vahvoja, koska ajatusmaailmamme kohtaavat niin hyvin. Toivon todella, että kaikki päättyy onnellisesti ja saamme tulevaisuudessa olla yhdessä. Oikein hyvää kesää sinulle :-)
- Bohemi
Mariouma kirjoitti:
Kuten kirjoitin, rakkaani on pian tulossa Suomeen ja aiomme puhua tulevaisuudestamme. Niin tottakai hänellä voisi olla oma perhe ja vaimo jossain, muttei ole. Tiedän, ettei hän pelaa mitään peliä kanssani, vaan hän on rehellinen ja aito, ihana ihminen. Eihän hän ehkä virallisesti ole poikaystäväni, kun emme ole vielä tavanneet, mutta tunteet ovat silti vahvoja, koska ajatusmaailmamme kohtaavat niin hyvin. Toivon todella, että kaikki päättyy onnellisesti ja saamme tulevaisuudessa olla yhdessä. Oikein hyvää kesää sinulle :-)
Aito ja ihana...tai sitten pillunkipeä pervo, joka tekee uutta aluevaltausta Pohjolaan. Anna ihmeessä jo ekana iltana kun noin kaukaa tulee jalkoväliä hakemaan!
- Mariouma
Bohemi kirjoitti:
Aito ja ihana...tai sitten pillunkipeä pervo, joka tekee uutta aluevaltausta Pohjolaan. Anna ihmeessä jo ekana iltana kun noin kaukaa tulee jalkoväliä hakemaan!
Olemme molemmat neitsyitä, emmekä ole kiirehtimässä seksisuhdetta. Se on sitten avioliittoa varten, jos joskus tulevaisuudessa menisimme naimisiin. Siitäkin olemme jo puhuneet, että emme ole vielä valmiita avioliittoon, mutta tulevaisuudessa kylläkin :-) Hänen ympärillään kyllä pörrää seksinnälkäisiä naisia Ranskassa, mutta hän ei etsi suhteelta seksiä vaan paljon tärkeämpää, vakavampaa ja kestävämpää. Hän haluaa rakastaa naista jonka kanssa harrastaa jotain niin intiimiä kuin seksi, vaimonsa kanssa hän sen haluaa tehdä. Itse koen tämän asian täysin samoin, en halua mitään hetken huumaa, vaan haluan antaa neitsyyteni rakastamalleni ihmiselle. Se voi olla jotain niin kaunista ja ihanaa ja olemme molemmat valmiita kyllä odottamaan :-)
- Elisa
Mariouma kirjoitti:
Olemme molemmat neitsyitä, emmekä ole kiirehtimässä seksisuhdetta. Se on sitten avioliittoa varten, jos joskus tulevaisuudessa menisimme naimisiin. Siitäkin olemme jo puhuneet, että emme ole vielä valmiita avioliittoon, mutta tulevaisuudessa kylläkin :-) Hänen ympärillään kyllä pörrää seksinnälkäisiä naisia Ranskassa, mutta hän ei etsi suhteelta seksiä vaan paljon tärkeämpää, vakavampaa ja kestävämpää. Hän haluaa rakastaa naista jonka kanssa harrastaa jotain niin intiimiä kuin seksi, vaimonsa kanssa hän sen haluaa tehdä. Itse koen tämän asian täysin samoin, en halua mitään hetken huumaa, vaan haluan antaa neitsyyteni rakastamalleni ihmiselle. Se voi olla jotain niin kaunista ja ihanaa ja olemme molemmat valmiita kyllä odottamaan :-)
mä arvostan tollasta oikeasti.. jotkut ei vaa ymmärrä miltä tuntuu olla rakastunut netin kautta mutta seki on mahdollista, meillä kehittyi pienistä keskusteluista ja puhelinsoitoista ei varllinen romanssi. ja hän kävi jopa monta kertaa täällä.. jo ekana kertana tajusin ettei hän ollut se keneen mä luulin olevani rakastunut.. oli luonnossa niin erilainen kun ruudun toisella puolella ja siihen sitten meijän chattailu ja soittelu loppui.. toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää ja oikein mukavaa kesää sulle..
