Ja turha tulla nyt pätemään että ''saako naiset sit muka lyödä miestä häh???''
Ei, ei tietenkään saa. Kenenkään lyöminen ei ole ok mutta yleensäkkin itseään heikompaa ja pienempää lyöminen on pelkurimaista.
Sori vaan mutta se on fakta että mies joka lyö naista on naurettava ja säälittävä pelkuri. Ei mitään muuta. Kaikki naisenhakkaajat ketä tiedän on olleet epävarmoja ja säälittäviä luusereita keiden itsetunto on nollissa ja tunteneet olonsa jotenki vahvaksi huomatessaan olevansa jotain vahvempi, nimittäin sitä itseään heikompaa naista. HAH HAH HAH, voiko enää surkeampaa olla? Haluatteko oikeasti edustaa tätä miestyyppiä?
Ja jos joku nyt luulee että olisin itse ollut väkivaltaisessa parisuhteessa niin itseasiassa en, mutta siskoni ovat ja isäni käytti joskus voimaa vaikkei varsinaisesti lyönytkään kuin kerran.
Naista lyövä mies on raukka
27
1446
Vastaukset
- esrututu
samoin voi todeta naisista!
Me naiset etenkin osaamme lyödä henkisesti.
terveisin
narsisti äidin lapsi - Mädälle säkille...
Melkoinen ressukka olet ! Piiloudut sinne naisen "heikkouden" taakse! Sieltä sinä räit, raavit ja potkit, manipuloit ja sitten sinuun ei saisi koskea? Otappa arabimies jotta opettavat sinua ! Olet selvästi muhamedin säkki" RIITELIJÄ! Sinä olet juuri niitä ämmiä joita pitää syystäkin joskus kajauttaa..... KUNNOLLA! Fiksut on eri asia, puhumalla asiallisesti, asiat hoituu..... meneppä ja hukutt... maailma pelastuu ja lapset kasvavat hyvin isällä!
- bagdadh
olen arabitaustainen ja hyväksyn naisen läimäyttämisen yms. jos nainen unohtaa paikkansa
olen ylpeä "naistenhakkaaja"
bitch - miimuuz
Nonyt tuli sen verran ala-arvoista paskaa ettei tuohon mitään viitsi edes vastata. Mutta miksi oletat että itse olisin koskaan edes ollut väkivaltainen muita kohtaan? Taisi osua arkaan paikkaan vai? Kyllä muakin vituttaisi olla säälittävä pelkuri naistenhakkaaja ''mies''
- miimuuz
bagdadh kirjoitti:
olen arabitaustainen ja hyväksyn naisen läimäyttämisen yms. jos nainen unohtaa paikkansa
olen ylpeä "naistenhakkaaja"
bitchOlipa harvinaisen surkea provo pitkästä aikaa, yritä keksiä jotain omaperäisempää
- hakattu ja alistettu
Vain puhumalla selviytymään kykenemätön luuserimies hakkaa naisen!! Sellaisilla ei ole kykyä - eikä halua! - oppia kommunikoimaan puhumalla, vaan turvautuvat nyrkkeihinsä, mikä osoittaa, etteivät osaa käyttää aivojaan ja verbaalisesti lahjakkkaampi nainen hakataan, jos sattuu ilmaisemaan mielipiteensä, jota mies ei hyväksy, esim että pettäminen on MOLEMMILLE yhtä väärin!
Sovinistisiat luulevat, että heillä on oikeus pettää vaimoa ja jos vaimo edes epäilee (yleensä vaistoaa, vaikkei mies tunnustaisikaan), vaimoa kohtaan voi PELKÄSTÄÄN SIITÄ SYYSTÄ nostaa raivon ja väkivaltaisen kohtelun, haukkua huoraksi, mitätöidä, halveksia, repiä, pakottaa "menemään hoitoon", käskeä menemään hukutt..., uhkailla erolla ja jopa tappamisella ja hyljätä mitään ilmoittamatta. Ja kaikki muilta ihmisltä salassa, kuten pettäminenkin!
Tuollaiseen kykenee väkivaltaa ihannoiva mies, joka pitää oikeutenaan ALISTAA naista.
