24 vuotias mies täällä.. ja vasta näin vanhalla iällä on tarjoutunut mahdollisuus elämäni ensimmäisille treffeille... :) kylläpä jännittääkin kummasti jo etukäteen... :)
Ajattelin jotain ihan yksinkertaista ekalla kerralla.. leffaan, sitten muutamalle johonkin ja jos sitten vaikka ravintolaan syömään.. kuulostaako ihan kamalalta ajatukselta?
hmm... arvon naiset, opastakaa minua... :) omasta mielestäni kumpikin maksaa omat kulunsa, vai onko tämä nyt ihan väärä tapa lähteä liikkeelle? :D ei ole näistä asioista todellakaan mitään tietoa. :D
onko jotain neuvoja muuten?
no toivompa että kaikki menee hyvin sitten kuitenkin lopulta ja kummallakin olisi mukava ilta.. :)
Élämäni ensimmäiset treffit... :)
14
241
Vastaukset
- kokemusta on
jos naisen kanssa osuu kemiat yhteen niin siinä ei tarvita mitään ihmejuttuja jos taas ei osu niin mitään mitä teet ei pelasta iltaa, näin se vaan on
- fgjgfj
Kyllä molemmat maksavat näinä moderneina aikoina oman osuutensa, joo.
- jennie
Oman kokemukseni mukaan useimmiten mies tarjoaa. Varmaan 70-80 % miehistä on tarjonneet, mutta olen aina ollut valmis maksamaan oman osuuteni. Ja kyllähän tarjoaminen tekee positiivisen vaikutuksen, mutta en jättäisi hyvää tyyppiä tapaamatta toista kertaa sen takia, ettei mies tarjonnut.
- dfhdfh
jennie kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan useimmiten mies tarjoaa. Varmaan 70-80 % miehistä on tarjonneet, mutta olen aina ollut valmis maksamaan oman osuuteni. Ja kyllähän tarjoaminen tekee positiivisen vaikutuksen, mutta en jättäisi hyvää tyyppiä tapaamatta toista kertaa sen takia, ettei mies tarjonnut.
Ehkä 70-luvulla oli asiat noin.
Nykyään nainen ajattelee, ettei jättäisi tapaamatta toista kertaa, vaikka mies tarjosikin. - Hyvä niksi
jennie kirjoitti:
Kannattaa tosiaan tarjota naiselle treffeillä. Sillä tavalla sitouttaa naisen itseensä. Nainen kokee olevansa miehelle velkaa ja antaa vähintään suuseksiä vastapalvelukseksi, vaikkei suhdetta syntyisikään.
- jennie
dfhdfh kirjoitti:
Ehkä 70-luvulla oli asiat noin.
Nykyään nainen ajattelee, ettei jättäisi tapaamatta toista kertaa, vaikka mies tarjosikin.Ihan 2010-luvulla noi on tapahtunut.
- jennie
Hyvä niksi kirjoitti:
Kannattaa tosiaan tarjota naiselle treffeillä. Sillä tavalla sitouttaa naisen itseensä. Nainen kokee olevansa miehelle velkaa ja antaa vähintään suuseksiä vastapalvelukseksi, vaikkei suhdetta syntyisikään.
Ei sillä suuseksiä saa.
- Palstan totuuksia!
Kannattaa kysyä monenko miehen käyttämä on! Tuleepahan sekin selväksi...
- mies 86
Didn´t see that one coming...
- joku vaan
Kyllä minä ainakin olen tarjonnut sen leffalipun ja sit jos menee juomaan ja syömään niin molemmat maksaa oman. En ole ikinä vienyt naista ekoilla treffeillä leffaan. Leffassa joutuu ole hiljaa joten ei voi tutustua tai kysellä mitään. Siinä menee arvokasta treffi aikaa hukkaan.
Olen vienyt naisen pari kertaa korkeasaaren eläintarhaan ja sit huvipuistoon. Talvella Veisin vaikka keilaamaan tai ravintolaan. Raflassa voi jutella ja tutustua joten sun kannatat mietii sitä.- fhdffgj
No joku leffalippu on vähän eri asia. Mikä nyt on luontevinta... Mutta entäs se leffa sitten? Jos se ei ole mikään ihan paska, niin onhan sekin ajan arvoista, ja siitä voi puhua vielä elokuvan jälkeenkin.
Kannattaa muuten valita se elokuva tarkoin.
- somethingsomething..
Leffa ei ole kannattava paikka ekoille treffeille, se on enempi sellanen pariskuntien juttu kun voi pimeessä leffan lomassa pusutella ja lääppiä. Ekoilla treffeillä se hiljaa uuden ihmsen vieressä istuskelu voi olla vähän vaivaannuttavaa (siis ei ne täysin tuntemattomat siinä ympärillä tietenkään haittaa, mut ekat treffit on ihan eri juttu kun pitäis se selittämätön kontakti osata luoda/ löytää).
Toki se on kiva ele ehdottaa että tarjoaa vaikka ekan drinksun naiselle - ite tosin aina kieltäydyn kohteliaasti, maksan omani ettei tule epäselvyyksiä. Mutta onhan se kiva jos mies edes tarjoutuu, antaa hyvän kuvan itsestään. Hyvin harvoin kukaan nimittäin edes ehdottaa tarjoavansa - ja mun kohdalla kyse on siis yhestä kahvista/ drinkistä, ei mistään illallisista yms. Mut ennen ku ollaan vähän enemmän tutustuttu niin parempi toki molempien maksaa omansa, ettei jää mitään hampaankoloon :)
Mut tosiaan kahvit/ drinkit jossain rauhallisessa ympäristössä vois olla parempi tapa tutustua ku se leffassa kököttäminen. Syömään meneminen vaatii jo sen et keskustelu toimii, siks toi rennosti tapaaminen juomien merkeissä on hyvä kikka tutkia sitä toista - kun on vielä se pako-ovi jos ei juttu kuljekaan. Ravintolassa syödessä ei olis kiva siinä alkuruoan jälkeen tajuta että tää on ihan p*rseestä mut kohteliaisuudesta ei tietenkään vois karata kesken...:D- Mats Sundin
Samaa mieltä tuosta, että leffa ei ole paras paikka treffeille. Siellä ei puhuta juuri mitään, ja koskettaminenkin on aika kömpelö juttu, ellei tavatessanne (?) ekan kerran synkannut erittäin hyvin. Parempi paikka on juuri joku kahvi tai kalja, jossa voi (halvalla) jutella ja tutustua.
Yritä asettua pöytään niin, että yletyt koskettamaan hänen kättään tms. Luonteva kosketus on hyvä tapa kokeilla, miten hän suhtautuu sinuun. Älä lähde liian kovin odotuksin treffeille, ei sitä ikinä tiedä miten niissä käy, ja odotukset katossa yleensä vain pettyy. Mutta hyvinkin voi aina käydä.
- tsemppiä.
Onnittelut sinulle, toivottavasti pääsrt myös panemaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477