- Mariouma
Elisa kirjoitti:
mä arvostan tollasta oikeasti.. jotkut ei vaa ymmärrä miltä tuntuu olla rakastunut netin kautta mutta seki on mahdollista, meillä kehittyi pienistä keskusteluista ja puhelinsoitoista ei varllinen romanssi. ja hän kävi jopa monta kertaa täällä.. jo ekana kertana tajusin ettei hän ollut se keneen mä luulin olevani rakastunut.. oli luonnossa niin erilainen kun ruudun toisella puolella ja siihen sitten meijän chattailu ja soittelu loppui.. toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää ja oikein mukavaa kesää sulle..
Voi kiitos :-) Ikävää, kun omalla kohdallasi suhde päättyi, olit varmasti kovin pettynyt. Itse uskon ja tiedän, että rakkaani on varmasti oikeastikin yhtä ihana ja ihanampikin kuin vain netissä. En todella olisi koskaan uskonut, että maailmassa on juuri kuin minua varten luotu ihminen. Hän on kaikkea sitä, jota haluan mieheltä :-) Mukavaa kesää sinullekin ja paljon onnea tulevaan, löydät varmasti rakkauden :-)
- Tiedoksi
Mariouma kirjoitti:
Olemme molemmat neitsyitä, emmekä ole kiirehtimässä seksisuhdetta. Se on sitten avioliittoa varten, jos joskus tulevaisuudessa menisimme naimisiin. Siitäkin olemme jo puhuneet, että emme ole vielä valmiita avioliittoon, mutta tulevaisuudessa kylläkin :-) Hänen ympärillään kyllä pörrää seksinnälkäisiä naisia Ranskassa, mutta hän ei etsi suhteelta seksiä vaan paljon tärkeämpää, vakavampaa ja kestävämpää. Hän haluaa rakastaa naista jonka kanssa harrastaa jotain niin intiimiä kuin seksi, vaimonsa kanssa hän sen haluaa tehdä. Itse koen tämän asian täysin samoin, en halua mitään hetken huumaa, vaan haluan antaa neitsyyteni rakastamalleni ihmiselle. Se voi olla jotain niin kaunista ja ihanaa ja olemme molemmat valmiita kyllä odottamaan :-)
Tämän Mariouman "mies" on siis 28-vuotias pohjois-Afrikkalainen Ranskasta, jolla ei ole Ranskan kansalaisuutta ja ilmeisesti oleskelulupakin päättymässä. Voihan se toki olla, että Euroopasta löytyy yksi 28-vuotias neitsyt muslimimies, mutta en nyt vetoja lähtisi asiasta lyömään.
- Mariouma
Tiedoksi kirjoitti:
Tämän Mariouman "mies" on siis 28-vuotias pohjois-Afrikkalainen Ranskasta, jolla ei ole Ranskan kansalaisuutta ja ilmeisesti oleskelulupakin päättymässä. Voihan se toki olla, että Euroopasta löytyy yksi 28-vuotias neitsyt muslimimies, mutta en nyt vetoja lähtisi asiasta lyömään.
Että olet hieman skeptinen asian suhteen, niin ovat olleet monet tuttunikin. Mutta rakkaani on oikeasti harras ja jumalaa pelkääväinen muslimi, eikä hän halua harrastaa esiaviollisia suhteita. Tottakai hänellä on haluja siinä missä muillakin, mutta hänellä on vahva vakaumus ja hän kyllä pystyy odottamaan. Seksi on niin suuri askel meille molemmille, että haluamme todella rakastaa ihmistä jolle annamme itsemme täysin. Muut saavat tottakai harrastaa seksiä milloin se heistä tuntuu oikealta, jokainen ihminen on erilainen. Me haluamme odottaa ja olla valmiita. Me olemme täällä toisiamme varten ja meillä on koko elämä aikaa näyttää rakkautemme toisillemme. Oikein mukavaa kesän jatkoa kaikille, nautítaan tästä ihanasta ja ainutlaatuisesta elämästä :-)
- täällä
Mariouma kirjoitti:
Että olet hieman skeptinen asian suhteen, niin ovat olleet monet tuttunikin. Mutta rakkaani on oikeasti harras ja jumalaa pelkääväinen muslimi, eikä hän halua harrastaa esiaviollisia suhteita. Tottakai hänellä on haluja siinä missä muillakin, mutta hänellä on vahva vakaumus ja hän kyllä pystyy odottamaan. Seksi on niin suuri askel meille molemmille, että haluamme todella rakastaa ihmistä jolle annamme itsemme täysin. Muut saavat tottakai harrastaa seksiä milloin se heistä tuntuu oikealta, jokainen ihminen on erilainen. Me haluamme odottaa ja olla valmiita. Me olemme täällä toisiamme varten ja meillä on koko elämä aikaa näyttää rakkautemme toisillemme. Oikein mukavaa kesän jatkoa kaikille, nautítaan tästä ihanasta ja ainutlaatuisesta elämästä :-)
Vaikka olisi kuinka harras muslimi, niin siellä ei kielletä esiaviollisia suhteita miehiltä. Oletko sä provo tai hyvin hyvin yksinkertainen.
