Miten on tilanne,lähettääkö eurosport enää ensi vuonna WTA-turnauksia,tietääkö joku uusimman tilanteen? Huomasin joillain ulkomaisilla netti-sivuilla että sopimusta ei ole uusittu,jos niin on niin se on kyllä harmi...taas yksi syy lopettaa plus-tv-tilaus
Vastaukset 5
- tennisti
kai eurosportilla silti vielä grand slamit tulee? ja luulisi että jotakin muutakin tennistä?
- wtamore
Kyllä varmaankin grand slamit tulee wimbledonia lukuunottamatta entiseen tapaan mutta vähiin se tennis jää ilman wta-turnauksia,jolleivat sitten osta atp-turnausten oikeuksia tilalle
- adasdsd
kato cmore tennis
- ei jumaliste
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series. - jupe1jupe
ei jumaliste kirjoitti:
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series.Totta ei antenniverkossa C more tennistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568