Miten on tilanne,lähettääkö eurosport enää ensi vuonna WTA-turnauksia,tietääkö joku uusimman tilanteen? Huomasin joillain ulkomaisilla netti-sivuilla että sopimusta ei ole uusittu,jos niin on niin se on kyllä harmi...taas yksi syy lopettaa plus-tv-tilaus
tennis 2013
5
181
Vastaukset
- tennisti
kai eurosportilla silti vielä grand slamit tulee? ja luulisi että jotakin muutakin tennistä?
- wtamore
Kyllä varmaankin grand slamit tulee wimbledonia lukuunottamatta entiseen tapaan mutta vähiin se tennis jää ilman wta-turnauksia,jolleivat sitten osta atp-turnausten oikeuksia tilalle
- adasdsd
kato cmore tennis
- ei jumaliste
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series. - jupe1jupe
ei jumaliste kirjoitti:
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series.Totta ei antenniverkossa C more tennistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749