Maksatko oikein tämän "kokemattoman" miehen matkan tänne, jos oleskelulupakin on Ranskassa päättymässä. Miksihän? - Mariouma
täällä kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka harras muslimi, niin siellä ei kielletä esiaviollisia suhteita miehiltä. Oletko sä provo tai hyvin hyvin yksinkertainen.
Maksatko oikein tämän "kokemattoman" miehen matkan tänne, jos oleskelulupakin on Ranskassa päättymässä. Miksihän?Ihan aidosti olen kertonut tunteistani ja rakkaani luonteesta. Tiedän, että hän on rehellinen ja luotettava, juuri sellainen ihminen johon voin luottaa. Et ole ainoa, joka minua pitää yksinkertaisena ja hyväuskoisena. Todella ikävää, että minusta saa sellaisen kuvan, kun haluan vain olla avoin ja rehellinen. En tietenkään ole liian sinisilmäinen yliromanttinen tyttönen, vaan osaan kyllä erottaa valheen todellisuudesta. En suinkaan maksa rakkaani matkaa, vaan hän on itse hankkinut rahat ja liput päästäkseen minua tapaamaan. Hänellä on turvattu opiskelupaikka Ranskassa ja näinollen myös oleskelulupa, eikä siis mitään tarvetta käyttää minua jonain välikappaleena oleskelulupaan. Tästä on minua varoiteltu moneen otteeseen, ja tiedän että tällaisia tapauksia ikävä kyllä on. Mutta onneksi satuin tutustumaan rehelliseen ja ihanaan ihmiseen, joka tekee minut onnelliseksi, ja minä hänet. Hyvää kesänjatkoa :-)
- Mariouma
Mariouma kirjoitti:
Ihan aidosti olen kertonut tunteistani ja rakkaani luonteesta. Tiedän, että hän on rehellinen ja luotettava, juuri sellainen ihminen johon voin luottaa. Et ole ainoa, joka minua pitää yksinkertaisena ja hyväuskoisena. Todella ikävää, että minusta saa sellaisen kuvan, kun haluan vain olla avoin ja rehellinen. En tietenkään ole liian sinisilmäinen yliromanttinen tyttönen, vaan osaan kyllä erottaa valheen todellisuudesta. En suinkaan maksa rakkaani matkaa, vaan hän on itse hankkinut rahat ja liput päästäkseen minua tapaamaan. Hänellä on turvattu opiskelupaikka Ranskassa ja näinollen myös oleskelulupa, eikä siis mitään tarvetta käyttää minua jonain välikappaleena oleskelulupaan. Tästä on minua varoiteltu moneen otteeseen, ja tiedän että tällaisia tapauksia ikävä kyllä on. Mutta onneksi satuin tutustumaan rehelliseen ja ihanaan ihmiseen, joka tekee minut onnelliseksi, ja minä hänet. Hyvää kesänjatkoa :-)
Unohdin mainita, että koraanissahan nimenomaan kielletään esiaviolliset suhteet, jopa tietyn katsekontaktin luominen on kiellettyä. Vain omaa vaimoa on muslimiehellä oikeus katsoa syvälle silmiin, suudella, kosketella ja rakastella. Tämä siis on totuus, kun on kyse aidosta, hartaasta jumalaa pelkääväisestä muslimista, jolla on luja vakaumus ja jolle koraani on pyhä.
- sama
Mariouma kirjoitti:
Unohdin mainita, että koraanissahan nimenomaan kielletään esiaviolliset suhteet, jopa tietyn katsekontaktin luominen on kiellettyä. Vain omaa vaimoa on muslimiehellä oikeus katsoa syvälle silmiin, suudella, kosketella ja rakastella. Tämä siis on totuus, kun on kyse aidosta, hartaasta jumalaa pelkääväisestä muslimista, jolla on luja vakaumus ja jolle koraani on pyhä.