Naisen omat mielipiteet eivät siis ole sallittuja, vaan nainen vaiennetaan hakkaamalla.
Useimmiten asia, joka tuon raivon ja väkivallan nostattaa on nimenomaan USKOTTOMUUS, kiinni jääminen, valheista kiinni jääminen, epäily uskottomuudesta, tai jopa YLEISEN miesten uskottomuuden ASIALLINEN kommentointi!!!
Naisessa EI ole silloin syy, sen olen itse kokenut ja nähnyt niin monta kertaa! Väkivalta ON tekijän ongelma ja syy, EI UHRIN!!! Väkivaltainen syyllistää uhrin, eikä hänessä KOSKAAN ole MITÄÄN vikaa ja syytä!!!! Tämä on niin fakta!!! - Allahin poika
Melkoinen ressukka olet !
Nyt on näin että on naisia jotka oikein kerjäävät turpaansa. On heissä sellaisiakin jotka myöskin lyö jos uskaltaa. Monta tälläistä naista tiedän. Mun käsitys on naisista se, että jos nainen olisi se fysisesti voimakkaampi niin ihan yhtä hyvin olisi perheissä niitä pahoin pidltyjä miehiä kuin näinä aikoina on pahoinpideltyjä naisia. Menkää vain kaikki suomen tappelu haluiset naiset koulutettavaksi muslimi maihin joissa naisen kurittaminen on laillista ja kuuluu perheitten tapoihin. - väkivalta on heikkou
Allahin poika kirjoitti:
Melkoinen ressukka olet !
Nyt on näin että on naisia jotka oikein kerjäävät turpaansa. On heissä sellaisiakin jotka myöskin lyö jos uskaltaa. Monta tälläistä naista tiedän. Mun käsitys on naisista se, että jos nainen olisi se fysisesti voimakkaampi niin ihan yhtä hyvin olisi perheissä niitä pahoin pidltyjä miehiä kuin näinä aikoina on pahoinpideltyjä naisia. Menkää vain kaikki suomen tappelu haluiset naiset koulutettavaksi muslimi maihin joissa naisen kurittaminen on laillista ja kuuluu perheitten tapoihin.Lyöminen on väärin, teki sen kuka hyvänsä. Jos et tiedä, katso lakikirjasta. Lyömisestä saa rangaistuksen oikeudessa.
Minkalainen on nainen joka kerjää turpaansa? Etkö osaa puhumalla hoitaa asioita, tai jättää naista. Miksi sinun pitäisi kouluttaa ketään. Jos nainen on mielestäsi rasittava valittaja, sellaisen naisen voi jättää.
Muslimi maissa voi ovella olla koulutuksen jälkeen vaimon isä ja veljet, jotka kouluttavat miestä parempaan aviomieheyteen.
Mihin tappelun haluiset miehet voi viedä koulutukseen? Vankilat joissa on väkivaltarikoksista tuomittuja miehiä (naisia vangeista 7%) ovat aika täynnä jo nyt. - Miehet kunniaan!
Ei vinde, mä löysin susta hengenheimolaisen! Munkin mielestä on ihan ok miehenä lyödä pienempää ja yleensä puolustuskyvytöntä naista jos se nainen on ärsyttävä ja varsinkin jos sillä on mielipiteitä. Tai silloin varsinkin jos se on eri mieltä kuin minä.
Ei oo helppoo olla kova jätkä, mut onneksi mä voin päivä toisensa jälkeen pönkittää miehuuttani ja tuntea itseni oikeeksi alfaurokseksi läpsimällä sellasta joka ei uskalla lyödä takas.
- Kukkahattusetäfemakk
Kyllä naista saa takasin lyödä, siinä ei ole mitään väärää.
- järkevä kertoo
naistenhakkaajat saunan taakse
- moi moi
Aloittaja täysin oikeassa! Naisten ja miesten hakkaajat reppanoita pelkureita, mutta varsinkin heikomman osapuolen hakkaajat . Hakatkaa tasavertasia jos on pakko, helppohan se on heikompaa lyödä.
