Apollomatkoille oppaaksi nopea lähtö?

Hidas hämäläinen

Hei, pystyisikö Apollomatkoilla oppaana olleet tai olevat kertomaan onko lähtö oppaaksi tosiaan aina todella nopeaa? Laitoin syksyllä hakemuksen ja he pyytivät haastatteluun jonka jälkeen parin päivän sisällä pitäisi varautua 3pv koulutukseen ja sen jälkeen mahdollisesti parin päivän sisällä lähtemään kohteeseen. Työssä käyvänä ja vuokralla asuvana en millään pysty lähtemään parin viikon varoitusajalla Suomesta. Kyselin heiltä että onko heillä jo kesäkaudelle haku käynnissä ja onko lähtö aina yhtä nopeaa mutta vastaukseksi sain heiltä että "ilmoitamme sinut sitten tammikuun rekrytilaisuuteen", mutta he eivät vastanneet että onko lähtö tosiaan aina niin nopeaa. Kuulisin mielelläni kokemuksia kuinka homma käytännössä toimii, eli onko Apollomatkoilla esim pidempää koulutusta ulkomailla kuten Finnmatkoilla tai Nazarilla ja kuinka nopeita teidän lähdöt kohteeseen ovat olleet?

1

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen opas

Itse olen ollut oppaana ja joskus hain myöskin Apollomatkoille..
      Yleensähän oppailla on se koulutus, joka kestää n.pari viikkoa, yrityksestä riippuen. Ja sen jälkeen tulee sitten työtarjouksia, jos tulee.
      Hieman vaikeasti ehkä selittelen, mutta tarkoitan, että osa saa tietää tulevasta työpaikastaan ehkä jo kuukauden etukäteen ja joskus käy niin, että tuleekin nopeaa tarvetta ja silloin yleensä kuka pystyy lähtemään nopeiten, saa paikan. Tilanteet tuossa työssä elää jatkuvasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      932
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe