Hei, pystyisikö Apollomatkoilla oppaana olleet tai olevat kertomaan onko lähtö oppaaksi tosiaan aina todella nopeaa? Laitoin syksyllä hakemuksen ja he pyytivät haastatteluun jonka jälkeen parin päivän sisällä pitäisi varautua 3pv koulutukseen ja sen jälkeen mahdollisesti parin päivän sisällä lähtemään kohteeseen. Työssä käyvänä ja vuokralla asuvana en millään pysty lähtemään parin viikon varoitusajalla Suomesta. Kyselin heiltä että onko heillä jo kesäkaudelle haku käynnissä ja onko lähtö aina yhtä nopeaa mutta vastaukseksi sain heiltä että "ilmoitamme sinut sitten tammikuun rekrytilaisuuteen", mutta he eivät vastanneet että onko lähtö tosiaan aina niin nopeaa. Kuulisin mielelläni kokemuksia kuinka homma käytännössä toimii, eli onko Apollomatkoilla esim pidempää koulutusta ulkomailla kuten Finnmatkoilla tai Nazarilla ja kuinka nopeita teidän lähdöt kohteeseen ovat olleet?
Apollomatkoille oppaaksi nopea lähtö?
Hidas hämäläinen
1
242
Vastaukset
- entinen opas
Itse olen ollut oppaana ja joskus hain myöskin Apollomatkoille..
Yleensähän oppailla on se koulutus, joka kestää n.pari viikkoa, yrityksestä riippuen. Ja sen jälkeen tulee sitten työtarjouksia, jos tulee.
Hieman vaikeasti ehkä selittelen, mutta tarkoitan, että osa saa tietää tulevasta työpaikastaan ehkä jo kuukauden etukäteen ja joskus käy niin, että tuleekin nopeaa tarvetta ja silloin yleensä kuka pystyy lähtemään nopeiten, saa paikan. Tilanteet tuossa työssä elää jatkuvasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657