Oletkohan ollut koskaan Suomen rajojen ulkopuolella. Olen itse viettänyt työni merkeissä yhteensä monia vuosia tiukissakin koraani-maissa. Kyllä siellä miehet käy naisissa, vaikka olisivat kuinka koraanin lukijoita ja hartaita ja jos naisia ei löydy (huoria) pojatkin käyvät. Yksikään harras ei lähde opiskelemaan "pakanamaahan", vaan heistä tulee "pappeja". Jos rakkaasi on Pohjois-Afrikasta, niin siellä ei "kunnon" muslimia ole aikoihin nähty. Miten opiskelijalla on rahaa tulla tänne, ihmettelen. Toivottavasti ei ole eunukki! Ja niin tuosta esiaviollisesta suhteesta, se tulkitaan nykyään niin, että tulevan oman vaimon kanssa se on kielletty ja naisilta tietenkin kaikkien kanssa.
- Mariouma
sama kirjoitti:
Oletkohan ollut koskaan Suomen rajojen ulkopuolella. Olen itse viettänyt työni merkeissä yhteensä monia vuosia tiukissakin koraani-maissa. Kyllä siellä miehet käy naisissa, vaikka olisivat kuinka koraanin lukijoita ja hartaita ja jos naisia ei löydy (huoria) pojatkin käyvät. Yksikään harras ei lähde opiskelemaan "pakanamaahan", vaan heistä tulee "pappeja". Jos rakkaasi on Pohjois-Afrikasta, niin siellä ei "kunnon" muslimia ole aikoihin nähty. Miten opiskelijalla on rahaa tulla tänne, ihmettelen. Toivottavasti ei ole eunukki! Ja niin tuosta esiaviollisesta suhteesta, se tulkitaan nykyään niin, että tulevan oman vaimon kanssa se on kielletty ja naisilta tietenkin kaikkien kanssa.
En ole koskaan käynyt Afrikassa tai muissa koraani-maissa, matkustellut olen tosin jonkin verran Euroopassa. En siis tietenkään voi tietää millaista näissä maissa elämä on. Ehkä olet oikeassa, ehkä valtaosa muslimeista menettelee näin, mutta silloin he eivät voi pitää itseään aitoina, hartaina muslimeina, jos he rikkovat noin suuresti omia oppejaan vastaan. Mutta olen varma, että rakkaani ei kuulu tähän kastiin, hän on normaali seksuaalinen ihminen, hän vain on halunnut ja jaksanut pidättäytyä seksistä, niinkuin minäkin. Itse en ole tietenkään muslimi, mutta olen aina halunnut odottaa sitä oikeaa ihmistä, jota todella rakastan. Hänelle ja vain hänelle haluan antaa itseni täysin. Seksi on minulle niin intiimi ja pyhä asia, niin suuri askel, että haluan todella viettää loppuelämäni ihmisen kanssa, jota rakastan ja johon voin luottaa täysin. Silloin seksi voi olla jotain todella ihanaa ja kaunista, kun todella rakastaa toista ja haluaa tehdä hänet onnelliseksi koko loppuelämän ajan. En osaa paremmin kuvailla miten koen tämän kaiken, mutta toivottavasti tämä kertoo edes jotain siitä mitä tunnen. Tiedän voivani luottaa rakkaaseeni, vaikka monet eivät sitä minulle suosittelekaan. Olen kuitenkin kiitollinen kaikista neuvoista ja arvostan niitä. Ymmärrän, että epäilijöitä riittää, mutta itse olen kuitenkin luottavainen. Olen niin onnellinen ja toivon samaa onnea kaikille muillekin :-)
- Pauliina
Mariouma kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Afrikassa tai muissa koraani-maissa, matkustellut olen tosin jonkin verran Euroopassa. En siis tietenkään voi tietää millaista näissä maissa elämä on. Ehkä olet oikeassa, ehkä valtaosa muslimeista menettelee näin, mutta silloin he eivät voi pitää itseään aitoina, hartaina muslimeina, jos he rikkovat noin suuresti omia oppejaan vastaan. Mutta olen varma, että rakkaani ei kuulu tähän kastiin, hän on normaali seksuaalinen ihminen, hän