- tommi.laiho
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä . Lyöminen ja väkivalta on pelkuruutta. Pätee molempiin suuntiin. Mies ei saa lyödä naista, mutta ei nainenkaan miestä. Monen naisen mielestä vaan on " pikkasen vähemmän rikollista" jos nainen lyö miestä, kuin toisinpäin. Mun mielestä lyömisessä on kyse enemmän teosta , kui voimasta. Se teko on se joka on väärin. 31-vuotisen elämäni aikana ei ole ollut kertaakaan tarvetta lyödä , tai potkia jne... ketään. Aina oon selvinny puhumalla tai poistumalla tilanteesta.
- mummeli
Tervettä ajettelua! Samaa mieltä. Muistan lapsuudesta kun miehille opetettiin ettei naista saa lyödä vaikka mikä olis. Samoin lapsille opetettiin että pienempää ja heikompaa ei saa lyödä, sitä pitää puolustaa. Sitä pidettiin miehen mittana, ja rehdin miehen mallina.
- trollollollooooooooo
mummeli kirjoitti:
Tervettä ajettelua! Samaa mieltä. Muistan lapsuudesta kun miehille opetettiin ettei naista saa lyödä vaikka mikä olis. Samoin lapsille opetettiin että pienempää ja heikompaa ei saa lyödä, sitä pitää puolustaa. Sitä pidettiin miehen mittana, ja rehdin miehen mallina.
Voidaanko tästä tehdä päätelmä, että lammas on maailman rohkein eläin?
- hlbkbhvgjv
Minun puolestani kaikki naisten hakkaajat saisivat vetää v..un päähänsä,
- lifemocker
kyllä naista saa lyödä takaisin, jos tämä lyö ensin miestä!
- näinkö on?
Nyt on kyllä aivan pakko kysyä, että oletko ihan tosissasi?
- lifemocker
näinkö on? kirjoitti:
Nyt on kyllä aivan pakko kysyä, että oletko ihan tosissasi?
tottakai
- ----------------
Eiköhän se useimmiten mene niin, että kun nainen aikansa huutaa kilpaa miehen kanssa, miehellä ei ääni riitä ja nainen kyllästyy välinpitämättömäksi heittäytyvään mieheen riidan tuoksinnassa, nainen turhautuu ja "vähän läpsäisee".
Siinä mies sitten joko sietää näitä "läpsäisyjä" tai lyö takaisin, kun ei halua tulla alistetuksi. Ja sekös se sitten kriisi onkin, kun mies lyö.
Kyllä ne naisten lyönnit sattuu miestäkin, jos eivät sentään tyrmää. Ei kenenkään tarvitse lyömistä sietää. Naisilla on vaan ihme illuusio siitä että se on ihan oikein lyödä vahvempaa, eikä sitten saisi edes puolustautua. Ei kylläkään onneksi lähellekään kaikilla. - Kimberly...
Väkivalta on väärin. En tiedä onko kirjoituksesi ylimielinen ja halveeraava tyyli sen oikeampaa kuin muukaan toisia ihmisiä alistava ja lokeroiva käyttäytyminen. Mielestäni naisen lyöminen ei ole naurettavaa; en ymmärrä miksi se sinusta on sitä.
Väkivaltaan turvautumien ei aina ole noin yksiselkoista kuin sinä sen käsität. Joku lyö, vaikkei haluaisi. Joku taas lyö koska haluaa. Joku taas lyö koska on opetettu lyömään. Jne.jne. Yksikään ihminen ei synny väkivaltaisena.
Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa, josta on selvitty. Mieheni on oikeasti ihana, fiksu ja turvallinen, mutta hänen musta puolensa oli itsehillinnän puute tietyissä ongelmatilanteissa ja kykenemättömyys selvittää asioita rauhallisesti ja aikuismaisesti. Mutta hän oppi. Jos olisin ottanut sinun asenteesi ja naureskellut, säälitellyt ja ollut ylimielinen, emme olisi tässä hyvässä tilanteessa nyt.- naukkis
Hei Minun avo puolisoni ei pidä että nukun viikonloppuisin ja näin joulun aikaan pitkään. Jos siis nukun puoli yhteentoista hän aloittaa kamalan huutamisen ja jos hän tulee lähelle pelkään häntä joskus olen vähähän läpsäissyt ja sitten hän lyö lujaa takaisin nii että olen saanut mustelmia. Hän usein käyttäytyy kuin kolme vuotias lapsi. Makuuhuoneesta kuuluu ääni haluaa vettä tai leipää yms. Sama tapahtuu keittiössä hän sanoo anna vettä. Täasä minun kokemuksiani
- .........
