eli haluisin ottaa itelleni sellasen napin tohon huulen alapuolelle... eli periaatteessa leukalävärin...
mut en kuitenkaan haluis mitään jumalatonta nappia siihen... eli onko mahdollista valita eri kokoisia nappeja siihen???
haluisin aika pienen...
ja kuinka kauan kestää suunnilleen parantua, kokemuksia?
toivottavasti joku viitsis vastata :)
HUULILÄVÄRISTÄ
6
722
Vastaukset
- Huulikoru
Juu.. niitä saa erikokoisia palloja/tappeja
- Utelias
Pakko kysyä että miten se huulilävistys tehdään, paljonko maksaa, sattuuko miten paljo?
Joo tiedän että kaikilla on eri kipukynnys, mutta jos vertaa vaikka korviksien ottamiseen, niin kuinka paljo enemmän sattuu, ja kuinka paljo kipeämpi on sen jälkeen?
hmm.. mitäs muuta..
No kertokaa joku kaikkee oleellista.. - ninnu
Utelias kirjoitti:
Pakko kysyä että miten se huulilävistys tehdään, paljonko maksaa, sattuuko miten paljo?
Joo tiedän että kaikilla on eri kipukynnys, mutta jos vertaa vaikka korviksien ottamiseen, niin kuinka paljo enemmän sattuu, ja kuinka paljo kipeämpi on sen jälkeen?
hmm.. mitäs muuta..
No kertokaa joku kaikkee oleellista..ontolla neulalla työnnetään vaan huulen alapuolelta läpi. maksaa n.50 egee.. riippuu vähän paikasta missä ottaa.. mulla sattu vähemmän ku korvisten ottaminen vaik itellä tosi matala kipukynnys. parin päivän päästä vähä kipee ja hellänä pari viikkoo. parantuu aika nopeesti.
- joku vaan
Utelias kirjoitti:
Pakko kysyä että miten se huulilävistys tehdään, paljonko maksaa, sattuuko miten paljo?
Joo tiedän että kaikilla on eri kipukynnys, mutta jos vertaa vaikka korviksien ottamiseen, niin kuinka paljo enemmän sattuu, ja kuinka paljo kipeämpi on sen jälkeen?
hmm.. mitäs muuta..
No kertokaa joku kaikkee oleellista.....se pistäminen sattunu, vaan pihdit, ko tuntu ku repii koko huulen irti!!
- 9887hhgh
Utelias kirjoitti:
Pakko kysyä että miten se huulilävistys tehdään, paljonko maksaa, sattuuko miten paljo?
Joo tiedän että kaikilla on eri kipukynnys, mutta jos vertaa vaikka korviksien ottamiseen, niin kuinka paljo enemmän sattuu, ja kuinka paljo kipeämpi on sen jälkeen?
hmm.. mitäs muuta..
No kertokaa joku kaikkee oleellista..Mun huulilävistys makso ainaskin 47 euroa, mutta hinta riippuu paljonkin missä lävistyksen ottaa. Ei sattunut ainaskaan minuu ollenkaan, vaik jännitti vähäsen. Korvakoru sattuu omasta mielestäni jopa enemmän kuin huulilävistys.Aluksi se oli turvonnut ,mutta turvotus oli jo laskenut jo seuraavana päivänä, vähän saattoin vihloa ja oli aluksi hankala syödä kun ei ollut vielä tottunut lävistyseen...
- CrazyChaz"
se ei ole mikään leukaläväri, se on lip-labret näin hienosti sanottuna. eli ihan tavallinen huulilävistys. tässä on vähän tietoa yazkan sivuilta:
Huulilävistys on mahdollista tehdä joko renkaalla tai tapilla, riippuen lävistyksen
halutusta sijainnista.
Yleisesti ottaen alahuuli turpoaa lävistyksen oton jälkeen jonkin verran ja turvotus lähtee
pois n. viikossa.
Huulen lävistäminen ei ole kivulias toimenpide, mutta aiheuttaa suussa pienoista
epämukavuutta ensimmäisen parin viikon aikana, ennen kuin suun limakalvoalueet
tottuvat korun olemassaoloon ja koru asettuu paikoilleen.
Huulen hoito on yksinkertaista: huuhtelet sitä kuumalla, juoksevalla vedellä ulkopuolelta
ja sisäpuolen voit huuhdella syönnin jälkeen raikkaalla vedellä, jotta ruoanjätteet eivät jää
muhimaan korun ja limakalvon alueille tulehdusta keräämään!
korun voi asetella huulen eri kohtiin ja koruvaihtoehtoja on useita.
Kannattaa ennen lävistyksen ottoa harkita tarkkaan, minkälaista korua haluaa jatkossa
pitää, sillä tappi- ja rengaslävistykset sijoitetaan yleensä hieman eri paikkoihin.
Huulen parantuminen kestää yleensä 1-2 kk. Haavasta tulee parin ensimmäisen viikon
jälkeen hieman pahalta tuoksahtelevaa kudosnestettä, joka on syytä huuhdella tunnollisen
huolellisesti pois joka päivä.
Renkaalla tehty huulilävistys kestää usein pidempään parantua kuin tapilla tehty ja huulen
limakalvoon sisäpuolelle saattaa tulla painautuma - 'viiva' - siihen kohtaan, mistä rengas
kulkee. Tämä ei ole vaarallista, vaan johtuu renkaan muodosta.
Koruun voi ostaa esim. eri värisiä 'timantti'-päitä, kukkia ja piikkejä.
Huulen tulehtuminen on suhteellisen harvinaista, mutta toki sitäkin sattuu, jos haavaan
pääsee bakteereita.
Lävistyksiä ei pidä koskaan näpelöidä likaisilla käsillä tai korua ottaa pois lävistyshaavasta
tarpeettomasti!
Huulilävistystä EI voi pitää pitkiä aikoja ilman korua, sillä tämä lävistys on erityisen nopeasti
sulkeutuva. On tapauksia, joissa vuodenkin vanha lävistys on mennyt 10 minuutissa umpeen!
Toisin sanoen, älä ota koskaan korua pois pitkäksi aikaa edes haavan parannuttua.
Lisäksi: huulilävistyksessä on aina pieni riski, että se alkaa hangata ientä rikki.
Useimmiten tämä johtuu asiakkaan anatomiaan nähden korun väärästä sijainnista.
Jos ien alkaa hankautua rikki, on koru syytä poistaa, ettei hampaan juuri paljastu ja aiheuta
mahdollisia ongelmia. Täytyy kuitenkin muistaa, että aina uuden lävistyksen jälkeen ien saattaa
reagoida pienellä rakkulalla ja se ei ole vaarallista!
Jos ärsytys kuitenkin jatkuu pitkään ja ien kipeytyy, poista aina koru!
Renkaan kanssa hammaskiillettä on syytä tarkkailla. Jos hampaasi näyttävät kärsivän,
kannattaa miettiä korun vaihtoa!
lisää voit kattoo sitten näiltä sivuilta: www.yazka.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402