vain on halunnut ja jaksanut pidättäytyä seksistä, niinkuin minäkin. Itse en ole tietenkään muslimi, mutta olen aina halunnut odottaa sitä oikeaa ihmistä, jota todella rakastan. Hänelle ja vain hänelle haluan antaa itseni täysin. Seksi on minulle niin intiimi ja pyhä asia, niin suuri askel, että haluan todella viettää loppuelämäni ihmisen kanssa, jota rakastan ja johon voin luottaa täysin. Silloin seksi voi olla jotain todella ihanaa ja kaunista, kun todella rakastaa toista ja haluaa tehdä hänet onnelliseksi koko loppuelämän ajan. En osaa paremmin kuvailla miten koen tämän kaiken, mutta toivottavasti tämä kertoo edes jotain siitä mitä tunnen. Tiedän voivani luottaa rakkaaseeni, vaikka monet eivät sitä minulle suosittelekaan. Olen kuitenkin kiitollinen kaikista neuvoista ja arvostan niitä. Ymmärrän, että epäilijöitä riittää, mutta itse olen kuitenkin luottavainen. Olen niin onnellinen ja toivon samaa onnea kaikille muillekin :-)
Luin keskustelun läpi ja mieleeni tuli omat netti-ihastumiset vuosia sitten, joista olin aivan yhtä varma kuin sinäkin. Totuus on kuitenkin se, että vaikka toinen tuntuisi kovinkin mukavalta ja ihanalta, ei hän välttämättä ole sellainen, millaisena sinä hänet näet ja millaisen kuvan hän haluaa itsestään sinulle antaa. Vaikka kuinka haluaisit olla varma hänen rehellisyydestään, et voi sitä koskaan olla. Edes perinteisessä parisuhteessa elävät eivät ole aina tietoisia toistensa elämästä, vaikka uskovat ja luottavat ja kuvittelevat tuntevansa toisensa. Et tunne "rakastasi" nettiympäristön ja kulttuurieron takia niin hyvin, kuin toivot. En halua manata nettisuhteita, enkä suhteita vieraskulttuuristen kanssa, mutta ennen tapaamistanne ota rauhallisesti ja tutustukaa ystävinä hiljalleen. Kaksi erikulttuurista, eri tavoin kasvatettua, eri uskonnon edustajaa ei aivan kitkattomasti sopeudu yhteen, vaikka suhde ajatusten tasolla toimisikin mukavasti.
- Celeste
Pauliina kirjoitti:
Luin keskustelun läpi ja mieleeni tuli omat netti-ihastumiset vuosia sitten, joista olin aivan yhtä varma kuin sinäkin. Totuus on kuitenkin se, että vaikka toinen tuntuisi kovinkin mukavalta ja ihanalta, ei hän välttämättä ole sellainen, millaisena sinä hänet näet ja millaisen kuvan hän haluaa itsestään sinulle antaa. Vaikka kuinka haluaisit olla varma hänen rehellisyydestään, et voi sitä koskaan olla. Edes perinteisessä parisuhteessa elävät eivät ole aina tietoisia toistensa elämästä, vaikka uskovat ja luottavat ja kuvittelevat tuntevansa toisensa. Et tunne "rakastasi" nettiympäristön ja kulttuurieron takia niin hyvin, kuin toivot. En halua manata nettisuhteita, enkä suhteita vieraskulttuuristen kanssa, mutta ennen tapaamistanne ota rauhallisesti ja tutustukaa ystävinä hiljalleen. Kaksi erikulttuurista, eri tavoin kasvatettua, eri uskonnon edustajaa ei aivan kitkattomasti sopeudu yhteen, vaikka suhde ajatusten tasolla toimisikin mukavasti.
Sittenhän sen tietää kun näkee, Voi olla voi olla että ei ole seksihullu pervertikko tai patologinen valehtelija. Ei pidä yleistää!
- huh
Celeste kirjoitti:
Sittenhän sen tietää kun näkee, Voi olla voi olla että ei ole seksihullu pervertikko tai patologinen valehtelija. Ei pidä yleistää!
kyllä on jutut...tsemppiä. Ihme kun nää tytit ei myös ihastu kauppojen mallinukkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504