miten ketään jolta puuttuu itsehillintä ja joka ei osaa selvittää asioita rauhallisesti ja aikuismaisesti voidaan luokitella turvalliseksi? sama kuin sanoisi koiraa turvalliseksi silloin, kun se ei pure pikkulapsia.
vaikka fyysiseen väkivaltaan turvautuminen ei ole niin yksiselkoista ei sitä voi mitenkään oikeuttaa tai puolustella noilla yllä mainitsemillasi esimerkeillä.
oletko edelleen väkivaltaisessa suhteessa? sanot, että siitä on selvitty, mutta edelleen kuvailet miehen mustaa puolta, joten ei tuo kovin selvityltä kuulosta. - turpiintuli
......... kirjoitti:
miten ketään jolta puuttuu itsehillintä ja joka ei osaa selvittää asioita rauhallisesti ja aikuismaisesti voidaan luokitella turvalliseksi? sama kuin sanoisi koiraa turvalliseksi silloin, kun se ei pure pikkulapsia.
vaikka fyysiseen väkivaltaan turvautuminen ei ole niin yksiselkoista ei sitä voi mitenkään oikeuttaa tai puolustella noilla yllä mainitsemillasi esimerkeillä.
oletko edelleen väkivaltaisessa suhteessa? sanot, että siitä on selvitty, mutta edelleen kuvailet miehen mustaa puolta, joten ei tuo kovin selvityltä kuulosta.Entäs kun vävy pahoinpitelee vakavasti sairaat appivanhemmat,tytär katsoo vierestä.Nyt ollaan pahoinpitelystä syyttessä appi kerkes kävelyssä apuna olleella kävelysauvalla huitasta vävyä,tuli pieni haava otsaan.Näin reippaasti meillä.
- 74747474
Oli provo tai ei.. olen ap:n kanssa tismalleen samaa mieltä!!
Olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa. Aluksi "nuolin haavani" ja syytin itseäni.
Sitten kun mies oli kolmen viikon sisällä heittänyt minut maahan niin, että häntäluu murtui, sain tarpeeksi.
Eroon en heti päässyt, mutta jokaisen mustelman kävin lääkärissä näyttämässä.
Mutta tapahtui minussa muutakin, ei niin hyviä asioita. Aloin antamaan takaisin, tietenkin häviten ( niistä ruhjeista en mennyt lekurille, koska tiesin olevani reippaasti osa-syyllinen) Voi kuulkaa, mitä mitä riemua oli riehua, hajottaa, haukkua, keljuilla ja kumman eufoorinen tunne tuli kun sain annettua kunnon mustan silmän sille tällättyä mm.
Olin tulossa hulluksi.
Mutta se RAIVO, joka oli kytenyt jo pitkään, purkautui. Että varokaa miehet, nainen saattaa myös pakenemisen sijaan puolustautua.. ja Hämeenlinnan naisvankila on ikävä esimerkki siitä kun pinna palaa.
Nyt odottelen leikkausta tuon häntäluun takia. Kova hinta. Erossa olen jo ja kaukaa kierrän vähänkään tuon tyyppisiä. Toivon, että väkivalta ei saanut minua hoitteisiinsa, niin että seuraava suhde olisi taas puolestaan minun osalta tuota sairasta hommaa.- Naukkis
Hei taas oli ihan v . Tun hankala aamu kun jätin ns, viime tippaan sängystä nousun niin Herra aloitti kamalan huutamisen ja haukkuminen ja löi muutamia kertoja tosi lujaa. Tälläistä tällä kertaa
- Häivy
Milä sua vaivaa?? Lähde jo litomaan noin typerästä suhteestä, jossa saat turpiisi jos nukut..,!! Pakkaa kamas jo tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768